آموزش نحوه خريد ميز تي وي

پایه های تلویزیون برای برداشتن تلویزیون از روی زمین، ایجاد زاویه دید بهتر و افزودن فضای کافی برای ذخیره اقلام مرتبط، بسیار مناسب است. برای اطمینان از تصمیم گیری آگاهانه، همه آنچه را که باید قبل از خرید در مورد میزهای تلویزیون بدانید، در این مقاله بیان می کنیم.

خرید میزتلویزیون با بهترین قیمت

مرحله 1: پهنای واقعی یک تلویزیون را پیدا کنید

یافتن بهترین سایز میز تلویزیون به تعیین عرض تلویزیون شما بستگی دارد. برای انجام این کار، از یک نوار اندازه گیری برای اندازه گیری عرض کامل تلویزیون خود، از لبه سمت چپ قاب به سمت راست، استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر نوار اندازه گیری یا ابزار اندازه گیری دیگری در دسترس ندارید، می توانید با سازنده تماس بگیرید یا جزئیات کامل محصول را در وب سایت سازنده جستجو کنید.

به یاد داشته باشید پیدا کردن پایه مناسب برای تلویزیون شما فقط جنبه زیبایی ندارد. قرار دادن یک تلویزیون بزرگ بر روی پایه ای که اندازه آن نا مناسب و کوچکتر از قاب تلویزیون است، می تواند خطر ایمنی جدی ایجاد کند. 

مرحله 2: ارتفاع پایه تلویزیون را پیدا کنید

این یک قانون کلی است که مرکز صفحه شما باید در سطح چشم یا درست زیر آن قرار گیرد. اطمینان از اینکه تلویزیون شما در یک موقعیت مناسب قرار دارد، مستلزم چند فرمول ریاضی ساده است. ابتدا فاصله کف تا میانگین دید بیننده در خانه خود را اندازه بگیرید و سپس نیمی از قد تلویزیون را کم کنید. ارتفاع مناسب برای میز تلویزیون شما بین یک یا دو اینچ تفاوت، خواهد بود.

مرحله 3: عرض پایه تلویزیون را پیدا کنید

از آنجایی که تلویزیون ها به صورت مورب اندازه گیری می شوند و کنسول های تلویزیون به صورت افقی اندازه گیری می شوند، هنگام انتخاب کنسول خود دقت کنید و عرض صفحه نمایش خود را در نظر بگیرید. ما توصیه می کنیم کنسولی تهیه کنید که حداقل چند اینچ پهن تر از تلویزیون شما باشد.

مرحله 4: مواد مورد استفاده

چوب و فلز عموماً مصالح انتخابی برای میزهای تلویزیون هستند. پایه های چوبی تلویزیون به سبک سنتی و روستایی خانه می افزایند، در حالی که پایه های تلویزیون فلزی در خانه های مدرن تر به خوبی کار می کنند. چوب های مورد استفاده در پایه های تلویزیون شامل گیلاس، افرا، بلوط و چوب ماهون است. تنوع زیاد این جنس از میزهای تلویزیون به شما این امکان را می دهد که چوبی را انتخاب کنید که ظاهر خوبی داشته و متناسب با بودجه شما باشد. پایه های فلزی تلویزیون اغلب دارای رنگ پودری یا کرومی هستند تا ظاهر آن ها را بهتر و زیباتر جلوه دهد.

مرحله 5: سبک ها

یک پایه تلویزیونی را انتخاب کنید که متناسب با سبک خانه شما باشد. در سبک مدرن انتخاب یک میز تلویزیون با خطوط تیز و براق بسیار مناسب و عالی است. برای سبک های کلاسیک نیز بهتر است از میزهای تلویزیون سنتی، ساخته شده از چوب سخت و مقاوم را انتخاب کنید.

مرحله 6: ویژگی های اضافی

قفسه ها، درهای شیشه ای و کشوها همه لوازم جانبی رایج هستند که در برخی از میزهای تلویزیون، اما نه در همه آن ها، یافت می شود. هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که برای هر دستگاهی که باید نزدیک تلویزیون باشد فضای کافی دارید.

اگر وسایلی با اندازه های مختلف دارید که می خواهید در قفسه میز تلویزیون خود قرار دهید، قفسه های قابل تنظیم مفید هستند. اگر ترجیح می دهید اقلام موجود در قفسه ها در دید نباشد، میزهای تلویزیون با کشو و درهای شیشه ای به کار می آیند.

مرحله 7 : رنگ ها

از آنجا که بسیاری از میزهای تلویزیون از چوب ساخته شده اند، نباید تعجب کرد که قهوه ای یکی از محبوب ترین رنگ ها است. این یک انتخاب عالی است، زیرا سایه های قهوه ای به خوبی در انواع رنگ ها و سبک ها کار می کنند.

رنگ مشکی یکی دیگر از انتخاب های قوی است، به ویژه اگر قصد دارید خانه ای به سبک مدرن داشته باشید. در حالی که قهوه ای و مشکی ممکن است امن ترین رنگ ها باشند (مخصوصاً اگر قصد دارید دکوراسیون خود را مرتباً تغییر دهید) ، بسته به رنگ بندی اتاق نشیمن شما، از رنگ های دیگری نیز می توانید استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید