2017 چه چیزی را برای دکوراسیون داخلی بیان می کند؟ روندهای پیش بینی شده

2017 اینجاست! در حالی که بسیاری از مردم سال 2016 را به خاطر از بین بردن قهرمانان دنیای ما سرزنش می کردند، اما برای من سال ضعیف بسیار بسیار خوبی بود. و من میگم چون از نظر طراحی عالی بود! ما ابتدا با دو سایه آرام پنتون شروع کردیم، دلفت‌افزار را در آغوش گرفتیم، اجازه دادیم آسایش از مرزهای زیبایی‌شناختی دقیق عبور کند که باعث تولد اتاق «شکل‌آمیز» شد، با طلا خداحافظی کردیم و بسیاری از افراد خنثی را در آغوش گرفتیم. واقعا! 2016 شگفت انگیز بود. اما آیا می توانم به شما بگویم که روندهای خانه در سال 2017 چیزی را که قبلاً بسیار عالی بود، افزایش داده است. چرا؟ زیرا همه چیز در مورد Trends 2017 شیک ، الهام بخش است و بر تغییرات جزئی تمرکز دارد!

 

گرین

اسلیترین ها به سختی دعا کردند و پنتون آن را در جایی شنید! در اینجا جای تعجب نیست که گرین، همانطور که طراح داخلی مشهور مارتین لارنس بولارد می گوید، "دوباره قوی" است. نه، لازم نیست اتاق خود را با رنگ سبز رنگ آمیزی کنید تا مد روز باشید. پاشیدن کمی سبز مانند یک گلدان، چند کوسن برجسته ، یک فرش  یا حتی گیاهان به بازی دکوراسیون منزل شما کمک می کند  .

 

چاپ های گرمسیری

اگرچه شخصاً علاقه ای به این کار ندارند، اما دکور نشانه هایی از باند فرودگاه است و ما دیده ایم که طراحان همه چیز را با چاپ های گرمسیری طراحی کرده اند. بنابراین می توانیم بگوییم که در جایی شاهد طوفان چاپی گرمسیری نیز خواهیم بود.

 

Hygge

سال گذشته مشکل راحتی را با اتاق‌های زیبا گرفتیم و امسال طراحی مطابق با راحتی شما شکل می‌گیرد. Hygge یا Hooga همانطور که تلفظ می شود یک مفهوم دانمارکی/نروژی از رفاه است و این همان چیزی است که دکور به دنبال رسیدن به آن است. حس خوب بودن و فضای خوب. به طور خلاصه، سبکی که گرما، دنج و خوب را برجسته می کند.

 

سنگ مرمر

سال گذشته شاهد روند رو به رشد سنگ مرمر بودیم و امسال نیز به شکل های مختلف همچنان بر سر و سامان خواهد داشت! اشکال مختلف؟ کاغذ دیواری، رومیزی، گلدان و موارد دیگر را در نظر بگیرید. و اگرچه ما با طلای براق خداحافظی کردیم، فکر می‌کنم برس را برای جفت کردن با سنگ مرمر نگه داریم.

 

خاکستری

خاکستری سال گذشته مد شد و تا سال 2017 ادامه خواهد داشت. از رنگ تیره تا رنگ های ملایم. از دیوار تا کف رنگ شده امسال نیز رنگ‌های خاکستری زیادی خواهیم دید.

 

 

 

 

نورپردازی خوب

برخی می‌گویند نورپردازی عجیب و غریب،  اما من می‌گویم نورپردازی خوب است، زیرا امسال به دنبال روندهای نورپردازی هستیم که اساساً حس راحتی را القا می‌کنند. بدون نور خشن یا خیره کننده براق. سال 2017 سال نور ملایم در انتهای قرمز طیف و قطعات بیانیه زیبا خواهد بود. صادقانه بگویم من به تعداد زیادی لامپ PH نگاه می کنم!

 

درباره نویسنده،

Rukmini در  trumatter.in وبلاگ می نویسد  و رویاهای خانه ساحلی خود را در آپارتمان خود در شهر بمبئی، یک پروژه DIY در یک زمان زندگی می کند. همه چیز به عنوان یک مجله برای ثبت زندگی روزمره او در بمبئی و پروژه های دکور کوچکی که او را به یاد خانه اش در تپه ها می انداخت، شروع شد و خیلی زود به عنوان بهترین وبلاگ در هند برای دسته طراحی شناخته شد. سبک او عمدتاً اقیانوسی - الهام گرفته شده و کهنه - شیک با ترکیبی از وینتیج است. او معتقد است که زندگی خوب هزینه زیادی ندارد و از خانه خود به عنوان یک بوم نقاشی برای به اشتراک گذاشتن راه حل ها و نکات دکور خانه DIY خود استفاده می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید