بهترین تزیینات کریسمس در سراسر جهان

لندن، برلین، نیویورک این شهرهای باشکوه در طول تعطیلات یک چیز مشترک دارند: وقتی در چراغ ها و تزئینات کریسمس چشمک می زنند، واقعا خیره کننده هستند این زمانی از سال است که شهرهای بزرگ و کوچک، در سراسر جهان، با چراغ‌های درخشان ، درخت‌های کریسمس زیبا و تزئینات به استقبال جمعیت بازدیدکنندگان پیر و جوان می‌آیند تا بتوانند روح فصل را احساس کنند و از تعطیلات کریسمس فوق‌العاده لذت ببرند.

ما از جادوی فصل و تزئینات آن بسیار لذت می بریم، از شما دعوت می کنیم نگاهی به برخی از محبوب ترین و جشن ترین شهرهای جهان بیندازید.

دکوراسیون کریسمسنیویورک

اگرچه تنها چند روز دیگر به کریسمس باقی مانده است، اما هنوز فرصت دارید تا با یک پرواز به  نیویورک بروید تا شاهد عظمت تعطیلات باشیدویترین ها، خیابان های روشن و البته درخت کریسمسپس از بیش از 80 سال، مرکز راکفلر هنوز خانه درخت کریسمس شهر و همچنین نماد بسیار محبوبی است که اغلب در صفحه نمایش بزرگ دیده می شودهر ساله مراسم نورپردازی بسیاری از ساکنان و گردشگران را به سیب بزرگ جذب می کند.

دکوراسیون کریسمسلندن

لندن تماس می گیرد و در این زمان از سال بسیار دوست داشتنی استشاهد نورپردازی های باشکوهی باشید که در سراسر شهر ظاهر می شوندبرای شروع با چشم پر زرق و برق لندن خیره خواهید شدمی‌توانید خیابان آکسفورد، خیابان ریجنت و کاونت گاردن را نیز که زیباترین دکوراسیون شهر را برای فصل تعطیلات به نمایش می‌گذارند، ببینید.

دکوراسیون کریسمستوکیو

اگرچه در تئوری، ژاپنی‌ها کریسمس را جشن نمی‌گیرند، اما با نمایش خیره‌کننده‌ای از چراغ‌ها و طراحی، از روح تعطیلات پیشی می‌گیرندتزیینات و چراغ‌ها تا فوریه به نمایش گذاشته می‌شوند و برخی از مقاصد دیدنی Omotesando، Marunouchi و Tokyo Dome هستند که همگی نوید نمایشی دیدنی را می‌دهند.

دکوراسیون کریسمس:  ریودوژانیرو

کریسمس در برزیل

شکوه درخت کریسمس در برزیل استدرخت کریسمس Bradesco Seguros بر روی دریاچه رودریگو د فریتاس در ریودوژانیرو نصب شده است و با ارتفاع نزدیک به 280 فوت یکی از بزرگترین درختان جهان استهر سال، این درخت در اول دسامبر همراه با یک نمایش بزرگ آتش بازی افتتاح می شود.

دکوراسیون کریسمس:  برلین

برلین در طول هفته قبل از کریسمس با هزاران چراغ روشن می شودمعروف ترین مکان ها، جاده های اصلی، میدان ها و ساختمان های تاریخی و مدرن با چراغ های چشمک زن تزئین شده انددروازه معروف براندنبورگ را در لباس تعطیلات خود از دست ندهید!

دکوراسیون کریسمس:  مونیخ

درخت کریسمس صد فوتی در میدان Marienplatz در مونیخ یک منظره دیدنی استکل شهر در اصیل ترین شادی کریسمس با بازارهای کریسمس پیچیده شده استنان زنجفیلی و آب سیب مالش داده شده در سراسراین یک راه عالی برای گذراندن کریسمس است.

دکوراسیون کریسمس: پاریس

چگونه می توان از پاریس و چراغ های آن که سالانه میلیون ها گردشگر را جذب می کند صحبت نکرد؟ خیابان شانزلیزه نیز هر شب از غروب تا ساعت 2 بامداد در این مدت به طور چشمگیری نورانی می شود و ارزش تجربه کردن را دارد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید