این 6 نکته رنگی نحوه دکوراسیون شما را تغییر می دهد

طلوع شهاب سنگی است، تا حد زیادی به لطف روش بی باک او با رنگ، پاتریک مل را به یک طراح برای تماشا تبدیل کرده است. به رنگ های روشن بیشتر از رنگ های تیره توجه کنید.

پس چگونه این کار را انجام می دهد؟ ما نگاهی به یکی از پروژه‌های طراحی او انداختیم و از او خواستیم که انتخاب‌های رنگی‌اش را اتاق به اتاق رمزگشایی کند و درس‌ها شروع به جریان یافتن کردند. برای نگاه کردن به رنگ به روشی کاملاً جدید آماده شوید.

درس شماره 1

به خانواده های رنگی فکر کنید

در نگاه اول ورودی خانه مانند یک شورش رنگ به نظر می رسد، اما پس از صحبت با Mele متوجه می شوید که او در واقع با یک پالت تنگ کار می کرد. او فاش می‌کند: «ابتداً من مقدار زیادی رنگ سفید و سپس ترکیبی از آبی و نارنجی می‌خواستم. راز؟ کار با رنگ های مختلف در هر یک از این دو خانواده رنگ مکمل. بلوز او شامل «کبالت، فیروزه، دلفت، دریایی بود. در خانواده پرتقال، مرجان ها، نارنگی ها، گریپ فروت ها. رنگ‌های واقعاً غنی، بی‌صدا نیست.»

صاحب خانه عاشق آبی است، بنابراین اولین رنگی بود که Mele تصمیم گرفت در هنگام توسعه رویکرد دکوراسیون خود روی آن تمرکز کند.

صاحب خانه عاشق آبی است، بنابراین اولین رنگی بود که Mele تصمیم گرفت در هنگام توسعه رویکرد دکوراسیون خود روی آن تمرکز کند.

درس شماره 2

آبی و سفید همیشه کار می کند

برای Mele، استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید مانند پوشیدن یک پیراهن سفید با شلوار جین آبی، یا یک کت مشکی آبی و یک پیراهن سفید است. هرگز از مد نمی افتد.» ترکیب رنگ کلاسیک در فضای داخلی را می توان به طور مشابه بالا یا پایین پوشاند. در اتاق نشیمن، Mele از پارچه‌ای آبی چمنی با سایه‌ای کاملا جین روی دیوارها استفاده کرد تا رنگ و بافت را به دیوارها اضافه کند، که به ظاهر اکسسوری‌های سفید و صندلی‌های پشتی کمک می‌کند. جلوه کلی صیقلی و در عین حال معمولی است. من فکر می کنم آبی و سفید معادل سیاه و سفید است. این طراح می‌گوید که آنقدرها هم خشن نیست. برای بیشتر مردم خوشایندتر است.»

صندلی های سیاه اثر هانس وگنر به پایه مشکی میزی که مله برای اتاق صبحانه درست کرده بود بسته می شود.

صندلی های سیاه اثر هانس وگنر به پایه مشکی میزی که مله برای اتاق صبحانه درست کرده بود بسته می شود.

درس شماره 3

یک پالت انتخاب کنید و تکرار کنید

کار در یک پالت رنگ ساده نه تنها به خود اتاق ها کمک می کند تا احساس انسجام داشته باشند، بلکه به انتقال بین اتاق ها نیز کمک می کند. Mele می‌گوید: «وقتی در وسط سالن هستید و می‌توانید تمام اتاق‌های دیگر را در سرتاسر آن ببینید، همان خانواده رنگ‌ها را دارید که در هر فضا به روش‌های متفاوتی تکرار می‌شوند. نمونه موردی: دیوارهای اتاق صبحانه با رنگ آبی مشابه اتاق خانواده پوشیده شده است، اما این بار با رنگ، و مانند ورودی، روکش نارنجی رنگ جلوه ای چشمگیر و در عین حال زمینگیر دارد.

درس شماره 4

بازی با درصد

یک راه نابغه برای به دست آوردن مسافت پیموده شده بیشتر از یک گروه کوچک از رنگ ها این است که یک فلیپ فلاپ انجام دهید، و آنچه را که قبلاً به عنوان رنگ برجسته استفاده می شد به پیش زمینه فشار دهید. این دقیقاً همان کاری است که Mele در این اتاق موسیقی با استفاده از پرده‌های نارنجی و لامپ‌های نارنگی انجام داد و در عین حال به آبی و سفید اجازه داد تا روی یک صندلی راحتی فرو بروند. Mele در مورد طراحی خود می گوید: «به رنگ آبی گره می خورد تا با بقیه خانه هماهنگ شود.

درس شماره 5

از رنگ سفید برای تازه کردن چیزها استفاده کنید

Mele یکی از طرفداران بزرگ رنگ آمیزی اشیا به خصوص مبلمان است. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم رنگ سفید مدرن و تازه می‌شود. «مردم از اثاثیه‌ای که مادربزرگ پیرشان پیدا کرده می‌ترسند، اما فرم‌های آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز هستند و جاودانه می‌مانند. به نظر من رنگ سفید فقط به مبلمان یک شخصیت معاصر می بخشد. روحیه جوانی تازه.» برای ایجاد تعادل رنگ مناسب در اتاق غذاخوری رسمی خانه، Mele صندلی های ناهارخوری را سفید از قهوه ای اصلی سفید کرد.

درس شماره 6

به مصالحه رنگ و الگو بپردازید

هنگام شماره گیری الگو، گاهی اوقات بهتر است رنگ را پایین بیاورید تا جلوه ای آرام تر و کمتر آشفته داشته باشید. هنگام طراحی اتاق خواب اصلی خانه، Mele با یک الگوی جسورانه و ماتیس شروع کرد و انتخاب رنگ یا عدم وجود آن را از آنجا انجام داد. او می‌گوید: «من فقط می‌خواستم از آن الگو در همه جا استفاده کنم و آن را با رنگ‌ها یا الگوهای مختلف تجزیه نکنم. برای این منظور او از معرفی هر یک از رنگ های زنده ای که در طبقه همکف خانه استفاده می کرد خودداری کرد. می‌خواستم کمی آرام‌تر و ساکت‌تر به نظر برسد، حتی اگر پارچه‌ای آرام و بی‌صدا نباشد.»

نکات بیشتر رنگ Mele!

چه راهی عالی برای به ارمغان آوردن رنگ های روشن تر بدون احساس طاقت فرسا وجود دارد؟

اگر برای استفاده از رنگ‌های قوی راحت نیستید، از کوچک شروع کنید، با لوازم جانبی کلیدی مانند منسوجات - بالش‌ها ، پرتاب‌ها ، فرش‌های سطحی - که با تغییر خلق و خوی شما می‌توان آن‌ها را تغییر داد.»

چند ترفند دکوراسیون مورد علاقه شما برای افزودن رنگ فوری به اتاق چیست؟

"گل های تازه، کتاب، آباژور ."

اشتباهات رایج در دکوراسیون رنگ که می بینید چیست؟

فکر می‌کنم نسخه‌های ترسناک، خاکستری و رقیق‌شده رنگ واقعی بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کرم های سازمانی بیش از حد. کرم‌ها گاهی اوقات می‌توانند دوست‌داشتنی باشند، اما اغلب غمگین هستند و احساس کثیف و قدیمی بودن می‌کنند. به جای کرم، سفید واقعی و ترد را انتخاب کنید. به جای ماسه، کاکائو را امتحان کنید.

آیا اتاق خاصی برای آزمایش رنگ عالی است؟

اتاق های غذاخوری مکانی عالی برای امتحان اولین حرکت شما در بخش رنگ است. ما معمولا شب ها در این فضاها دور هم جمع می شویم، زمانی که رنگ عمیقی مانند کلارت یا بادمجانی که با نور شمع روشن می شود، شما و مهمانانتان را به سمت میز می کشاند. اتاق های پودری نیز یکی دیگر از آنهاست که باید به عنوان جواهرات کوچک و دوری از بقیه تلقی شود

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید