ایده های تزئینی قرمز، سفید و آبی

الگوهای با پانچ

روز خود را با یک صبحانه شاد قرمز، سفید و آبی شروع کنید  . نیمکت، کابینت، فرش و پرده‌های این اتاق ناهارخوری همگی دارای رگه‌هایی از رنگ آبی هستند که لهجه‌های قرمز را برجسته می‌کند. اتاق غذاخوری با مبلمان سرگرم کننده و نامتجانس، برداشتی بازیگوش از طرح رنگ میهن پرستانه است.

حس تابستان

قرمز، سفید و آبی در این اتاق خواب به سختی میهن پرستانه خوانده می شود. هنگامی که رنگ‌های نمادین با تم دیگری مانند دکوراسیون روستیک کابین همراه می‌شوند، در صندلی عقب قرار می‌گیرند. یکی را انتخاب کنید تا رنگ روشن و متمایز شما باشد و اجازه دهید بقیه هر جا که هستند در جای خود قرار گیرند.

سرگرم کننده و جشن

این اتاق نشیمن چرخشی پر زرق و برق را به طرح رنگ سنتی قرمز، سفید و آبی می بخشد. با آینه‌ای با قاب طلایی و صندلی‌های مخملی مجلل، از دیگر دکورهای میهن‌پرستانه مجلل‌تر به نظر می‌رسد. دوزهای کوچک صورتی و سفید رنگ های اصلی را رام می کند.

زمان جشن گرفتن

مبلمان اصلی قرمز، سفید و آبی زمانی که در دوزهای کوچک انجام شوند ظریف به نظر می رسند. این ایوان سرپوشیده با اضافه کردن پرتاب های جشن، بالش و گلدان فورا برای تابستان آماده می شود. از لهجه‌های مشکی برای پایه‌بندی طرح رنگ خود و پیچیده‌تر کردن آن استفاده کنید.

پیچ و تاب دریایی

این حمام با رنگ آبی عمیق همراه با سفید سرد غالب است. اما رگه‌های کوچک قرمز، مانند روی دستگاه پخش صابون، یک دکور میهن‌پرستانه را اضافه می‌کند. سبک دریایی همچنین به رنگ‌های قرمز، سفید و آبی کمک می‌کند تا در بقیه سال بیش از حد کلیشه نباشند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید