با این نکات اتاق نشیمن، فصل دلپذیر را بچشید

وقتی برگ‌ها از سبز به نارنجی تغییر می‌کنند و شما شروع به پوشیدن لباس‌های شنا به نفع ژاکت‌های حجیم می‌کنید، وقت آن است که به اتاق نشیمن خود نیز کمی تازگی بدهید. در حالی که ایوان یا جایگاه شما برای کدو حلوایی و تاج گل های روستایی التماس می کند، فضای داخلی نیاز به بافت های غنی، رنگ های اشباع شده و رایحه های تند دارد که آتش سوزان و کیک های سیب تازه پخته شده را به ذهن متبادر می کند.

برای راهنمایی در مورد چگونگی وارد کردن انرژی خوشایند فصل به فضای داخلی خود، ما از لنس توماس طراح داخلی مستقر در لوئیزیانا استفاده کردیم. از چیدمان سریع و آسان گرفته تا دکور شیک و دلپذیر اتاق نشیمن، هر یک از ایده های او به شما کمک می کند که فصل را بچشید.

پارچه‌ها را تغییر دهید تا احساس راحتی کنید

«بافت‌ها اولین چیزی است که می‌خواهم عوض کنم. پرتاب های کتانی ترد و خنک را می توان با گره های کابلی و پشمی سنگین تر جایگزین کرد .

مجموعه‌ای از پتوهای مقرون‌به‌صرفه و راحت را در رنگ‌ها و طرح‌های مکمل (مثل اخرایی یکدست و چهارخانه ساده) تهیه کنید و آن‌ها را در یک سبد کنار مبل خود تا کنید. این حرکت بدون احساس وزن، بافتی را اضافه می کند.

هطر و بوی خاص خانه خود را تغییر دهید

هنگام انتقال تابستان به پاییز،  به عطر تأثیرگذاری که می تواند بر خانه شما بگذارد، توجه کنید. او پیشنهاد می کند: «عطرهای شمع را به صورت فصلی تعویض کنید. در این نقطه از سال، "شمع‌های نمک دریا به پایان سوختن خود رسیده‌اند و زمان آن رسیده که عطرهای چرم مشک‌تر و فلفل سیاه را برای دلپذیر کردن فضا وارد کنید."

رنگ های فصل را بیاورید

بله، برگ های پاییزی یک گزینه قابل اعتماد هستند. اما آنها تنها گزینه های شما برای خوراک پالت رنگ نیستند. توماس می‌گوید: «امسال، من از کوکتل‌های پاییزی برای لوازم و رنگ‌های خانه‌ام الهام گرفتم. قرمز عمیق و جذاب شراب داغ، رنگ‌های طلایی ویسکی بشکه‌ای و سبز خاموش مارتینی گلابی.

کلاسیک‌هایی مانند رنگ‌های دارچینی و کدو تنبل لاته‌های فصلی نیز هرگز از مد نمی‌افتند. برای افزودن کمی لبه، تمام آن رنگ‌های گرم را با یک فرش سرمه‌ای خوش آب و هوا در پرزهای مخملی، یک صندلی راحتی مخملی عمیق ، یا یک عثمانی پرپر که به شما کمک می‌کند پاهایتان را بلند کنید، تنظیم کنید.

برای غلبه بر گرما به گل های خشک شده روی آورید

 «موقعیت ما به گیاه شناسی های زیبا اجازه می دهد تا اقامت خود را در باغ افزایش دهند. هدف من این است که همه ادریسی های تازه خود را پس از خشک شدن به خوبی ذخیره کرده و از آنها برای آرایش پاییزی استفاده کنم. گل‌های خشک شده دکوری عالی برای وارد شدن به روح پاییزی است، زمانی که در بیرون از خانه هنوز مانند تابستان است.

هنگامی که تعطیلات پاییزی به پایان می رسد ، عناصر ساده و ظریفی را انتخاب کنید که به شما و مهمانانتان یادآوری می کند که فصل چیست. گرما، با هم بودن، و قدردانی از زیبایی طبیعت.

«از چیدمان و دکوراسیون بیش از حد خودداری کنید. «باید بدون زحمت به نظر برسد. به عنوان مثال، به سادگی یک شاخه را ببرید و آن را در یک گلدان آب بچسبانید. نیت را نشان دهید، نه کار را.»

برای استفاده حداکثری از این فلسفه ساده زیبا، به دنبال گلدان ها، کوزه ها و ظروف با دهانه های باریک باشید که به نگه داشتن یک شاخه یا چند ساقه به صورت عمودی کمک می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید