نحوه استفاده از رنگ های گرم در طراحی داخلی

دکور اتاق خواب با رنگ گرم

آیا به طراحی مجدد اتاق خواب یا تغییر رنگ دیوارهای اتاق خواب خود فکر می کنید؟ مطمئن نیستید از چه رنگی استفاده کنید؟ سپس ممکن است از خود بپرسید که برخی از رنگ های گرم چیست ؟

 

رنگ گرم چیست؟

رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد رنگ های گرم محسوب می شوند زیرا تصاویر آتش را برمی انگیزند. آنها با تن های سرد که فکر آب را برمی انگیزند تضاد دارند و شامل سایه های آبی ، سبز و بنفش هستند.

 

چرخ رنگ

چرخ رنگ ، بخشی از تئوری رنگ ، به رنگ های گرم و سرد تقسیم می شود. در قسمت خنک چرخ سایه های سبز ، آبی و بنفش وجود دارد که از سبز روشن به سبز آبی ، از طریق آبی اقیانوس و کبالت و به بنفش و بنفش می روند.

رنگ های گرم اغلب برای تودوزی و لهجه ها مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند فضای اتاق را دنج کنند.

اتاق کاملاً گرم

اگر در حال تزئین یک اتاق بزرگ و روشن هستید ، رفتن با رنگ های کاملاً گرم حال و هوای راحت و دلپذیری را به شما می بخشد. با یک خنک کننده گرم روی دیوارها مانند تاپ ، خاکستری گرم یا سایه سفید سفید مانند عاج با ته رنگ زرد شروع کنید.

یک مبل چرمی با رنگ طبیعی انتخاب کنید تا غنای بیشتری به شما بدهد و با دیوار شومینه آجری دست سازه هماهنگ شود. رنگ قرمز آجری شومینه را با روکش پارچه راه راه که همان دیوارهای صندلی را دارد ، انتخاب کنید و بالشهای پرتابی سفارشی را در همان پارچه برای مبل اضافه کنید تا انسجام ایجاد شود.

یک فرش منطقه ای انتخاب کنید که یا به رنگ دیوارها باشد یا به رنگی باشد که رنگ دیوار و قرمز آجری را با هم ترکیب کند. اطمینان حاصل کنید که سایه قرمز با رنگ چوب سخت در کفپوش شما هماهنگ است. دیوارهای گرم به همراه قرمز آجری ، چرم طبیعی و چوب حداکثر دنج و دنج است.

اگر موکسی کافی دارید ، دیوارها را با سایه عمیق قرمز رنگ کنید و صندلی ها را به همان رنگ بپوشانید. پارچه به بافت و بعد می افزاید. مبل را در یک عاج گرم با زیر رنگ صورتی بپوشانید و از آن رنگ به عنوان لهجه در کل استفاده کنید ، از جمله به عنوان تزئینات رنگ شده. اگر آنها این کار را در کاخ سفید (اتاق سرخ) انجام دادند ، شما نیز می توانید. این گرمی بیانیه است.

رنگ های گرم به عنوان لهجه

اگر اتاق شما بزرگ نباشد و یا از نور طبیعی فراوانی برخوردار نباشد ، گزینه بهتر شما این است که استفاده از رنگ های گرم را به عنوان لهجه هایی که بیان می کنند یا لمس نرم می کنند ، محدود کنید. از نور خنثی روشن تر ، مانند سایه سفید یا خاکستری سرد ، روی دیوارها استفاده کنید تا فضای اتاق را روشن و احساس باز نگه دارید.

مبل را با رنگ آبی مایل به قرمز و صندلی های پوشیده از خاکستری متوسط ​​بپوشانید. دیوارپوش هایی را اضافه کنید که شامل نارنجی ، قرمز یا زرد روشن یا حتی هر سه مورد باشد. بالشهای هر ترکیبی از این رنگهای گرم را ، به هر سایه ای که ترجیح می دهید ، روی یک صندلی و مبل بیاندازید تا یک گرما را در یک اتاق خنک و جمع آوری کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید