بهار در پیش است

گیاهان، جانوران و خنثی‌های جدید: اینها بلوک‌های سازنده ما برای تجدید قوا در خانه‌های ما در بهار امسال هستند. و نه فقط برای بهار ما دوست داریم که چقدر آسان است که این عناصر را با هر فصل دیگری تطبیق دهیم.

آبی، سبز، و سفید در سراسر

افزودن رنگ سفید  یا عاج، کرم، یا مایل به رنگ کم‌رنگ به یک اتاق یک راه امتحان شده و واقعی برای حرکت از زمستان به بهار است. بالش‌های زمستانی جواهری را با نسخه‌های کم‌رنگ‌تر و voilà عوض کنید! اتاق شما بلافاصله روشن تر و روشن تر می شود.

با این حال، امسال ما به رنگ های آبی و سبز به عنوان رنگ های دوستدار بهاری متمایل شده ایم. طبیعت مطمئناً آنها را خنثی می داند: هر گل، صرف نظر از رنگ، در میان علف های سرسبز و آسمان نیلگون خیره می شود.

با توجه به اینکه مبل های پرفروش ما مارگو با رنگ سبز خزه و بروک با رنگ آبی روشن هستند، بسیاری از مردم قبلاً استفاده از سبز یا آبی را برای لنگر انداختن یک اتاق در طول سال پذیرفته اند. اگر اتاق یا سبک شما به آن نیازی ندارد، لحظات کوچک‌تری آبی یا سبز بپاشید: البته بالش و پرتاب ، اما همچنین ملافه ، گلدان و ظروف ، فرش ، هنر . آبی یا سبز نباید رنگ غالب در هیچ یک از اینها باشد. ملافه های سفید شفاف با تزئینات سبز دوزی شده یا چراغ های رومیزی سفید با راه راه های آبی پیام تازه بهاری را به زیبایی منتقل می کنند.

کسانی که در تمام طول سال از رنگ اجتناب می‌کنند، می‌توانند به سادگی با استفاده از مواد سبک‌تر و بافت‌های ارگانیک به خانه‌شان طراوت بهاری بدهند. یک فرش پشمی را با یک سیزال یا جوت جایگزین کنید ، یک میز کنسول با رافیا را در قسمت ورودی خود اضافه کنید، یا پوف های چرمی خود را با پارچه های کتان جایگزین کنید، دقیقاً منظور ما را خواهید دید.

گیاه شناسی و جانورشناسی

گیاهان و چیدمان های گل، واقعی یا مصنوعی ، مترادف با دکوراسیون بهاری هستند. اثاثه یا لوازم داخلی گلدار و کتانی. اینها شامل کاشی‌های جاودانه و نقوش شینیون، پرینت‌های بلوک و شینیون‌های شیک هستند که همگی فوق‌العاده هستند و می‌توانند برای شیک بودن در تمام طول سال تطبیق داده شوند. با این حال، در بهار امسال، نقوش گل را به روش‌های جدیدی معرفی کنید: یک چراغ رومیزی با شکوفه‌های نقاشی شده با دست ، آینه‌ای که دور تا دور آن را با گل‌های مروارید فلزی سفید احاطه کرده‌اند ، میز برجسته‌ای به شکل پد سوسن .

در عین حال، غرایز حیوانی خود را نادیده نگیرید. نوارهای ببری ، لکه‌های پلنگی و مواردی از این دست مدت‌ها نشان دهنده زرق و برق بوده‌اند، اما زمانی که در رنگ‌های غیرمنتظره رندر می‌شوند، کمی هوس نیز به همراه دارند. فراتر از پارچه‌ها و فرش‌هایی که نقش‌های حیوانی را تقلید می‌کنند، آن‌هایی را در نظر بگیرید که خود حیوانات را به تصویر می‌کشند. کاغذ دیواری با گورخرهای کاوشگر می تواند هم زیبا و هم سبک باشد. همینطور مبلمانی که با یک صحنه جنگلی مصور روکش شده اند. پرندگان شیشه‌ای با دهان و مجسمه‌های اسب ، ازدواج ایده‌آل بین ارگانیک و صنعتگر هستند.

و از آنجایی که خانه جایی است که هنر در آن وجود دارد، به دیوارهای خود چند چاپ گیاهی قدیمی ، مناظر سرسبز، یا عکاسی از حیات وحش اضافه کنید. به هر حال، هیچ زمانی بهتر از فصل جدید برای جستجوی دیدگاه های جدید وجود ندارد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید