راه های ساده برای رنگ دادن به اتاق نشیمن

رنگ و طرح می تواند یک اتاق نشیمن خنثی را از رنگی زیبا به زیبایی تبدیل کند. و شما فقط به رنگ آمیزی محدود نمی شوید تا فضای خود را جذاب کنید. با این ایده های رنگ اتاق نشیمن، از جعبه خارج شوید و به خانه خود شخصیت بیافزایید.

اتاق نشیمن با صندلی های سبز

دیوارهای سفید، صندلی‌ها، و یک مانتو خنثی به رنگ‌های استراتژیک کمک می‌کنند. رنگ‌های سبز مرجانی و لیمویی به این اتاق نشیمن جان می‌بخشد، در حالی که لهجه‌های مشکی به فضای عمدتاً سفید کمک می‌کنند. کف چوبی با روکش مات به گرمای بصری زیر پا می افزاید.

فرش و کاناپه با طرح های مختلف

یک فرش طرح دار برجسته، دیوارهای سفید را می پوشاند و به عنوان الهام بخش طرح رنگ این اتاق عمل می کند. اگرچه قالیچه و منسوجات اطراف آن دارای نقش‌های متفاوتی هستند، اما رنگ‌های یکسانی دارند و بنابراین مکمل یکدیگر هستند. مبلمانی را با پارچه های جامد در طرح رنگ انتخاب کنید، ظاهر را ثابت کنید و الگوها را از هم جدا کنید، مانند این صندلی آبی و میز قهوه روی چرم.

راه های آسان برای افزودن شخصیت به اتاق نشیمن خنثی خود

رنگ اتاق نشیمن را در مرحله اضافه کنید

رنگ اتاق نشیمن به صورت مرحله ای

برای تغییر رنگ کامل در اتاق نشیمن خود آماده نیستید؟ در اینجا نحوه افزودن رنگ در مراحل و معرفی الگو، لوازم جانبی تازه، مبلمان و موارد دیگر آورده شده است.

آن را ساده نگه دارید

اتاق نشیمن خنثی با میز قهوه خوری قرمز

رنگ های روشن را با رنگ های خنثی قوی متعادل کنید تا ظاهری رنگارنگ اما قابل زندگی داشته باشید. لهجه‌های صورتی تند، سبز لیمویی، و زرد روی پایه‌ای از رنگ‌های خنثی پاشیده می‌شوند: روی صندلی قهوه‌ای، مبل خاکستری، کف‌پوش‌های چوبی تیره، و چراغ‌های مشکی.

یک فرش مساحتی اضافه کنید

اتاق نشیمن سبز با صندلی های همسان

رنگ های دیوار اتاق نشیمن باید با مبلمان و دکور سازگار باشد نه اینکه با آنها مبارزه کند. در این اتاق نشیمن رنگارنگ، دیوارهای مریم گلی کم رنگ تقریباً به عنوان یک پس‌زمینه خنثی برای رنگ‌های زنده‌تر دیگر عمل می‌کنند. یک فرش طرحدار نارنجی، صورتی، بنفش، سبز و آبی را ترکیب می کند و پالت رنگی را در این اتاق مشخص می کند که به سایر لهجه ها و مبلمان کمک می کند تا یکپارچه شوند. یک اثر هنری بزرگ روی دیوارها بدون اینکه پالت را تحت تأثیر قرار دهد، به فضای شلوغ جذاب می‌افزاید.

شومینه سنگی در اتاق نشیمن

ایده های اتاق نشیمن خاکستری نباید شما را به یاد یک روز بارانی بیاندازد. از یک پس‌زمینه خنثی به‌عنوان بوم نقاشی با رنگ‌های روشن، خطوط تمیز و الگوهای بد بو استفاده کنید. در این اتاق نشیمن، یک کت رنگ خاکستری شیک روی دیوارها، یک شومینه سنگی زیبا و میزهای قهوه ای شکلاتی پایه و اساس گیاهان روشن، هنر و لوازم جانبی را ایجاد می کند که از سردی اتاق جلوگیری می کند. هنگامی که احساس می کنید در طرح رنگ تغییر می کنید، به سادگی لوازم جانبی را با ظاهری کاملا جدید تعویض کنید.

ترکیب رنگ برنده

اتاق نشیمن آبی و خنثی

این اتاق نشیمن با دیوارهای بژ، مبلمان عمدتاً سفید و سقف سفید، تمیز و آرام بود. با محدود کردن رنگ به مبل، بالش، و چند اکسسوری کلیدی، اتاق زنگ بیداری می گیرد و در عین حال آرامش خود را حفظ می کند. در حالی که تقریباً با هر ترکیب رنگی انجام این کار آسان است ، اما در اینجا، راه راه‌های طلایی براق، سبز برگی و آبی سرمه‌ای، ظاهری جذاب به اتاق می‌دهند. ترکیب دیگری، مانند آبی اقیانوسی و سبز شیشه ای دریایی، می تواند ظاهری ساحلی به خود بگیرد، یا رنگ قرمز، طلایی، و مایل به قهوه ای می تواند به کشور تبدیل شود.

تعادل ایجاد کنید

اتاق نشیمن سیاه و سفید

جان بسلر

این رویکرد آسان را برای ایده های رنگ اتاق نشیمن امتحان کنید: به دو رنگ اصلی که به طور مساوی در سراسر اتاق پراکنده شده اند، متعهد شوید. در اینجا لوازم جانبی مشکی و طلایی درخشان به صورت متقارن قرار گرفته اند تا فضایی خیره کننده از نظر بصری ایجاد کنند. قاب طلایی برجسته در مقابل صفحات چوبی رنگ شده، چشم را به سمت مرکز سوق می دهد و جفت مشکی و طلایی را پویاتر می کند. هنر نامتقارن را با طرح رنگ یکسان برای یک عنصر شگفت‌انگیز انتخاب کنید.

پالت رنگ شربت

اتاق نشیمن با کاناپه های صورتی مجلل

مبل های صورتی حبابی که با بالش های رنگ شربتی روشن تزئین شده اند، این اتاق نشیمن را واقعا متمایز می کند. دیوارهای جامد با چسب خاکستری، یک لوستر سفید، و یک قفسه کتاب هندسی، کاناپه و بالش‌های براق را متعادل می‌کنند. هنگام استفاده از رنگ‌های روشن و پررنگ ، تعادل و مقیاس را در نظر داشته باشید تا فضا بیش از حد به نظر نرسد. اگر قرار بود این اتاق دارای فرش باشد، عاقلانه است که از رنگ خنثی استفاده کنید تا از رنگ‌های رقیب جلوگیری کنید.

بوم سفید

اتاق نشیمن با دیوار بیانی آبی

رنگ‌های اتاق نشیمن هنگام استفاده در مقابل دیوارهای سفید و مبل‌ها، جذابیت بیشتری دارند. یک دیوار لهجه آبی اشباع نقطه شروعی برای تزریق رنگ در این اتاق نشیمن سفید شفاف است. طلای غنی، چاپ های جسورانه و یک فرش وحشی، طبیعت بهار مانند مبل شاداب را تکمیل می کند. لهجه‌های ظریف فلزی و آینه‌ای، مانند میزها و وسایل روشنایی، درخشندگی را به شما می‌دهند تا ظاهری مطبوع و خانوادگی را تکمیل کنند.

 رنگ های سفید تایید شده توسط متخصص

یک اسپلش قرمز اضافه کنید

اتاق نشیمن آبی با لهجه های قرمز و طلایی

برخی از بهترین ایده های رنگ دیوار اتاق نشیمن بخشی از یک تم خوب فکر شده است. تیم‌های ورزشی مورد علاقه، مکان‌های تعطیلات یا دوران محبوب همه می‌توانند بر سبک دکوراسیون خانواده تأثیر بگذارند. در اینجا، سایه های لایه ای قرمز و آبی در هم می آمیزند تا به این فضای رنگارنگ بعد ببخشند. دیوارهای بزرگ و خالی نمایشگری برای دیوارهای گالری ارائه می دهند.

رنگ های سرد و گرم را با هم مخلوط کنید

اتاق نشیمن سبز و قرمز

در این اتاق نشیمن کوچک و متنوع، رنگ‌های آبی و سبز غنی با رنگ‌های نارنجی-قرمز گرم می‌شوند. رنگ های گرم می تواند آرامش را از پالت رنگ های سرد دور کند. با رنگ‌های متنوع، مبل سفید، بالش‌های طرح پلنگی و میز قهوه‌خوری سفید به قطعاتی خنثی تبدیل می‌شوند که به رنگ‌های اشباع شده اجازه می‌دهند واقعاً بدرخشند. اگر به یک فرش طرحدار علاقه دارید، اما نگران هستید که حواس‌تان را پرت کند، سایز کوچک‌تری انتخاب کنید و آن را روی یک فرش با ناحیه خنثی برای زمین‌کشی قرار دهید.

با الگوها بازی کنید

اتاق نشیمن با ترکیبی از الگوها

رنگ‌ها و الگوهای اتاق نشیمن مدرن برای القای استعداد به این اتاق نشیمن شریک هستند. ترکیبی از رنگ های آبی، آبی و زرد خردلی یک پالت رنگ آرامش بخش و در عین حال پر جنب و جوش را ایجاد می کند. راه راه، ایکات و سایر الگوهای هندسی به چشم کمک می کند تا در اتاق بزرگ حرکت کند. تغییر مقیاس الگوها، همراه با تکه‌های بزرگ رنگ‌های خنثی (روی مبل و دیوارها) به ظاهر جذاب کمک می‌کند.

یک دیوار با رنگی خاص ایجاد کنید

دیوار با رنگ آبی

برای افزودن رنگی که خیلی قوی نیست، یک دیوار را رنگ کنید و بقیه را سفید بگذارید. در اینجا، دیوار آبی در برابر سقف سفید، فرش و دیوار مجاور خودنمایی می کند. ترکیب آبی و سفید نور را از بیرون به اتاق دعوت می کند و احساس باز بودن را ایجاد می کند. افزودن لوازم جانبی در رنگ‌هایی از همان خانواده آبی به دیوار تاکیدی کمک می‌کند تا در خانه احساس شود.

اتاق نشیمن کوچک، مبل، فرش منطقه

برای تقویت سبک یک اتاق خانوادگی دنج، آثار هنری روشن و گرافیکی آویزان کنید. در اینجا، یک قفسه گالری شناور با طرح‌های آبی، پیچ و تاب شگفت‌انگیز معاصر را در اتاقی با ریشه سنتی قرار می‌دهد. روی دیوار مجاور ثابت است که می توانید کاغذ دیواری با طرح های برجسته را با آثار هنری پر کنید. نکته کلیدی برای انجام این کار این است که طرح رنگ، در این مورد، سیاه و سفید، بین کاغذ دیواری و چاپ ثابت بماند.

اتاق نشیمن با پرده های برجسته

برای پخش آسان رنگ، پنجره‌ها را با رنگ‌های برجسته و الگوهای منحصربه‌فرد بپوشانید. در اینجا، پرده های شورون بعید این فضای خاموش را به یک اتاق نشیمن فوق العاده پر جنب و جوش تبدیل می کند. چند اکسسوری شبیه به طرح رنگ را در اطراف اتاق قرار دهید، مانند صندلی های راه راه که در اینجا نشان داده شده است. قاب های سفید انباشته شده بین پنجره ها رنگ های دیوار خنثی را به هم گره می زند. برای اینکه اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد، پرده‌ها را از سقف تا زمین آویزان کنید.

اتاق نشیمن قهوه ای تیره

فرود در طرح رنگ اتاق نشیمن می تواند دشوار باشد. یکی از راه‌های ساده‌سازی این است که انتخاب کنید پالت گرم یا خنک داشته باشید و از آنجا بسازید. در این اتاق نشیمن خنک، دیوار آبی اشباع شده ستاره است و سایر سایه های آبی، بنفش و خاکستری مکمل آن است. برای کمی تضاد، عناصر چوبی در اتاق دارای ته رنگ گرم هستند که در برابر همتایان سرد خود عالی به نظر می رسند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید