دیدنی ترین نمایشگرهای نور تعطیلات جهان

تعطیلات جادویی ترین زمان سال است، با بسته های هتل های دنج، شهرهای پوشیده از برف، و بازارهای جذاب .خیلی ممنون. اما وقتی روی صفحه نمایش های نور خیره کننده با میلیون ها لامپ LED انباشته می شوید؟ سپس شما یک منظره دارید که ارزش برنامه ریزی یک سفر را دارد. اینها تزئینات کریسمس معمولی محله شما نیستند. ما در مورد درختان 80 فوتی، پیست های اسکیت روی یخ روشن و چراغ های چشمک زن صحبت می کنیم که آنقدر چشمگیر هستند که رکوردهای واقعی جهانی را ثبت می کنند. از آنجایی که سال 2020 - سال سختی مخصوصاً برای بسیاری از ما - سرانجام به پایان می رسد، دیدن شهرها با نور زنده تر از همیشه نشاط آور است. آنچه در زیر می آید 22 مورد از بهترین نمایشگرهای نور کریسمس جهان است، از جمله 9 مورد که می توانید در ایالت تجربه کنید. (همیشه قبل از حرکت، جزئیات لجستیکی را دوباره بررسی کنید. ما در حال گزارشی از تأثیر کووید-19 بر سفر به صورت روزانه هستیم؛ همه منابع پوشش کرونا و منابع سفر ما را اینجا بیابید .)

این گالری آخرین بار در نوامبر 2019 منتشر شده است. با اطلاعات جدید به روز شده است.

خیابان آکسفورد، لندن، انگلستان

لندن هیچ کمبودی در تزئینات کریسمس خیره کننده ندارد، اما شما باید خیابان آکسفورد را به بالای برنامه سفر خود منتقل کنید. خیابان وست اند به دلیل نمایش نورهای بدون محدودیت سال به سال شناخته شده است - و ردیف چشمگیر رستوران ها و مغازه ها نیز ضرری ندارد (سلام، Selfridges ). خیابان آکسفورد امسال ظاهری درخشان و جدید دارد: 27 پرده LED از چراغ‌ها - در مجموع 222000 لامپ جداگانه - در طول خیابان پوشیده شده‌اند.

مرکز راکفلر، شهر نیویورک، نیویورک

صنوبر نروژی 77 فوتی در مرکز راکفلر که باید برای هر متعصب کریسمس دیدن کند، با یک سیم عظیم پنج مایلی تزئین شده با حدود 45000 چراغ پیچیده شده است. اولین درخت در سال 1933 روشن شد و اکنون بیش از نیم میلیون نفر روزانه در کنار درخت قدم می زنند و در مسیر برای اسکیت سواری در پیست یخ معروف توقف می کنند. تاریخ مراسم نورافشانی درختان حماسی در سال 2020 در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

کانیون جاده فارولیتو واک، سانتافه، نیومکزیکو

چراغ های تعطیلات برای خیره کننده بودن نیازی به LED ندارند. پیاده‌روی سالانه سانتافه در جاده فارولیتو ، متشکل از فارولیتوها (کیسه‌های کاغذی پر از شن و روی آن‌ها با شمع نذری) است که خیابان‌ها و دیوارهای ساختمان‌های خشتی را پوشانده‌اند. همچنین چراغ‌های روشنایی (آتش‌های چوبی کوچک) را خواهید دید که در امتداد خیابان قرار گرفته‌اند. این پیاده‌روی در غروب شب کریسمس انجام می‌شود و تا اواخر عصر ادامه می‌یابد—اگر می‌خواهید در یک فضای پارکینگ جذاب، زودتر حاضر شوید.

Luci d'Artista، سالرنو، ایتالیا

هر سال، خیابان ها و میادین سالرنو برای Luci d'Artista، جشنواره ای از تاسیسات نور و فعالیت های کریسمس روشن می شود. نمایش‌های امسال شامل تکرار ال‌ای‌دی آسمان شب، باغ‌وحش نورانی و چراغ‌های درخت لیمویی است که به‌عنوان ادای احترام به ساحل آمالفی در آن نزدیکی است . یکی دیگر از جاذبه هایی که نمی توان از دست داد؟ چرخ و فلک 60 فوتی که دید پرنده ای از نمایشگرهای خیره کننده را فراهم می کند.

جشنواره نور آمستردام، هلند

از پنجشنبه، 10 دسامبر، آمستردام جشنواره نور آمستردام خود را راه اندازی می کند ، رویدادی سالانه که در آن هنرمندان بین المللی مرکز شهر را با چیدمان های نور تزئین می کنند. موضوع امسال، «وقتی طبیعت صدا می‌زند»، داستانی در مورد هنر نور، شهر و تاریخ آن می‌گوید. نمایش شماره گیری شده به عنوان یک تجربه پیاده روی تئاتری، جایگزینی برای تماشای سنتی با قایق، به منظور ایجاد فاصله اجتماعی برگزار می شود. این جشنواره تا 3 ژانویه ادامه دارد، بنابراین زمان کافی برای دیدن آمستردام در پر زرق و برق ترین حالت آن را دارید.

باغ تیوولی، کپنهاگ، دانمارک

از زمانی که در سال 1843 افتتاح شد، باغ های تیوولی کپنهاگ یک سنت تعطیلات برای مردم محلی و گردشگران بوده است. و نمایش های نوری فوق العاده بخشی از جشن ها هستند: علاوه بر نمایش نور کریسمس، که دریاچه تیوولی را روشن می کند، در هفته بین کریسمس و سال نو، آتش بازی و حتی چراغ های بیشتری نیز وجود دارد.

روستای د نوئل، نیس، فرانسه

یکی دیگر از سرزمین‌های عجایب فرانسه ، دهکده نیس د نوئل، دارای برنامه عظیمی از رویدادهای جشن جشن است. انتظار داشته باشید که یک بازار کریسمس چشمگیر با 60 کلبه، یک پیست بزرگ اسکیت روی یخ و البته چراغ های چشمک زن پیدا کنید. برای دیدنی‌ترین نمایش‌ها، به Place Masséna در امتداد Promenade du Paillon بروید، جایی که صدها رشته ال‌ای‌دی، هوس‌های افسانه‌ای بیشتری را به این شهر از قبل مسحورکننده اضافه می‌کنند.

سمفونی نور، هنگ کنگ

پیشنهادات شهری یولدی هنگ‌کنگ با بازارهای تعطیلات، ویترین و کنسرت‌های فراوان (حتی در سال‌های معمولی SantaCon هم دارند) با شهر نیویورک رقابت می‌کند. سپس چراغ ها هستند. نمایش Symphony of Lights - که هر شب ساعت 8 شب برگزار می شود - به لطف یک صفحه نمایش نئونی با طراحی فوق العاده که در بیش از 40 آسمان خراش در لبه بندر ویکتوریا پخش شده است، شما را نفس نمی کشد.

دایکر هایتس، بروکلین، نیویورک

خود را آماده کنید تا کاملاً تحت تأثیر روحیه کریسمس در این محله بروکلین قرار بگیرید که هر سال تمام تزئینات آن را انجام می دهد. چراغ‌ها بعد از عید شکرگزاری روشن می‌شوند و تا سال جدید ادامه می‌یابند، بنابراین زمان زیادی برای تماشای نمایش‌های دیوار به دیوار از فندق‌شکن‌ها، بابانوئل‌های درخشان، و گوزن‌های شمالی با تزئینات چمنی وجود دارد.

میدان کلیسای جامع، ویلنیوس، لیتوانی

این درخت کتاب داستان که هر ساله برای نورپردازی درخت کریسمس ملی طراحی می‌شود، در واقع یک قاب فلزی است که با شاخه‌های با دقت بریده شده پوشانده شده است. در سال‌های اخیر، درختان بیش از 88 فوت ارتفاع داشتند و با 70000 لامپ عجیب پوشیده شده بودند - منظره‌ای به قدری درخشان که از پنجره هواپیماهایی که در فرودگاه ویلنیوس فرود می‌آیند قابل مشاهده است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از بازار اطراف، قطار کریسمس که توسط الف‌ها اداره می‌شود، و نمایش‌های سه بعدی در کنار کلیسای جامع ویلنیوس لذت ببرند.

 

لوزتوپیا، مونتری، مکزیک

به دنبال جشن کریسمس در هوای گرم هستید؟ به مونتری در شمال شرقی مکزیک برای لوزتوپیا بروید ، نمایش سالانه 15500 چراغ و 200 پیکره نورانی عظیم. این جشنواره تا ژانویه ادامه دارد و نزدیک به دو مایل از املاک و مستغلات کنار کانال در امتداد پاسئو د سانتا لوسیا شهر را اشغال می کند.

درخت کریسمس شناور، ریودوژانیرو، برزیل

دسامبر در ریو همه چیز در مورد لذت بردن از یک کایپیرینای یخی در یک ساحل دیدنی است (چه کسی می گوید کریسمس باید در مورد ژاکت های زشت و کاکائو داغ باشد؟). این شهر همچنین میزبان بزرگ‌ترین نمایش صحنه‌های تولد در اندازه کامل جهان در طول سالانه جشنواره د Presépios («جشنواره تخت نوزاد») است که در Jardim de Alah بین Leblon و Ipanema یافت می‌شود. اما برای بهترین نمایش در شهر، با دوچرخه در اطراف تالاب رودریگو فریتاس سوار شوید و از مناظر بزرگترین درخت کریسمس شناور جهان از هر زاویه لذت ببرید.

 

بنای یادبود آزادی، تفلیس، گرجستان

بنای یادبود آزادی هر زمستان در میدان آزادی تفلیس می درخشد، جایی که برجی که سنت جورج را در حال کشتن یک اژدها به تصویر می کشد با چراغ هایی تزئین شده است تا یک درخت کریسمس موقت ایجاد شود. این راه‌اندازی تا سال نو ادامه دارد و محور جشن‌های سراسر شهر است.

جشنواره نور وان دوسن، ونکوور، کانادا

جشنواره سالانه چراغ ها در باغ گیاه شناسی VanDusen ونکوور که به راحتی یکی از بهترین نمایشگاه های تعطیلات در کانادا است، یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی با بیش از 1 میلیون لامپ است. این باغ که برای سال 2020 با یک مسیر یک طرفه و فضای اضافی طراحی شده است و از 27 نوامبر تا 3 ژانویه (به استثنای روز کریسمس) اجرا می شود، 15 هکتار از درختان پر زرق و برق، چرخ فلک و نمایش های نوری هشت دقیقه ای پر شده است. هر نیم ساعت یکبار اتفاق می افتد

Illuminations زمستانی، توکیو، ژاپن

نورپردازی های زمستانی توکیو شاهد مناطقی است که در اطراف شهر تلاش می کنند با نمایش های پر شور خود از یکدیگر پیشی بگیرند. مسافران از این رقابت شاد استفاده کرده‌اند - نورپردازی‌ها آنقدر محبوب هستند که چراغ‌ها تا فوریه در شهر روشن می‌مانند. شما نمی توانید در هیچ مکانی ببازید، اما ما به طور خاص عاشق Ao no Dokutsu (غار آبی) در شیبویا هستیم، یک نسخه الکتریکی از غارهای آبی که در دریای مدیترانه پیدا می کنید.

 

فستیوال نورپردازی کریسمس مدلین، کلمبیا

ممکن است به عنوان شهر بهار ابدی شناخته شود، اما مدلین فصل تعطیلات زمستانی را به خوبی جشن می گیرد. این شهر کلمبیایی با جشنواره سالانه چراغ‌های آلومبرادوس، جشنواره چراغ‌هایی که به سال 1967 برمی‌گردد، کریسمس را بیش از حد برگزار می‌کند. این رویداد به خاطر نمایشگرهای عظیمش با 27 میلیون LED، عمدتاً در شهربازی پارک نورته و پارک دل ریو، شهرت دارد. پاداش: ورود رایگان است.

شب روشنایی، سنت آگوستین، فلوریدا

سنت آگوستین ممکن است قدیمی‌ترین شهر ایالات متحده باشد، اما مطمئناً زمانی که یک بار در سال روشن می‌شود کاملاً جدید و براق به نظر می‌رسد. معماری متمایز اسپانیایی شهر در درخشش درخشان 3 میلیون نور سفید کوچک می درخشد. می توانید آنها را با قایق، بالای سرتان با واگن برقی یا به شکلی عاشقانه با کالسکه روی آب ببینید. در سال‌های غیر همه‌گیر، این شهر کریسمس معروف با رویدادهایی در طول فصل تعطیلات، از جمله رژه قایق‌ها، کنسرت‌ها و جشنواره‌ها جشن می‌گیرد.

 

جشن در اوکس، نیواورلئان، لوئیزیانا

نخلستان نیواورلئان با بلوط‌های غول‌پیکر و با قدمت چند صد ساله بسیار دیدنی است. این بزرگترین توده درختان بلوط زنده بالغ در جهان است که قدمت قدیمی ترین آنها به 800 سال قبل می رسد. برخی از اندام ها دو برابر بلندتر از بلندی درختان هستند. اما با درخشش میلیون‌ها چراغ کریسمس، آن‌ها یک شاهکار انسان با طبیعت هستند. امسال، طوفان زتا برخی از نمایشگرها، از جمله کشتی محبوب دزدان دریایی را از بین برد، اما کارکنان پارک مطمئن هستند که می توان آنها را بازسازی کرد. توجه: جشن 2020 یک تور رانندگی خواهد بود.

 

سیلور دلار سیتی، برانسون، میسوری

بسیاری از این نمایشگرهای نور در باغ ها هستند، که دوست داشتنی است، اما Silver Dollar City به عنوان یک پارک تفریحی دهه 1880، اکشن و جذابیت را به ارمغان می آورد. بیش از 5 میلیون چراغ حول یک قطعه مرکزی می چرخند: یک درخت کریسمس چهار طبقه که نور آن از تمام ساختمان های اطراف منعکس می شود. جشن های تعطیلات پارک شامل رژه شبانه، نمایش های زنده، جشن ها و امتیازات، و بیش از 60 مغازه برای مطالعه است.

Blossom of Lights، دنور، کلرادو

Blossoms of Light یک سنت تعطیلات Mile High City در باغ‌های گیاه‌شناسی دنور برای بیش از 30 سال، دارای چراغ‌های LED در حرکت با جلوه‌های صوتی برای ایجاد یک تجربه شگفت‌انگیز زمستانی است. موارد مورد علاقه بازدیدکنندگان عبارتند از پیاده روی چند ساله O'Fallon، نمایش نور تعاملی در آمفی تئاتر UMB، باغ های رمانتیک، باغ ژاپنی، و میدان آفریقای جنوبی. خوراکی ها و نوشیدنی های گرم نیز برای خرید در دسترس هستند.

 

Gardens Aglow، Boothbay، Maine

یکی از جذابیت‌های اصلی مین ساحلی ، حتی در فصل زمستان، باغ‌های گیاه‌شناسی است . با مساحت 295 هکتار، آنها بزرگترین در نیوانگلند هستند. از روز شکرگزاری تا کریسمس، گیاهان بومی مین با نمایش نوری الهام‌بخش پوشانده شده‌اند. نکته داخلی: این فروشگاه کادویی به خاطر هدایا و اجناس بی نظیر و محلی خود از جمله عسل، صابون، شمع، پوشاک و حتی مجموعه ای از چراغ هایی که باغ ها را می درخشند، شناخته شده است. توجه: نمایشگاه امسال یک تجربه رانندگی خواهد بود.

چراغ های درخشان، لاس وگاس، نوادا

راه ایده آل برای ایجاد حال و هوای مهمانی تعطیلات در سال 2020؟ البته در ایمنی ماشین خودتان. چراغ های پر زرق و برق در جاده سرعتی لاس وگاس یکی از بهترین نمایشگرهای موجود است که با 2.5 مایل درخشان تزئیناتی دارد که بین 15 تا 25 دقیقه طول می کشد. تونل‌های نورهای رشته‌ای، از جمله یک عدد سرخابی مستطیلی، شما را وادار می‌کند که اوه و آه کنید. امتیازاتی مانند شکلات داغ، سیب داغ، و ذرت بو داده از راحتی ماشین به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید