نشانه های مختلف نشان می دهد که شما یک مادر هستید (بر اساس طراحی خانه شما)

مادر بودن در همه مراحل ، احساسات و تنوع اختلال زیباست و قدم گذاشتن در خانه مادر احساس غیرقابل توجیهی متفاوت می کند. در هنگام باز كردن درب خانه مادران ، غالباً چیزهای ساده ، خالص و غیرپاسخنده واقعی وجود دارد.

از تصاویر روی دیوارها گرفته تا مبلمان اتاق نشیمن ، در اینجا شش علامت گویایی وجود دارد که شما بر اساس خانه خود مادر هستید.

 

چگونه یک خانه خانوادگی هماهنگ با فنگ شویی ایجاد کنیم؟

1. دکوراسیون شما گرما می دهد

وقتی شخصی پا به خانه شما می گذارد ، بلافاصله با احساس پذیرش ، ایمنی و مراقبت مورد استقبال قرار می گیرند. این برای مهمان (ها) ناخودآگاه است و شاید چیزی باشد که شما حتی از آن آگاه نیستید.

به عنوان یک مادر ، درب شما (و قلب شما) همیشه باز است. شما همیشه به دیگران فکر می کنید ، به آنچه آنها نیاز دارند ، و اینکه چگونه می توانید فضاهایی ایجاد کنید که هم احساس استقبال کنند و هم فضای باز.

شاید حتی بدون فکر کردن ، شما این مانتو را با تصاویر قاب شده از عزیزان خود تزئین کرده اید ، مبل راحتی و صندلی مبل سفارش داده اید و فضای زندگی را با پتوهای دنج مجهز کرده اید. شما ممکن است قبلاً هنگام ورود مهمانان خود ، تهیه یک وعده غذایی خانگی را شروع کرده و هنگام گفتگو در مورد آخرین اخبار فلان ، فنجان قهوه ریخته باشید.

دکوراسیون شما گرما و راحتی از خود نشان می دهد ، همانطور که صدای شما ، رفتار و رفتارهای فداکارانه شما با آغوش باز پذیرای مهمانان شماست.

2. راحتی را می توان در هر اتاق یافت

یکی از نشانه های قابل توجه مادر بودن شما این است که بیش از هر چیز دیگری روی راحتی تمرکز می کنید. شما صندلی های طراح را برای تکیه گاه های دنج ، هنرهای نفیس برای نقاشی های انگشتی فرزندتان و یک میز فانتزی برای میزگردی دندان دار که سال ها در خانواده شما بوده ، عوض کرده اید .

از نظر شما این نیست که ظاهر خود را حفظ کنید. در واقع ، آن چیزها حتی به ذهن شما خطور نمی کنند. شما به مراتب بیشتر به جشن گرفتن زمان با هم ، در آغوش گرفتن اطرافیان و زندگی در آن لحظه متمرکز هستید. روندها ، لیست کارها و حتی وضعیت نامناسب می تواند صبر کند.

 

3. اتصال بیش از تمیز بودن در اولویت است

شما یک مادر هستید این بدان معناست که زندگی شما همیشه در سیصد جهت کشیده می شود. شما دائماً بین کار ، کارهای خانه و بازی می رقصید. شما اغلب خسته هستید ، با این وجود راهی برای پیش رفتن پیدا می کنید زیرا این همان چیزی است که مادرانه از شما می خواهد. و شما چیزی را تغییر نمی دهید.

وقتی کسی به فضای شما می رود ، نظافت را نمی بیند. آنها ظروف و فنجان هایی را که کاملاً در کابینت ها و میزهایی که تمیز شده اند ، قرار نمی دهند. در عوض ، آنها در کف انبوهی از کفشها را می بینند که توسط پلکان پشت لکه دار شده و موهای سگ در شکاف های کاناپه جای گرفته اند. آنها اثرات انگشت روی شیشه های شیشه و خرده های شام شب گذشته را که هنوز زیر میز است می بینند.

آنها آشفتگی می بینند ، بله. اما چیزی که آنها احساس می کنند عشق است عشق واقعی.

4. شواهد و مدارک فرزندان شما در همه جا وجود دارد

شاید یکی از بزرگترین نشانه های گویایی مادر بودن شما این باشد که شواهد فرزندان شما در همه جا وجود دارد - از دومی که کسی درب ورودی شما را باز می کند. روی میز عکسها و مقالات تکالیف وجود دارد ، اسباب بازی هایی مانند مین های کوچک روی فرش و آهنرباهای حروف الفبا که به یخچال چسبیده اند.

در هر گوشه ای لیوان های سیرابی وجود دارد ، یا اگر نوجوان دارید ، به جای داخل لباس ، لباس های شسته شده در کنار مانع قرار دارد. در واقع ، خانه شما احتمالاً با در نظر گرفتن فرزندانتان طراحی شده است.

اتاق های بازی در طبقه اول ، دروازه های کودک که کودک نوپا را از رسیدن به پله ها محافظت می کند یا "لانه ای" برای سرکش برای انجام بازی های ویدیویی با دوستانش.

به عنوان یک مادر ، مدارک فرزندان شما در همه جا وجود دارد. خانه شما ، بدون شک ، فریاد می زند "من یک مادر هستم". و حتی اگر احساس نکنید که این خانه به اندازه خانه شخص دیگری "زیبا" یا "کنار هم" است ، از آن استقبال و تمجید می شود زیرا منحصر به فرد مال شماست.

متقاعد کردن فرزندان خود برای استفاده از نمودار آواز

5. نشانه های مشخصی از زندگی وجود دارد

در خانه مادر ، هرگز در را باز نخواهید کرد و نمی پرسید که آیا مردم در آنجا زندگی می کنند یا نه. شما هرگز در اتاق ها سرگردان نخواهید شد و نمی پرسید که چگونه همه چیز کاملاً منظم و منظم نگهداری می شود. و احتمالاً هرگز نفس عمیق و آهسته ای نخواهید گرفت که در سکوت ناب خیس شده باشد.

در عوض ، شما در پروژه های ناتمام در هر اتاق خنده خواهید گرفت. لباسی که تقریباً تا سقف انباشته شده را با درک لبخند خواهید زد. شما صدای کاکوفونی صداها را خواهید فهمید - تکنو نوجوان در طبقه بالا ، دستگاه صدای سفید نوزاد ، موسیقی جاز پدر از گاراژ و رادیویی که آرام در آشپزخانه پخش می شود.

خانه مادر همیشه دارای نشانه هایی از زندگی است.

 

6. شما همیشه عذرخواهی می کنید اما همیشه مانند خود پذیرفته می شوید

اگر شما یک مادر هستید ، احتمالاً مهمانان را دعوت کرده اید و سر خود را از دست و پا زدن تکان داده اید. ممکن است هنگام راه رفتن سعی کرده باشید چند اسباب بازی را در کمد سالن پرت کنید. و شما به احتمال زیاد در حالی که یک لیوان بلند شراب به آنها می ریزید ، از میهمان (های) خود به شدت در مورد شکل ظاهری عذرخواهی می کنید.

به احتمال زیاد شما از وضعیت خانه خود خجالت زده اید. اما حقیقت این است ، افرادی که شما را به آنها دعوت می کنیم شما را به خاطر آنچه که هستید دوست دارند - بهم ریخته و همه چیز را. آنها شما را به خاطر چیزهایی که "بی جا" نیستند قضاوت نمی کنند. آنها خرده ریزها یا خاک را چیزی برای شرمندگی نمی دانند ، بلکه چیزی برای جشن گرفتن هستند زیرا آنها نشان می دهند شما بیش از حد مشغول زندگی هستید تا نگران این باشید که همه چیز برای شخص دیگری "عالی" است.

افرادی که شما را دوست دارند هنگام پاک کردن سطح آشپزخانه ، لبخند می زنند ، می خندند و یک لیوان شراب برای شما می ریزند. افراد مناسب یکی از زیباترین موارد مربوط به شما - مادری - را در آغوش خواهند گرفت و هرگز از شما نخواهند که بخاطر دقیق بودن همان چیزی که هستید عذرخواهی کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید