ایجاد یک اتاق خواب با الهام از سقوط در 7 مرحله آسان

ایده های اتاق خواب ، الهام بخش سقوط ، دکوراسیون منزل و مبلمان ، فصلی

برگها تغییر می کنند و این بدان معناست که زمان آن رسیده است که دکوراسیون منزل ما فصل را منعکس کند. هنگامی که در ایوان خود قهوه می نوشید و ایمیل های خود را برای روز بررسی می کنید ، و هیجان فصل تعطیلات را که در دسترس شما است ، هوای تندی را احساس می کنید. با لهجه های قابل توجه دکوراسیون منزل که فضای شما را تازه می کند ، فصل را به خانه خود خوش آمدید.

در این راهنما برای دستیابی به فضای مناسب فصلی ، ما می خواستیم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید در اتاق خواب خود به ظاهری دوستانه دست پیدا کنید. این زمان از سال کاملاً در رابطه با دنج بودن و احساس آرامش در خانه است. بنابراین گرما را در خانه خود جمع کنید و مقدار آن را کم کنید ، و بیایید با این مراحل آسان برای دکوراسیون اتاق خواب از پاییز استقبال کنیم. و برای آن دسته از شما که هنوز گرمای تابستان را احساس می کنید ، اینجا را کلیک کنید تا راهنمای ما در زمینه تزئینات فصل در جنوب را بخوانید.

در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و دنج می مانید

نگران بحث در مورد ترموستات نباشید! روش های زیادی برای صرفه جویی در انرژی وجود دارد تا همه راحت باشند. قبل از خرید هر نوع دکوراسیون ، داشتن خانه ای دنج کلیدی در آغوش گرفتن پاییز است. با تنظیم پنکه سقفی خود با یک اصلاح ساده شروع کنید. از آنجا که گرما افزایش می یابد ، جهت را به سمت عقب ساعت معکوس کنید تا فن بتواند هوای گرم را به عقب برگرداند. این از نشستن جیب های هوای سرد در گوشه و کنار اتاق جلوگیری می کند.

اجازه دهید نور به داخل باز شود و پرده های خود را باز کنید! در اتاق هایی که نور آفتاب زیادی دریافت می کنند ، باز نگه داشتن وسایل باعث روشن شدن اتاق و گرم شدن چیزهای خارج از خانه می شود. برای خانه هایی با پنجره های رو به جنوب ،

با این حال ، اگر فضای خاصی نور طبیعی زیادی دریافت نمی کند ، پرده ها را بسته نگه دارید تا گرمای داخل آن به دام بیفتد. نکاتی برای دنج نگه داشتن خانه خود در این فصل و بدون شکستن بودجه خود دریافت کرده اید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

 

TOUCH OF FALL NATURE را اضافه کنید

اگر به میل مصنوعی علاقه دارید ، مجموعه گیاهان مصنوعی خود را منتقل کنید تا تغییر فصول را منعکس کند. با چند لهجه شاخ و برگ پاییزی شروع کنید و سپس مواردی را که دارای رنگ های گرم غنی هستند کاملا جایگزین سبز کنید. درست مثل برگهای در حال تغییر در بیرون!

چند مورد از سبزهای گرم مورد علاقه ما شامل چمن خشک پامپا ، اکالیپتوس و آفتابگردان است. مجموعه گل های فصلی را با یک گلدان زیبا تکمیل کنید.

یک حالت تک رنگ

خاک رس غار و قرمز آجری روند عظیمی در فضای طراحی داخلی در سال 2020 بوده است و فصل پاییز زمان خوبی برای افزودن این رنگ ها به خانه شما است. آنها گرمای ملایمی را به هر اتاق می آورند و به راحتی با بیشتر پالت های رنگی جفت می شوند. این ها تن های عمیقی هستند که به شما امکان می دهند بدون روشن شدن زیاد رنگ در خانه خود ادغام شوید. و اگر طرفدار فضای داخلی بوهمی هستید ، این سایه ها برای هر فضای boho ضروری است!

اجازه دهید تختخواب شما پایه و اساس پالت رنگ اتاق خواب شما باشد. یک ست غنی و به رنگ آجر شما را در یک پالت رنگی پاییزی فرا خواهد گرفت. به نظر می رسد تکه ای از برگهای با رنگ روشن ، که یک ماده اصلی پاییزی است ، دنج است. تزئینات را با بالش و پتوی متناسب برای زیبایی زیبایی انجام دهید.

 

لایه بندی فقط برای OOTD شما نیست

برای الهام بیشتر از اتاق خواب خود با مضمون پاییز ، به دنبال کمد خود نباشید! لباس پاییزی مورد علاقه شما می تواند به شما در روند تزئین کمک کند. رنگ های مورد علاقه شما برای پوشیدن در طول پاییز چیست؟ بافت های مورد علاقه شما کدامند؟ به ظاهر لایه ای مورد علاقه خود توجه داشته باشید و هنگام تزئین از آنها به عنوان الهام استفاده کنید. بنابراین ، بیایید با تزئینات منزل علاقه بصری ایجاد کنیم.

 

احساس زمین خوردن

به معنای واقعی کلمه ، ما از پایین با این تغییر کار را شروع می کنیم. لایه بندی فرشهای منطقه یک روش عالی برای دستیابی به علاقه بصری در فضای خود با ظاهری دنج است. و این پاداش را می گیرید که روز خود را با یک فرش مخمل خواب دار زیر پایتان شروع کنید. فرش جوت را به عنوان پایه این طرح شروع کنید. بافت ارگانیک چشم را جلب می کند و رنگ قهوه ای طبیعی برای هر فضایی مناسب است.

لایه ای با فرشی به سبک خز مصنوعی برای حال و هوایی دنج. برتری با بافت خشن جوت کنار هم قرار می گیرد. یا می توانید یک پالت رنگ پاییزی را کاملاً با آغوش جت خنثی با قالیچه ای که شامل رنگ های گرم و مترادف با فصل است ، آغوش بگیرید. ما سبکی پر از قرمزهای پر جنب و جوش با هایلایت های نارنجی را پیشنهاد می کنیم.

 

خود را به سبک بسته بندی کنید

پتو یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون منزل در ماه های سردتر است. آنها شما را دنج نگه می دارند و انواع مختلفی از بافتنی ها ، بافت ها ، رنگ ها و سبک ها را دارند. خوشبختانه شما مجبور نیستید فقط یکی را انتخاب کنید! با انتخاب پتوهای پرتابگرانه آزادانه رفتار کنید تا فضای مناسب ترکیب و بازی را پیدا کنید.

شما همچنین می توانید برای داشتن ظاهری ارگانیک برای پاییز ، پتوهای اضافی خود را در یک سبد بافته شده ذخیره کنید. پتوها را به سمت بالا بچرخانید تا مانند چیدمان پاییزی گل ، آنها را در یک سبد قرار دهید آنها مانند یک دسته گل پارچه ای شایان ستایش در کنار تخت شما به نظر می رسند. و فقط با خنک شدن شب ها آنها را بیرون بکشید. 

 

بالش های تصویری

از بالش ها به عنوان آخرین لمس به اتاق خواب خود که الهام گرفته از سقوط است استفاده کنید. بالشهای جایگزین برای مخلوط کردن ملافه هایتان. بالش ها به معنای واقعی کلمه در هر شکل و اندازه ای وجود دارند ، بنابراین این امکانات بی پایان هستند. با قهوه ای ، قرمز و نارنجی گرم جلوه ای شیب دار برای پاییز ایجاد کنید.

پس از انتخاب رنگها ، انواع بافتهایی را که می توانید مرتب کنید مرور کنید. ظاهر یک بالش چرم مصنوعی با سبک بافت بافته شده را دوست داریم. این ترکیبی از یک سبک صیقلی ، صنعتی و یک چیز معمولی است.

بیایید احساس سقوط را به فضای خود بیاوریم و از راحتی خانه هایمان واقعا لذت ببریم. اتاق خواب خود را با لهجه های دکوراسیون منزل که به چشم می خورند ، به چیزی خارج از صفحه بینایی تبدیل کنید. این جزئیات هر سبک طراحی داخلی را تکمیل می کند ، بنابراین آزمایش را شروع کنید. ما خیلی دوست داریم ببینیم که شما با چه چیزی فکر می کنید

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید