چگونه یک فرش را به طور کامل در خانه خود قرار دهید

انتخاب فرش مناسب به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، اما هنگامی که شروع به اندازه گیری فضای خود و خرید در اطراف خود می کنید ممکن است سوالاتی برای شما پیش بیایدمثلاً، واقعاً چقدر باید فرش بخرید؟ آیا همه مبلمان یک اتاق باید روی فرش قرار بگیرند؟ یا آیا راه های خلاقانه دیگری برای استایل دادن به آن وجود دارد؟ در ادامه بخوانید و برخی از روش‌های مورد علاقه خود را برای قرار دادن فرش در سه قسمت اصلی خانه توضیح می‌دهیم.

اتاق خواب

نیمی از فرش زیر تخت

ما این نسبت نیمه راه را به چند دلیل دوست داریماولاً، اگر چوب های سخت زیبا در فضای خود دارید، نمی خواهید آنها را بپوشانیداین گزینه اجازه می دهد تا کفپوش فضای شما همچنان به زیبایی کلی اضافه کند، در حالی که قالیچه دنج انتخابی شما را قاب می کندهمچنین، اگر می‌خواهید فرشی را که قبلاً دارید درست کنید، این گزینه برای اهداف انعطاف‌پذیری نیز کار می‌کند، بنابراین نیازی به خرید یک سبک جدید و بزرگ‌تر ندارید.

 پای تخت
مانند گزینه بالا، تناسب کف تخت یکی دیگر از روش های خلاقانه و کمی مدرن تر است که می توانید فرش خود را سبک کنیدبا این رویکرد، حتی بیشتر از کفپوش اصلی شما نمایان می شود، بنابراین اگر می خواهید چوب های سخت خود را نیز برجسته کنید، این گزینه عالی استهمچنین، اگر به دنبال فضایی ظریف تر و شیک تر هستید، این گزینه خطوط تمیز و واضح زیادی را ارائه می دهد.

از دیوار به دیوار
اگر فرشی پیدا کردید که کاملاً آن را دوست دارید، ممکن است بخواهید بزرگترین اندازه ممکن را بخرید تا در فضای شما جا شوددر این مثال دیوار به دیوار، تمام مبلمان شما بالای فرش شما می‌نشیندهمچنین، این گزینه بسته به سبکی که انتخاب می کنید، یک اتاق را کاملاً پر از بافت، رنگ و عمق می کند، که همیشه در طراحی چیز خوبی است.

هال

دو پایه جلویی مبل و صندلی روی فرش
وقتی صحبت از فرش در محل زندگی می شود، مسئله قدیمی روشن یا خاموش کردن پایه مبلمان همیشه مطرح می شودخبر خوب این است که هیچ راهی اشتباه نیستدر این سناریو، قرار دادن پایه های جلویی مبل روی فرش و همچنین هر صندلی کناری یا برجسته، کمی توهم نوری ایجاد می کندحتی اگر فرش از دیواری به دیوار دیگر امتداد نداشته باشد، قرار دادن آن به گونه ای آن را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد.

همه پاها روی فرش
گزینه all legs on یک راه عالی برای استایل دادن به فرش هنگامی است که با فضاهای بخصوص بزرگ سروکار داریداگر مبل شما به دیوار تکیه نمی‌دهد، اما به‌عنوان فضای باز طراحی شده است، مهم است که فرش ناحیه تمام پایه‌های آن را بگیرد، نه فقط دو پایه جلوهمچنین باید وسایل اضافی خود را به گونه ای طراحی کنید که پایه های تمام صندلی های کناری، میزهای کناری و غیره نیز روی فرش قرار گیرند.

ناهارخوری

همه پاها روی فرش
اتاق ناهار خوری یکی دیگر از قسمت های خانه است که روش تمام پاها روی فرش معمولا بهترین گزینه برای شماستدر این تنظیمات، شما باید متوجه باشید که صندلی های غذاخوری از زیر میز به داخل و خارج می شوندشما نمی خواهید لبه فرش باعث ایجاد گیر یا لغزش شود، بنابراین برای اهداف زیبایی و ایمنی، اطمینان از قرار گرفتن تمام پایه های مبلمان در بالای فرش بهترین روش است.

 میز گرد فرش گرد
و همسان و البته اگر میز ناهارخوری شما گرد است، بهتر است یک فرش گرد هم زیر آن داشته باشیداین کمک می کند تا زیبایی طبیعی میز شما را بیشتر کنید و در عین حال انحنا و خطوط نرم آن را منعکس کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید