ایده های چیدمان مبلمان اتاق نشیمن

از شب بازی های خانوادگی گرفته تا گردها، اتاق نشیمن یک مرکز اجتماعی است. قرارگیری مناسب مبلمان اتاق تا حد زیادی باعث می شود که فضا احساس خوشایندی داشته باشد. هیچ چیز بدتر از چیدمان اتاق نشیمن نیست. مهم نیست چقدر جذاب جایی که مردم باید روی دیوارها بنشینند، گویی توسط نیروی مغناطیسی آنجا گیر کرده اند. در عوض، صندلی را کنار هم فشار دهید تا همه بتوانند نزدیک بنشینند و راحت صحبت کنند.

نحوه چیدمان مبلمان اتاق نشیمن در یک اتاق مستطیلی به نقطه کانونی طبیعی فضا بستگی دارد. در برخی از اتاق ها، این معماری است، مانند یک شومینه یا مجموعه ای از پنجره ها. در برخی دیگر، نقطه کانونی تلویزیون است. پس از تعیین این ویژگی، صندلی را به سمت آن جهت دهید. این ویژگی اکنون دارای ویژگی های جذابی است که دیوار از آن استفاده می کند - اجازه دهید مبلمان به آنجا کشیده شود. برای چیدمان اتاق نشیمن بزرگ، راه هایی برای ایجاد مناطق در فضا پیدا کنید.

چیدمان اتاق نشیمن انعطاف پذیر

پلان اتاق نشیمن، پلان طبقه

نحوه چیدمان مبلمان اتاق نشیمن به شما و قطعات خاص شما بستگی دارد. بسیاری از ما یک مبل و یک یا دو صندلی دیگر داریم که می‌توانیم هر چند وقت یکبار آن‌ها را در جای خود قرار داده و تغییر مکان دهیم. هنگامی که چیدمان اتاق نشیمن جدید را امتحان می کنید، مطمئن شوید که بین گوشه های مبلمان فضای کافی در نظر گرفته شده است تا مردم بتوانند در جستجوی یک مکان راحت از گذشته عبور کنند. و به همه یک استراحت نوشیدنی در دسترس بدهید، حتی اگر این فقط یک پشته کتاب در عثمانی باشد.

چیدمان مبلمان نقطه کانونی

چیدمان مبلمان، پلان اتاق نشیمن

ابتدایی ترین و کاربردی ترین چیدمان مبلمان اتاق نشیمن این است که مبل را در مقابل نقطه کانونی قرار دهید و سایر قطعات را طوری قرار دهید که در یک جهت باشند. این اجازه می دهد تا همه به خوبی به تلویزیون یا آتش ترقه نگاه کنند. هنگام سرگرمی، گروه را با افزودن پفک های عثمانی یا بالش که رو به پشت روی مبل قرار می گیرند، در یک دایره مکالمه گرد کنید. این گزینه‌های اضافی برای نشستن، تشخیص نحوه چیدمان فضای زندگی با تلویزیون به عنوان نقطه کانونی را آسان‌تر می‌کند.

نحوه چیدمان مبلمان اتاق نشیمن در اطراف تلویزیون را بیاموزید.

پلان اتاق نشیمن، پلان طبقه

برای یک اتاق نشیمن با درهای متعدد، یک خط خیالی بکشید که در اتاق از باز تا باز شدن زاویه دارد و یک مسیر مستقیم بین قطعات مبلمان ایجاد می کند. این چیدمان پویا نقطه کانونی را در ذهن نگه می‌دارد، اما همچنین افراد را در فضا هدایت می‌کند، که برای فهمیدن نحوه چیدمان مبلمان در یک اتاق نشیمن کوچک کلیدی است . مسدود کردن گوشه‌های اتاق به این شکل می‌تواند مفید باشد وقتی اسباب‌بازی‌های کودکان یا لوازم سرگرمی‌ای دارید که می‌خواهید پنهان کنید.

نحوه چیدمان مبلمان در یک اتاق نشیمن کوچک را بیاموزید.

چیدمان مبل سکشنال

وقتی یک مبل سکشنال نشیمن اصلی شماست، ممکن است وسوسه شوید که آن را به گوشه اتاق فشار دهید و آن را یک روز صدا کنید. اما این می تواند احساس تنگناهراسی داشته باشد، به خصوص برای افرادی که روی عمیق ترین بالشتک ها نشسته اند. آن را از دیوار دور کنید تا نور و هوا در اطراف آن جریان یابد. یک لامپ روشن کننده یا میز کنسول باریک را در پشت قرار دهید، و هر صندلی دیگری را در موقعیتی قرار دهید تا افراد نشسته در هر دو انتهای L را ببینید. هنگامی که در یک چیدمان باریک اتاق نشیمن استفاده می شود، می تواند مانع آسانی برای عملکرد بخش باشد. فضا: یک اتاق اسباب بازی، یک میز صنایع دستی، یا یک میز بیلیارد.

چیدمان اتاق نشیمن متقارن

پلان اتاق نشیمن، پلان طبقه، چیدمان مبلمان

یک ایده چیدمان مبلمان اتاق نشیمن سنتی و محبوب ، موضع رو در رو است. دو مبل (یا یک مبل و یک جفت صندلی) مستقیماً روبروی یکدیگر قرار دارند و نقطه کانونی در یک انتهای آن قرار دارد. قرار دادن صندلی به این شکل مکالمه را تسهیل می کند، زیرا هیچ کس دید مستقیمی از نقطه کانونی ندارد. زمانی مفید است که فعالیت هایی مانند مطالعه، کار با لپ تاپ یا گوش دادن به موسیقی به اندازه تماشای تلویزیون مهم باشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید