10 ایده فرش اتاق نشیمن

فرش متنوع ترین کف است. با هجوم فروشگاه های آنلاین و آفلاین ، گزینه های متنوعی در طراحی فرش ، طرح ، ساختار و حتی رنگ اتاق نشیمن پیدا خواهید کرد . فرش با استفاده از رنگها و الگوهای مختلف به دکوراسیون می افزاید. با صدها الگو ، برش و رنگ ، هزاران امکان برای تحقق بیانیه سبک وجود دارد. نمی دانید چه رنگی با سبک شخصی و طراحی موجود شما بهترین کار را خواهد کرد؟

 

1. ترکیبات رنگی برای فرشهای اتاق نشیمن

چرا وقتی می توانید دو رنگ مکمل را با هم مخلوط کنید ، یک فرش کامل با یک رنگ دارید؟  " ترکیبی ظریف از رنگ های خنثی می تواند حس عمق و بافت کلاسیک را فراهم کند و فرش های مخلوط آفتاب پرست هایی به سبک هستند که به خوبی با ظاهری تمیز و مدرن و همچنین طرح های روستایی و دنج کار می کنند."

 

2. فرشهای اتاق نشیمن به رنگ خاکستری

رنگ خاکستری یک رنگ بی انتها و کاربردی است که اغلب با پررنگ بودن همراه است. "خاکستری تیره ، ذغالی برخی از قدرت و رمز و راز رنگ سیاه را بیان می کند. فرش تیره یا خاکستری روشن را انتخاب کنید ، متوجه می شوید که با هماهنگی سایه های خاکستری ، سیاه و سفید مطابقت دارد. اما همچنین رنگ پایه عالی است. برای ایجاد فضایی پر از انبوهی از رنگها و انواع مختلفی از رنگهای فلزی و چوبی.

3. فرش های اتاق نشیمن با رنگ های طبیعی

عاشق رنگ و بوی خاکی ، نمی توانید در انتخاب موکت که قسمت های مورد علاقه شما در فضای باز را منعکس می کند اشتباه کنید : سواحل شنی ، شاخه های گیاهان ، بژ ملایم برگ های افتاده ... رویایی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ "نزدیک خنثی ها رنگهایی هستند که اشباع کم دارند. آنها با ترکیب رنگ خالص (اصلی) با خنثی خالص ایجاد می شوند. این رنگ برای چشم آسان است. رنگ خنثی رنگهای دیگر را در یک آرایش تکمیل می کند و اجازه می دهد تا چشم به راحتی جریان یابد. بین هر نقطه کانونی ، " چابرا می گوید  . وی می افزاید: "فضای خود را با انواع رنگ های طبیعی از جمله پوسته تخم مرغ ، موکا ، طلا و سبز عمیق کاج تکمیل کنید." ما در حال تماشای این قطعه زیبا از مجموعه سنگ مرمر از کالین هند هستیم.

 

4. فرشهای اتاق نشیمن گل

یک پادزهر طراوت برای اتاق های کسل کننده ، یک تابلو فرش گلدار ایمن ترین شرط شماست. مجموعه ای از فرش های گل از House of Rugs ، زنانه و غریب ، گرم و جذاب ، روشی ظریف و در عین حال زیبا برای افزودن تم تزئینی به هر فضایی است. آنچه که ما در این مورد بیشتر دوست داریم این است که فرشها دارای الگوهای پیچیده ای هستند ، که گلهای موجود در طبیعت را تداعی می کند. این فرش ها با طرح ها و بافت های تحسین برانگیز ، تأثیر قابل توجهی بر روی هر فضایی که گذاشته اند می گذارند. پس منتظر چه هستید؟ اتاق نشیمن خود را جذاب کنید و این قطعه شیک را به خانه خود برسانید!

 

5. فرشهای اتاق نشیمن وال آرت

فرش ها می توانند نمای نقاشی های پارچه ای بافته شده را به شما نشان دهند . این می تواند کل فضای زندگی را صنوبر کند و جلوه ای جدید با پوشش دیوارهای پارچه ای به وجود آورد. Radhe Rathi که بنیانگذار آن است ، کالین هند ، پیشنهاد می کند: "فرش به عنوان ملیله یک گزینه دکور محبوب برای جلب توجه شما است." اگر به آزمایش و بهسازی منزل علاقه دارید ، قطعاً می توانید کاری فرهیخته و خارج از جعبه فرش انجام دهید.

 

6. فرشها به عنوان پرده

پرده ها می توانند چشم انداز کاملا جدیدی به فضای داخلی ما اضافه کنند! "استفاده از این فرشهای محکم و زیبا به عنوان پرده نه تنها به عنوان یک جاذب صدا و نور عمل می کند بلکه جلوه ای پرنعمت نیز خواهد داد!" راتی را توصیه می کند  .  شما می توانید با کمی لوکس بودن و به راحتی فضای داخلی خود را برای فضای داخلی خود ایجاد کنید.

 

7. فرشهای اتاق نشیمن لایه ای

لایه بندی فقط به مد محدود نمی شود بلکه در بحث دکوراسیون نیز نقشی بزرگ دارد! ایجاد یک پالت فرش از دو-سه فرش که مکمل یکدیگر هستند ، جلوه ای مجلل به فضای داخلی اصلی می بخشد. فرش لایه بندی یک روش محبوب است که به هر فضایی لذت بصری می بخشد. رنگ ها و بافت ها را برای یک طراحی عجیب و غریب مخلوط کنید. راتی  توصیه می کند: "یک فرش بزرگ را زیر یک فرش کوچک لغزید تا جلوه ای حاشیه ای داشته باشد." الگوها را با فرش های لایه ای خود مخلوط کنید.

 

8. فرش دیوار به دیوار

راثی می گوید: "فرش کردن تمام کف با کفپوش نساجی بالشتک و راحت می تواند به همان زیبایی که احساس می شود انجام شود." "این می تواند شما را به ریشه های فرهنگی زندگی ساده برگرداند. علاوه بر این ، همچنین باعث محافظت از کف از علائم مبلمان می شود". این یکی از ذهن ترین راه ها برای استفاده از یک فرش در خانه است.

 

9. اشکال سفارشی برای فرشهای اتاق نشیمن

اگر از یک فرش مستطیل معمولی راضی نیستید ، یا اگر می خواهید اشکال مختلف را تجربه کنید ، زمان آن است که با آن روبرو شوید! این متخصص می گوید: "سعی کنید سبک خود را با تنظیم مبلمان مشخص کنید و ببینید که کدام شکل بهتر به نظر می رسد و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید." یک روند دکوراسیون جدید که فرش ها را در شکل ها و اندازه های مختلف فراهم می کند می تواند راهی عالی برای افزودن عناصر به فضای جدید و تازگی به دکوراسیون معمولی خانه شما باشد!

 

10. فرش های اتاق نشیمن به عنوان دونده

بله ، فرشهای فرش می توانند به عنوان یک میز میز برای اتاق نشیمن شما انتخاب بسیار خوبی باشند. می توان از فرش عتیقه به عنوان رومیزی استفاده کرد تا زیبایی دیگری به اتاق شما بخشد. راتی پیشنهاد می کند: "به جای طرح مدالیون مرکزی ، یکی را با الگوی کاملاً انتخاب کنید و رنگ هایی را که بی صدا هستند و نه کاملاً جدید". این اثر سرسبز ، دنج و غیرمنتظره جذاب خواهد بود!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید