15 گرایش رنگ مورد تایید طراحان برای سال 2020

از رنگ‌های تیره گرفته تا سایه‌های پر جنب و جوش، اینها رنگ‌هایی هستند که امسال در همه جا خواهید دید.

هر طراح داخلی تأیید می کند که رنگ قدرت تغییر یک اتاق را دارد، چه یک دیوار برجسته و چه یک سقف رنگ شده غیرمنتظره. اما تعیین رنگ مناسب برای فضای شما گاهی اوقات می تواند بسیار مشکل باشد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم با طراحان برتر و کارشناسان رنگ مشورت کنیم تا کمی جهت گیری کنیم. چه رنگ هایی در سال 2020 بر خانه ها تسلط خواهند داشت؟ از رنگ‌های غنی و خوش خلق تا رنگ‌های خنثی ظریف ، در اینجا بهترین رنگ‌هایی هستند که وسوسه می‌شوید در سال آینده در فضای خود بگنجانید.

 

سرخابی

رنگ‌هایی در فضایی خنثی‌تر، همیشه در ایجاد محیط‌هایی با درام و جذابیت کار می‌کنند. در اینجا، سرخابی عمیق همراه با زرد اخرایی (و سرمه ای) حسی مانند خاکستری تک رنگ می بخشد. 

 

کرم های گرم

کرم‌های گرم و رنگ‌های سنگی جذاب هستند. رنگ‌هایی که باعث می‌شوند احساس خوبی داشته باشید.

 

آبی دریایی

"من فکر می کنم آبی سرمه ای همچنان در باقی مانده سال تسلط خواهد داشت. آبی کلاسیک و "خنثی جدید" است که من کاملاً از آن حمایت می کنم! با توجه به اینکه رنگ سال 2020 پنتون، آبی کلاسیک و رنگ سال شروین ویلیامز به عنوان ناوال است، قطعاً نمی بینم که آبی به این زودی محبوبیت خود را از دست بدهد.

 

آبی-خاکستری

"در محیط امروزی، من به دنبال یافتن رنگ هایی هستم که آرامش بخش باشند. یک خاکستری آبی زیبا، سلامتی را تداعی می کند.»

 

سبز آووکادوی عمیق

روند رنگ 2020

"سبز آووکادوی عمیق در حال حاضر همه چیز من است! وقتی دنیای بیرون ترسناک می‌شود، خانه‌تان. مهم نیست چه اندازه، کجاست، یا اجاره‌ای هستید یا مالک هستید. بیش از حد در حال پرورش است. و این همان چیزی است که رنگ‌های تیره و مخملی بهترین کار را انجام می‌دهند: آن‌ها فضای دنج را به ارمغان می‌آورند که به هیچ‌کس نمی‌رسد. سبز اشباع شده و غنی آووکادویی در واقع ترکیبی از تقریباً هر رنگی در رنگین کمان است، بنابراین با همه چیز سازگار است. من عاشق آن هستم که با پاپ های استراتژیک از رنگ های روشن، سفید، و آبنوس جان می گیرد تا گرما و درام را به عامل پیله اضافه کند."

 

رنگ پاستلی گرم

پاستیل‌ها هنوز هم بسیار محبوب هستند، اما من فکر می‌کنم که ما به سمت پاستل‌هایی با رنگ‌های گرم و خاکی بیشتر جذب می‌شویم. برای پالت های رنگی کلی، ما از ترکیب رنگ های بهاری و پاییزی استفاده می کنیم.

 

تک رنگ پررنگ

«تک رنگ نباید رنگ پریده باشد. رنگ‌هایی مانند آبی کبالتی، سبز کلی، یا حتی بادمجانی می‌توانند تک رنگ را به شیوه‌ای متهورانه تداعی کنند که پر از شخصیت و ظرافت است.

 

سبز خاکستری

رنگ جدید من یک رنگ سبز خاکستری است. در واقع یک خنثی شگفت‌انگیز است که به خوبی با رنگ‌های زیادی جفت می‌شود: شتری، زنگ‌زده، سرمه‌ای، هلو، و چوب‌های کم رنگ، مانند بلوط سفید و توس. به علاوه، من عاشق رنگ‌هایی هستم که عمیق و در عین حال آرام‌بخش هستند.»

 

رنگ های مودی

وقتی صحبت از رنگ آمیزی رنگ ها در کلر به میان می آید، ما به بی انتها نسبت به مد روز اعتقاد داریم. ما فکر می کنیم که مردم همیشه خنثی های بی زمان بیشتری را ترجیح می دهند. اما وقتی صحبت از رنگ‌هایی به میان می‌آید که به‌طور غیرمنتظره‌ای محبوب بوده‌اند، قطعاً شاهد گرایش به رنگ‌های غنی و خوش خلق هستیم.

 

آبی روشن

در سال 2020، ما شاهد تغییر رنگ‌های سرد که دهه گذشته را تعریف می‌کردیم، به سمت رنگ‌های گرم‌تر و ارگانیک‌تر خواهیم رفت. رنگ‌های خنثی و گرم به جای رنگ‌های خاکستری و آبی سرد برای رنگ‌ها در سال آینده محبوب‌تر خواهند بود.

 

سیاه و سفید

سیاه و سفید با کنتراست بالا چنین دوتایی پویا هستند. در حالی که همه کاره است، من یک الگوی جسورانه مانند کاشی زیگورات آرت دکو را برای کمی درام ترجیح می دهم. واکنش عاطفی آنی است و نگاه بی زمان باقی می ماند.

 

آبی، سبز و خاکستری

ما از رنگ‌های آبی، سبز و خاکستری غنی، اشباع شده استفاده می‌کنیم که بر اساس زمان روز و نور اتاق تغییر می‌کنند. آنها بلافاصله یک فضای مرموز، سکسی و جالب ایجاد می کنند.

 

رنگ های زمینی

با لحن‌های سردی که سال‌ها حاکم بوده خداحافظی کنید. سایه های قهوه ای شکلاتی، شرابی، سبز زیتونی و اخرایی همه در خانه ها وجود دارد. ما دوست داریم این رنگ های گرم و طبیعی را به جای یک رنگ خنثی روی مبل یا دیوارها جایگزین

 

رنگ های آبی، سبز

«سال 2020 آغاز یک دهه جدید است، و در مد واقعی دهه 20، ما شاهد روندی به سمت رنگ‌های پررنگ‌تر و عمیق‌تر با لهجه‌ای از مجلل خواهیم بود. پس از یک دهه پر از آشپزخانه های کاملا سفید و رنگ خاکستری در همه جا، من امیدوار هستم که صاحبان خانه شروع به استقبال از رنگ سبز و آبی الهام گرفته از طبیعت گرفته تا رنگ های غنی جواهرات کنند و ریسک های طراحی بیشتری را متحمل شوند. 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید