چگونه بفهمیم تختخواب شما مناسب است یا خیر؟

یک خطای متداول که مردم هنگام خرید تختخواب خود مرتکب می شوند این است که همه چیز فقط در مورد قاب تختخواب نیست. این درمورد ترکیبی از عواملی است که همه به تجربه کلی شما در تختخواب کمک می کنند.

به عنوان مثال ، اگر یک تختخواب با کیفیت بخرید اما یک تشک بی کیفیت داشته باشید ، به احتمال زیاد هر روز صبح به نوعی درد خواهید داشت زیرا پشتیبانی مناسبی را برای شما فراهم نمی کند.

این نظریه همچنین برعکس عمل می کند:

داشتن یک تشک عالی اما یک قاب تختخواب بسیار بی کیفیت به سادگی جواب نخواهد داد. ممکن است روی تشک راحت باشید ، اما بی ثباتی قاب و احتمالاً حتی فروریختن ، یا شکستن لت ها را تهدید می کنید. اگر تختخواب در دسترس باشد هیچ کس دوست ندارد روی زمین بخوابد.

به همین دلایل است که وقت گذاشتن برای یافتن تختخواب مناسب شما بسیار مهم است. به خصوص گیج کننده نیست، یا روحیه نمی پوشد، به سادگی اطمینان حاصل کنید که تختی را که انتخاب می کنید در طولانی مدت و روزمره از آن راضی باشید. تختخوابها برای مدت طولانی بسیار طولانی هستند، شما قطعاً موردی را نمی خواهید که به طور مداوم در طول زمان استفاده از آن ایجاد شود، ایجاد کند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، یافتن بستر مناسب به ترکیبی از چندین متغیر مختلف برمی گردد. اول و مهمترین:

خود قاب تختخواب. شما به یک فریم تختخواب نیاز دارید که پایدار ، خوش ساخت و ساخته شده از مواد ارزان قیمت نباشد که به مرور زمان باعث استرس، شکستگی، تاب خوردگی و ساییدگی می شود. این قاب تخت مطمئناً شالوده ای خواهد بود که شب های خوب خواب خود را بر اساس آن بنا می کنید.

عامل بعدی تشک است. تشک ها در اندازه ها و انواع مختلف وجود دارد ، انواع خاصی را رد نکنید زیرا شما تصمیم می گیرید که آنها را دوست ندارید حتی قبل از اینکه آنها را امتحان کنید. یکی ممکن است شما را متعجب کند.

برای طراحی تشکی که دوست دارید حتما گشت و گذار کنید و اگر ممکن است آن را امتحان کنید. برای تست کامل تشک، کفش خود را لگد بزنید، دراز بکشید و از احساس تشک با وزن کامل خود قدردانی کنید. اگر احساس درستی ندارد، وقت آن است که یکی دیگر را امتحان کنید. خرید تشکی که راحت باشد و احساس صحیحی داشته باشد بسیار مهم است ، خصوصاً اینکه از روزی که بخرید هر شب را روی آن می گذرانید.

هنگامی که در مورد قاب و تشک تصمیم گرفتید (البته در اندازه مناسب)، آنها را کنار هم قرار دهید و همان شب زود بنشینید تا آنها را در یک آزمایش واقعی قرار دهید. اگر آنها مطابق با استانداردهای شما باشند ، آن راهی است که باید طی کنید. شما تعادل کامل و راه عالی خود را برای داشتن یک خواب عالی در شب پیدا کرده اید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید