دکوراسیون به سبک ایتالیایی

برای اینکه از ظاهر تم دکور معروف ایتالیایی لذت ببرید، لازم نیست که از این کشور زیبا دیدن کرده باشید. ترکیبی از رنگ‌های طبیعی، خاکی، جزئیات تزئینی و بافت‌های مجلل، همگی بخشی از ظاهر ایتالیایی هستند که آن را به یک تم محبوب دکوراسیون منزل تبدیل می‌کنند. خواه دکوراسیون ایتالیایی به سبک جهانی قدیمی را ترجیح دهید، یا ظاهر شیک و تمیز مینیمالیست مدرن ایتالیایی، می توانید با پیروی از چند نکته و ایده به هر یک از این سبک ها در خانه خود برسید. برای داشتن ظاهری لوکس و باکیفیت ایتالیایی، در اینجا 8 راه برای گنجاندن طراحی ایتالیایی در خانه شما آورده شده است.

1. با یک پالت رنگ خنثی شروع کنید

انتخاب پالت رنگ باید با پایه خنثی شروع شود. رنگ مورد علاقه، رنگی است که به نام خاکستری شناخته می شود. ترکیب رنگ خاکستری و بژ روشن، به دیوارهای شما ظاهری روشن، گرم و به دور از جذابیت استریل می بخشد. استفاده از یک پایه خنثی به شما این امکان را می دهد که از بسیاری از رنگ های دیگر برای افزودن در سراسر اتاق استفاده کنید. سایه های خوش طعم سبز، گلابی، زیتونی، یا مقداری زمرد، قرمزهای روستایی پررنگ، زرد طلایی، آبی و بنفش تیره را اضافه کنید تا زندگی ایتالیایی را در هر اتاق تنفس کنید.

 

2. یک یا دو نقاشی دیواری اضافه کنید

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ایده های دکور ایتالیایی، نقاشی زیبای ایتالیایی روی دیوار به عنوان هنر دیواری شماست. نقاشی های دیواری روشی زیبا برای دادن نقطه کانونی به اتاق و جان بخشیدن به صحنه ایتالیایی است. طرحی را انتخاب کنید که سبک، سلیقه، طرح های رنگی و ایده شما از یک مناظر ایتالیایی عالی را برای دیوار مورد نظر شما به نمایش بگذارد. یک نقاشی دیواری خیره کننده از گوندولا سواری یا غروب ونیزی را در اتاق خواب اصلی خود اضافه کنید تا تم دیواری ایتالیایی ملایم تری داشته باشید.

 

3. ستون های زیبا برای معماری ایتالیایی اضافه کنید

ستون‌ها و طاق‌هایی که از یک اتاق به اتاق دیگر منتهی می‌شوند، ظاهری باشکوه و شیک هستند و اگر خانه شما قبلاً با ستون طراحی نشده بود، اضافه کردن ستون‌های مصنوعی یکی از راه‌های دستیابی به جزئیات معماری ایتالیایی بدون نیاز به ساخت و ساز عمده است.

 

4. کاشی و سرامیک را به آشپزخانه و حمام خود اضافه کنید

کاشی و سرامیک همیشه یک دکور کلاسیک ایتالیایی است. کاشی‌های سرامیکی برای کف آشپزخانه و حمام می‌توانند به تکمیل ظاهر یک اتاق کمک کنند. برای طراحی مدرن ایتالیایی، سنگ مرمر ایتالیایی افزودنی مجلل به آشپزخانه شما است، یا برای ظاهر سنتی‌تر، کاشی‌های سفالی به رنگ روستایی به زیبایی طراحی اضافه می‌کنند، در حالی که کاشی‌های سرامیکی با رنگ خنثی به اتاق احساس گرما و اصالت می‌دهند. بسیاری از مردم ایده افزودن کاشی‌های تزئینی را دوست دارند، اغلب از کاشی‌هایی استفاده می‌کنند که صحنه یا طرحی را به تصویر می‌کشند، مانند انگورهای بنفش سرسبز، یا تم زیبای توسکانی.

 

5. هنر دیوار

در حالی که نقاشی های دیواری می توانند راهی عالی برای ایجاد یک نقطه کانونی زیبا در یک اتاق باشند، ممکن است نخواهید هر اتاق را با نقاشی دیواری پر کنید، و در این صورت، به قطعاتی از هنر دیواری نیاز دارید که با تم ایتالیایی شما مرتبط باشد. استفاده از یک آینه آویز زیبا و پرآذین مزایای زیادی دارد، از کاربرد آن به عنوان آینه گرفته تا اینکه به عنوان یک قطعه هنری برای دیوار شما عمل کند. فرقی نمی کند یک آینه کوچک، متوسط ​​یا بزرگ انتخاب کنید، فقط قبل از استفاده آن را تزئین و آراسته کنید. نقاشی های ایتالیایی یک راه عالی برای ایجاد ظاهر و احساس ایتالیایی به اتاق هستند. یک نقاشی بزرگ از یک منظره زیبای توسکانی که بر روی شومینه آویزان شده است، یک مکان برای شروع است، سپس سایر جزییات دیوار، به عنوان مثال، یک توری دیواری برای بافت به دیوار خود اضافه کنید.

 

6. قطعات آرت دکو ایتالیایی را در سراسر آن اضافه کنید

احتمالاً مجسمه‌های مختلف و مجسمه‌های ایتالیایی را دیده‌اید. چیدن قطعات دکور ایتالیایی در اطراف اتاق، طعم ایتالیایی بیشتری به فضا می‌بخشد. ایده هایی برای دکوراسیون ایتالیایی ممکن است شامل موارد زیر باشد: مجسمه های ایتالیایی، یک چتر زیبای فیدنزا جلوی درب منزل شما، رومیزی های توری ایتالیایی، جا ظروف خروس توسکانی رنگ شده برای آشپزخانه، شمع و جا شمعی، شیشه های تزئینی و جعبه های تزئینی ایتالیایی. علاوه بر این موارد، به دنبال وسایل دکور ایتالیایی قدیمی در فروشگاه های قدیمی یا آنلاین بگردید و شروع به ایجاد یک مکان ایتالیایی کوچک در خانه خود کنید.

 

7. انتخاب سبک ایتالیایی

مانند هر تم دکوری، لایه بندی نورپردازی در اتاق بهترین قسمت های فضا را به نمایش می گذارد. اشکال نورپردازی روی میز، همراه با نورپردازی بالای سر و حتی دیوارکوب ها، همه با هم کار می کنند. دیوارکوب ها شکل رایجی از نورپردازی در دکوراسیون ایتالیایی هستند و می توانند در ورودی را قاب کنند یا بر شومینه نصب شوند. یک لوستر زیبا که بالای سر آویزان است، می تواند یک لوستر کریستالی خیره کننده برای ظاهری سنتی یا مدرن باشد، یا اگر تم شما باشد، چیزی کمی روستایی تر را برای سبک دنیای قدیم انتخاب کنید، به عنوان مثال، چیزی از آهن فرفورژه یا چوب های آسیب دیده برای جذابیت روستایی مناسب هستند.

 

8. انتخاب مبلمان

به احتمال زیاد، نام چرم ایتالیایی را شنیده اید. استفاده از این چرم در دکوراسیون کاملا شیک و مجلل است و حال و هوای ایتالیایی را به اتاق نشیمن شما خواهد آورد. برای دکور مدرن ایتالیایی، یک مبل ساده و بزرگ با رنگ کرم کره‌ای همراه با قطعات مبلمان از چوب یا فلزات براق و جزییات در سایه‌های روشن‌تر، مانند طلایی یا زرد کم‌رنگ، به ست شدن آن ها به یکدیگر کمک می‌کند. مبلمان سنتی ایتالیایی با سطوح درهم و برهم ظاهری روستایی تری به خود می گیرند و استفاده از الگوهای پیچیده و بافت های روستایی بیشتر دیده می شود. روکش های چوبی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند تیره هستند، مانند موکا، قهوه ای پررنگ و رنگ قرمز سوخته.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید