روش هوشمندانه برای استفاده از مبلمان برای ذخیره سازی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن با فرش، شومینه و میز قهوه

با پنهان کردن و سازماندهی ملزومات اتاق نشیمن خود، شلوغی را به حداقل برسانید. از مبلمان چند منظوره برای کمک به ادغام فضای ذخیره سازی در دکوراسیون خود استفاده کنید. این مبلمان سخت کوش به شما امکان می دهد بیشتر با سبکی ذخیره کنید.

قسمت نشیمن با کابینت سبز

کمدها معمولاً در اتاق خواب یافت می شوند، اما می توانند به عنوان مبلمان در اتاق نشیمن نیز کار کنند . کشوها را با چیزهایی که اغلب استفاده می کنید مانند کتاب، فیلم، اسباب بازی کودکان، بازی یا وسایل الکترونیکی پر کنید. اگر فضا تنگ است، یک کمد حتی می‌تواند به عنوان پایه تلویزیونی باشد که تمام وسایل مورد نیاز سرگرمی شما را در اختیار شما قرار می‌دهد.

میز کار

منطقه میز پنجره خلیج با پرده های تیره و سایه های رومی سفید

یک میز را در گوشه ای از اتاق نشیمن خود قرار دهید تا یک فضای اداری کاربردی در خانه ایجاد کنید که به عنوان فضای ذخیره سازی نیز عمل می کند. واحدی با کشو یا کابینت انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی وسایلی مانند خودکار و دفترچه یادداشت را پنهان کنید. اگر دیوار آزاد یا مجموعه ای از پنجره ندارید که بتوانید میز را در آن قرار دهید، سعی کنید آن را به سمت پشت مبل خود بکشید.

میز قهوه خوری

در حالی که سطح یک میز قهوه کارکردهای زیادی را ارائه می دهد، این قطعه مبلمان می تواند در انتخاب یک مدل طبقه ای حتی مفیدتر باشد. کتاب ها و مجلات را در قفسه زیر قرار دهید و از سبدها یا سینی ها برای جمع کردن وسایل کوچکتر استفاده کنید. وسایل تزیینی مانند شمع ها و چیدمان های گل را برای قفسه بالایی رزرو کنید تا به اتاق شما شیک ببخشید.

میز کنسول

میزهای کنسول گزینه های شیکی برای نگهداری مبلمان هستند و اغلب دارای نمایه ای باریک هستند که برای لغزش پشت مبل یا روی دیوار به خوبی کار می کند. می‌توانید سبدها یا سطل‌ها را برای ذخیره‌سازی بیشتر در زیر آن ردیف کنید. بعلاوه، میزهای کنسول در همه اندازه ها وجود دارند، بنابراین می توانید قطعه ای را انتخاب کنید که مناسب فضای شما باشد.

کابینت

یک کابینت را به عنوان یک مبلمان ضروری برای اتاق نشیمن در پلان طبقه باز در نظر بگیرید . کمی بزرگتر از میز کنسول است و فضای بیشتری را در پشت درهای بسته ارائه می دهد. یکی را پشت مبل قرار دهید که در وسط یک اتاق شناور است تا جایی برای لامپ ها برای روشن کردن فضای صندلی، به علاوه فضای ذخیره سازی فراوان و سطحی برای قرار دادن نوشیدنی ها فراهم شود.

نیمکت ذخیره سازی

دو عملکرد را با یک نیمکت ذخیره سازی در یکی قرار دهید. یک بالشتک در بالا مکانی برای نشستن فراهم می‌کند، در حالی که از کوسن‌های زیر می‌توان برای کتاب‌ها یا سطل‌های پر از اسباب‌بازی، بازی یا لوازم کاردستی استفاده کرد.

قفسه های توکار

قفسه های کتاب توکار

روی توکارها سرمایه گذاری کنید تا به اتاق نشیمن شما ظاهری معماری و ظاهری منظم تر ببخشید. به عنوان مثال، یک درگاه را با قفسه قاب کنید، یا کابینت های اطراف شومینه را در نظر بگیرید . قفسه های تعبیه شده مخصوصاً برای خانواده هایی که کتابخانه گسترده ای از کتاب ها یا مجموعه بزرگی از وسایل تزئینی برای نمایش دارند، مناسب است.

جداول تودرتو

میزهای قهوه تودرتو

میزهای تودرتو، که معمولاً در مجموعه های دو یا سه تایی ارائه می شوند، در کنار هم قرار می گیرند، اما می توان آنها را برای میزهای اضافی بیرون کشید. برای اتاق‌های کوچک ایده‌آل هستند، فضای کمتری را اشغال می‌کنند اما همچنان فضایی برای ذخیره‌سازی دارند. این اتاق نشیمن دارای دو میز قهوه تودرتو است که می‌توان آن‌ها را برای گروه بزرگ‌تر بزرگ‌تر کرد.

واحد قفسه بندی

قفسه هندسی

واحدهای قفسه بندی می توانند توجه چشمگیر را به قسمتی از اتاق نشیمن شما جلب کنند و در عین حال اجناس شما را نیز ذخیره و نمایش می دهند . به عنوان مثال، این قفسه هندسی دارای قفسه هایی است که برای جذابیت بصری بیشتر به پایین فرو می روند. یک قاب آهنی آن را محکم نگه می دارد.

مرکز سرگرمی

مرکز سرگرمی با صفحات وینیل

اگر اینها علایق خانواده شما هستند، مبلمان اتاق نشیمن خود را در اطراف فیلم، موسیقی یا کتاب برنامه ریزی کنید. این مرکز سرگرمی برای نگهداری صفحات وینیل ساخته شده است و مجموعه ای از آلبوم ها را در ردیف نگه می دارد. مراکز تفریحی در انواع و اقسام اندازه ها و اشکال موجود هستند، بنابراین مطمئناً می توانید یکی از آنها را متناسب با نیازهای خانه خود پیدا کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید