یک فضای زیبا را با لهجه های تزئینی کامل کنید

به قول معروف ، رم در یک روز ساخته نشد. و خانه ی رویایی شما هم نیست. این به مراقبت گسترده و انتخاب دقیق نیاز دارد. اما هر افزودنی جدید شما و خانواده تان را یک قدم به دستیابی به آن فضای کامل نزدیک می کند. فرض کنید شما یک مبل دنج را برای یک شب فیلم یا یک اتاق خواب ظریف انتخاب کرده اید ، اما چیزی از دست رفته است.

ساعتهای پیمایش Pinterest و مرور آنلاین شروع به جمع شدن می کند. تخته های سرپرستی به شما کمک کرده اند تا تنظیمات برگزیده طراحی داخلی خود را کشف کنید. اما چگونه این دانش را عملی می کنید؟

لهجه های تزئینی یک روش عالی برای ترکیب سبک شما در فضا پس از خرید کالاهای بزرگ است. آنها می توانند رنگ های مختلف به شما اضافه کنند ، توهم فضای بیشتری ایجاد کنند و به شما کمک کنند تا به یک ظاهر منسجم برسید. و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا خانه خود را تکمیل کنید!

ما در حال همکاری با تیم طراحی داخلی خود هستیم تا راه های خرید این لمس های نهایی را به شما نشان دهیم. برای بررسی سبک های مختلف و تماشای زندگی در خانه خود ، تابلوهای خلق و خوی را مرور کنید.

نسیم دریا از مبل

بطری هوا مه آلود از اقیانوس و آن را به فضای خود را با ساحلی الهام بخش دکور! برای این ظاهر ، یک پالت رنگی خنثی را با شستشوی ظریف آبی و سبز دنبال کنید تا از شکل ظاهری کنار آب طراوت برخوردار باشد.

برای تکرار یک خانه ی ییلاقی ساحلی ، لمس های عجیب و غریب مانند صدف های دریایی یا هنر دیوار چشم انداز را اضافه کنید. یا با زیبایی انتزاعی که شبیه رنگ و حرکت امواج آرام است بروید. با چراغ های آویز الهام گرفته از شیشه دریا ، درخشش آبی دریایی را در فضای خود ایجاد کنید.

با این لهجه ها درخشان باشید

برای کسانی که فضای خود را تغییر می دهند تا شخصیت پررنگ و چشم خود را برای طراحی داخلی منعکس کنند ، به دنبال زنگ های جواهر باشید. سبز زمرد غنی ، سورمه ای و یاقوت کبود از رنگ های چشمگیر هستند که یک خانه زیبا را می سازند.

بافت های سلطنتی مانند مخمل علاقه بصری را در اتاقی ایجاد می کنند که با رنگ های فریبنده فرمان می رود. یا می توانید با ظاهری تیز و تک رنگ که روی یک سایه متمرکز است شروع کنید. تن رنگ مبلمان خود را با لهجه هایی مانند عثمانی یا پاف ها هماهنگ کنید تا فضایی شیک و مدرن ایجاد کنید. در هر صورت ، شما در راه ایجاد فضایی هستید که به بی نظیر بودن شما باشد.

 

گلبرگ چیدن یا لهجه های پاستیل

آیا یک محیط آرام می خواهید که عشق شما به رنگ را نیز نشان دهد؟ با آرایه ای از سایه های ظریف پاستلی خانه خود را با ظرافت ملایم بپوشانید. این زیبایی برای هر کسی که فکر می کند خارج از چرخ معمولی رنگ طراحی داخلی باشد ، سازش بزرگی است.

یک اتاق پاستلی رنگ نور یک روز بهاری را می گیرد (بدون گرده)! از شکوفه های فصلی مورد علاقه خود الهام بگیرید. شما می توانید با یک رنگ پاپ که اتاق را به هم گره می زند شروع کنید و سایه های مکمل را به دلخواه خود اضافه کنید. روش دیگر برای پیمایش در فضای رنگارنگ خود انتخاب فرش منطقه و انتخاب سایر لهجه هایی است که دارای همان سایه ها هستند.

یک فرار از صحرا

ما برای کتاب نگاه نهایی خود به بیرون از غرب می رویم. این سبک یک مدل عالی برای طرفداران یک روح التقاطی و بوهمی است. این جزئیات گرمای صحرا را به خانه شما وارد می کند. به فضای خود اجازه دهید فضای کویر را از طریق پالت رنگ مجسم کند. سبزهای خاموش را اضافه کنید که از کاکتوس های بلند ساگوارو صحرای آریزونا الهام گرفته شده اند. سایه های ظریف هلو می توانند غروب غروب آفتاب را شبیه کنند. قطعات گرم و قهوه ای شاه بلوطی که از ویژگی های خاکی منطقه الهام می گیرند.

برای اتمام آخرین تغییر وضعیت لازم ، کارهای لازم را اضافه کنید. هر لهجه تزئینی می تواند شما را به آن ظاهر عالی از صفحه Pinterest نزدیک کند. خواه این هنر دیواری بالای مبل باشد یا یک چراغ روشنایی بالای میز ناهار خوری ، هر قطعه باید کار کند تا همه چیز را به هم گره بزند. دکوراسیون منزل به شما کمک می کند تا شکاف های طراحی در فضای شما پر شود ، که می تواند عملکردی باشد یا کاملاً زیبایی شناختی داشته باشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید