چگونه یک اتاق نشیمن کوچک را بزرگتر نشان دهیم

امسال، همه ما زمان بیشتری را در خانه سپری کرده ایمو بسته به وضعیت زندگی خود، ممکن است تا به حال کمی در فضای خود احساس تنگی کرده باشید یا خیراگر اتفاقاً در مکانی زندگی می‌کنید که اتاق نشیمن کوچکی دارد، خبر خوبی برای شما داریمبا برخی از ترفندهای طراحی زیبا، چند راه آسان وجود دارد که می توانید فضای خود را باز کنید تا فضای خود را بسیار جادارتر از آنچه هست کنیدبرای 9 نکته مورد علاقه ما به خواندن ادامه دهید!

1. اجازه دهید نور به درون اتاق بتابد

هر مقدار نور طبیعی که اتاق نشیمن شما دریافت می کند، مطمئن شوید که به هر قیمتی که شده است، آن را روشن کنید.نور طبیعی نه تنها فضاها را باز می کند تا آنها را گرمتر و دلپذیرتر کند، بلکه به سادگی با حضور، توهم فضای بزرگتری را به وجود می آورد.

2. دیوارهای خود را سفید رنگ کنید

در حالی که ما عاشق یک رنگ دیواری پررنگ هستیم، اگر فضا برای شما نگران کننده است، توصیه می کنیم از رنگ سفید ساده و شفاف استفاده کنیددیوارهای سفید در واقع کمتر به اندازه کلی اتاق توجه می کنندآنها همچنین از نظر باز کردن ارگانیک یک فضا تا حدودی تأثیری مشابه نور طبیعی دارند.

3. عثمانی ها در جای میزهای قهوه

زمانی که سعی می کنید فضایی بزرگتر از آنچه هست نشان دهید، پیشنهاد می کنیم به جای گزینه میز قهوه کلاسیک از عثمانی استفاده کنیداول، پارچه ها تمایل دارند توهم کلی نرم تری ایجاد کنندو ثانیاً، عثمانی ها نیز در صورت نیاز، صندلی اضافی را در اختیار شما قرار می دهند!

4. گزینه های صندلی دنج

اگر فضای زیادی برای کار ندارید، حتماً صندلی خود را طوری سازماندهی کنید که عمداً دنج به نظر برسدیک مبل به همراه چند صندلی کناری هوشمندانه می‌تواند حسی عمداً صمیمی را ایجاد کند، نه اینکه به نظر تنگ و نزدیک برای راحتی باشد.

5. با آینه ها انعکاس پیدا کنید

این ترفند قدیمی است اما خوب!اگر کمی در فضا احساس تنگی می کنید، افزودن یک آینه فوراً فضاها را باز می کند تا بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسندبه سادگی آینه ای را انتخاب کنید که با زیبایی شناسی اتاق شما مطابقت داشته باشد و می توانید آن را انتخاب کنید.

6. قابلیت چند منظوره

چه کسی می گوید که یک اتاق نشیمن نمی تواند بیش از یک هدف را دنبال کند؟ وقتی فضای کم دارید، باید به آنچه می توانید بسنده کنیدسعی کنید فضای خود را طوری طراحی کنید که به عنوان یک ترکیب اتاق نشیمن/دفتر، یا یک اتاق نشیمن/ اتاق مطالعه خدمت کند. این بهترین راه برای استفاده حداکثری از متراژ مربع است.

7. مقیاس و تقارن را پیاده سازی کنید

تقارن یکی از ترفندهای طراحی مورد علاقه ما است، زیرا میزان تعادل مناسب واقعاً می تواند چشم را فریب دهد تا اتاق را بزرگتر از آنچه هست تشخیص دهدفقط با قرار دادن مناسب قفسه‌ها، صندلی‌ها، میزها و موارد دیگر، چیدمان اتاق آینه‌ای به سرعت فضای زندگی شما را باز می‌کند.

8. فرش های بزرگ

یک فرش بزرگ در یک اتاق کوچکتر چشم را فریب می دهد تا فکر کند اتاق بازتر از آنچه هست استاین یک مکان سرگرم کننده برای ترکیب رنگ یا الگوی واقعی است و موانع فضایی را از بین می برد.

9. آثار هنری با دقت قرار داده شده است

آثار هنری با دقت قرار داده شده و مجموعه دیوارهای گالری یکی دیگر از موارد مورد علاقه هنگام باز کردن فضای کوچکتر استاین نه تنها یک راه عالی برای افزودن بافت و بعد به فضای شماست، بلکه نقطه کانونی اتاق را به سمت بالا می برد و فضاها را بسیار بزرگتر به نظر می رساند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید