استفاده از چراغ ها برای زنده کردن دکوراسیون خانه

نورها همیشه با مثبت و شادی همراه بوده اندوقتی اتاق خود را روشن می کنید، هم زندگی و هم جذابیت را به دکوراسیون خود اضافه می کنیددر اینجا برخی از بهترین راه ها برای آوردن نور به خانه و زندگی شما آورده شده است.

 

لامپ ها

لامپ ها برای دکور خانه عالی هستند، زیرا معمولاً جالب تر و خشن تر از لامپ های سقفی هستندبا خواندن نظرات درباره شرکت مبلمان، می‌توانید در مورد روش‌های مختلف استفاده مشتریان از لامپ‌های خود مطلع شویددر اینجا چند نکته برای انتخاب لامپ وجود دارد:

از لامپ هایی استفاده کنید که با وسایل دکوری اصلی شما کار می کنند تا جلوه ای منحصر به فرد ایجاد کنند.

اشکال ساده را برای سبک های مدرن یا معاصر انتخاب کنید.

از اشکال مخروطی با سبک سنتی استفاده کنید.

لامپ هایی با رنگ و بافت اضافه کنید.

از آباژوری استفاده کنید که به اندازه کافی شفاف باشد تا نورها از بین بروند و جلوه دلخواه را به دست آورند.

لامپ ها را در لبه های اتاق ها قرار دهید تا گوشه های تاریک روشن شود.

 

آینه

افزودن یک یا چند آینه به اتاقتان راه خوبی برای به حداکثر رساندن نورهایی است که از قبل وجود دارداما برای افزودن نتی از انعکاس به اتاق خود لازم نیست که دیواری از آینه داشته باشیددر اینجا مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب آینه باید به آنها فکر کنید.

هر چه آینه بزرگتر باشد تاثیر بیشتری خواهد داشت.

اندازه آینه باید متناسب با دیواری باشد که روی آن قرار دارد.

آینه های کوچکتر به خوبی به عنوان قطعات برجسته عمل می کنند.

چارچوبی را انتخاب کنید که متناسب با سبک اتاق شما باشدآینه های بدون قاب با طراحی معاصر به خوبی کار می کنند و قاب های تزئینی طراحی سنتی را تقویت می کنند.

شکل همچنین می تواند سبک کلی را منعکس کندآینه های بیضی یا دایره ای شکل ظاهری براق و رسمی دارنداشکال مربع یا مستطیل برای سنتی مناسب است.

مطمئن شوید که رنگ قاب با طرح رنگ کلی شما هماهنگ است.

 

فلزات و شیشه

اجسام براق شیشه ای و فلزی نیز می توانند انعکاس های جالبی به آن اضافه کنندمجسمه‌های طلایی و نقره‌ای یا قاب‌های آینه درخشش زیادی می‌افزاینداگر می‌خواهید ظاهری ظریف‌تر داشته باشید، می‌توانید فلز تیره‌تری با روکش براق انتخاب کنیدمی‌توانید با انتخاب میزهایی با پایه‌های فلزی یا سایر قسمت‌های قابل رویت نیز براقیت فلز را اضافه کنیدمیزهای شیشه‌ای، مجسمه‌ها، کاسه‌ها، گلدان‌ها یا جا شمعی‌ها نیز به نور چشم نوازی می‌افزایند.

پارچه های براق

استفاده از قطعات برجسته کوچک اما براق در اتاقی پر از پوشش های مات می تواند نت جذابی از نور را اضافه کندبالش یا پرتاب تزئینی را انتخاب کنید که با نخ فلزی یا روکش فلزی ساخته شده است.  نیز می توانند نور را به خوبی منعکس کنند.

سطح مناسب نورها را انتخاب کنید

البته شما می توانید برای هر عنصری در دکوراسیون منزل خود اشیاء براق انتخاب کنیدبا این حال، برای اکثر اتاق‌ها، شما می‌خواهید که اشیاء نور را با موارد مات متعادل کنید.

نور بیشتری به آشپزخانه وارد کنید تا اتاق خواب.

از داشتن اجسام براق بیش از حد رقیب خودداری کنید.

برای فعالیت هایی که در آن اتاق انجام می دهید، نور مناسبی داشته باشید.

انتخاب مبلمان و لوازم جانبی مناسب برای خانه همیشه یک چالش جالب استهنگامی که می خواهید نور و انعکاس را به اتاق اضافه کنید، ممکن است برای یافتن تعادل مناسب به کمک نیاز داشته باشیداگر مطمئن نیستید، به دنبال یک شرکت مبلمان باشید که مشاوره طراحی ارائه می دهدبه زودی، شما در درخشش اتاقی به زیبایی روشن خواهید شد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید