13 ایده برای اتاق ناهار خوری

آیا اتاق غذاخوری شما نیاز به تغییر دارد؟ چه بخواهید دکوراسیون خود را تغییر دهید یا اگر به کمی الهام از طراحی نیاز دارید، راه های هوشمندانه ای را بخوانید تا فضای اتاق ناهارخوری خود را زیباتر کنید تا از زیبایی شیک و شیک خود اطمینان حاصل کنید.

1. بهینه سازی فضای اطراف

فضای ذخیره سازی برای فضاهای غذاخوری ضروری است، اما هنر نیز همین طور استبوفه‌ای را انتخاب کنید که فضای نمایش و فضای ذخیره‌سازی کافی را ارائه می‌دهد، این به جلب توجه و تمرکز کمک می‌کند، در حالی که عملکرد بهینه را ارائه می‌کند.

2. صندلی های جالب را انتخاب کنید

یک راه ساده برای تقویت فضای خود این است که صندلی های ناهارخوری خود را با سیلوئت های مدرن تر و جالب تر عوض کنیداین یک سوئیچ نسبتا آسان بدون تغییر *خیلی* زیاد است.

3. ایجاد تعادل

خواه فضایی متقارن را ترجیح می دهید، یا ترجیح می دهید با مجموعه ای نامتقارن هم افزایی داشته باشید، ضروری است که طراحی اتاق غذاخوری شما هماهنگی و تعادل را افزایش دهداگر می‌خواهید تعادلی تازه در فضای خود پیدا کنید، به قرارگیری صندلی و نور و همچنین پالت رنگ توجه کنید.

4. فرش لایه ای

لایه‌بندی فرش‌های چندگانه راه آسانی برای ایجاد بافت اصلی و همچنین قاب‌بندی میز و صندلی‌های اتاق ناهارخوری است، که مخصوصاً زمانی که فضای باز دارید مفید است.

5. درخشش را با رنگ های طلایی

از آنجایی که قسمت‌های ناهارخوری کمی در سمت شیک‌تر قرار دارند، استفاده از رنگ های طلایی کوچک به بالا بردن این فضا با کمی شیک کمک می‌کند.

6. میمیمالیسم را انتخاب کنید

یک قانون اساسی مهم برای فضاهای غذاخوری یا در واقع هر فضایی در خانه این است که کمتر،دیده می شود. در صورت امکان، به دکوراسیون مینیمالیستی بپردازید و از هر گونه بهم ریختگی غیر ضروری خودداری کنید.

7. از نورپردازی پررنگ استفاده کنید

هیچ چیز مانند یک بیانیه روشنایی جسورانه حال و هوا را تنظیم نمی کندچه یک لوستر چشم نواز را انتخاب کنید یا یک جفت آویز دراماتیک، این یک به روز رسانی طراحی است که پشیمان نخواهید شد.

8. شامل رنگ های دیواری منحصر به فرد

قالب های تزئینی به ویژه در فضاهای غذاخوری روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنداین یک راه عالی برای افزودن ابعاد و بافت ظریف به دیوارهایی است که ممکن است کمی ملایم به نظر برسندبه علاوه، اغلب پروژه ای است که می توانید به راحتی آن را انجام دهید، پس چرا که نه.

9. ذخیره نوار را اضافه کنید

درست مانند وسایل ضروری ظروف غذاخوری خود، شما همچنین به یک مکان زیبا برای قرار دادن تمام لیوان های خود نیاز داریدچه در یک سینی بار، یا یک کابینت بار کاملاً داخلی، انتخاب با شماستفقط مطمئن شوید که قطعه ای است که هم شیک و هم کاربردی باشد.

10. به یک موضوع توجه کنید

در صورت لزوم، سعی کنید به یک موضوع طراحی خاص پایبند باشیداگر فضای ناهارخوری شما حس مدرنی دارد، سعی کنید اقلامی را با پوشش های براق و سایه های منحصر به فرد انتخاب کنیداگر ساحلی بیشتر جنبه زیبایی شما را دارد، انتخاب اقلام با مواد طبیعی و رنگ های دریایی یک شرط مطمئن است.

11. اتاق باز دید

اگر منظره ای نفس گیر دارید، این را به نقطه کانونی تبدیل کنیداگر پنجره ناهارخوری شما مشرف به یک فضای طبیعی باشکوه است، حتماً تا حد امکان بر آن تأکید کنید.

12. تقارن

اگر می‌خواهید تعادل را به سطح بعدی برسانید، به تقارن برویداز داشتن لوسترهای یکسان، اتاگر و موارد دیگر، راه های زیادی برای ایجاد تصویر آینه ای عالی وجود دارد.

13. از آن لذت ببرید!

در پایان روز، طراحی و به روز رسانی فضاها سرگرم کننده است، بنابراین برای درست کردن آن فشار زیادی به خود وارد نکنیدتا زمانی که تغییراتی ایجاد می کنید که شما را خوشحال می کند، در نهایت این تنها چیزی است که اهمیت دارد!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید