ایده های سبک و دکور مینیمالیست

هیچ چیز کاملاً شبیه احساس یک فضای تازه صنوبر نیست. برای آن دسته از ما که سبک زندگی پرمشغله ای داریم، تمیز نگه داشتن خانه هایمان مستلزم تلاش روزانه است، اما ما ایده بهتری داریم: مینیمالیست شوید. این روند طراحی کاملاً در مورد کمتر است بیشتر است: در مقابل بهم ریختگی فکر کنید.

خلاصه کردن چیزها به اصول اولیه و کنار گذاشتن چیزهای زائد می تواند برای سلامت عقل شما معجزه کند. البته به نظر بسیار پیچیده و شیک به نظر می رسد. از مینیمالیسم تک رنگ گرفته تا تجملات آرام، این رویکرد ساده در طراحی داخلی یکی از موارد مورد علاقه ما است. اما درست مانند روند آرایش بدون آرایش، آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. اگر از طرفداران قدیمی ظاهر بوده‌اید، اما در مورد چگونگی شروع مطمئن نیستید، رویکرد گام به گام ما برای طراحی مینیمالیستی به شما کمک می‌کند تا کارها را شروع کنید.

یک پایگاه خنثی ایجاد کنید

هنگام ایجاد یک فضای داخلی مینیمالیستی کلاسیک، همه چیز در مورد رنگ پایه است. رنگ‌های ملایمی در اینجا حکمفرما هستند. از بیسکویت گرفته تا خاکستری و هر لحن الهام‌گرفته از اکروم در میان. چرا؟ تمیز، ظاهری تازه دارد و حس آرامش را القا می کند. اما صرفاً به این دلیل که مینیمالیسم کلاسیک تمایل به رنگ‌پسندی دارد، لازم نیست ملایم یا خسته‌کننده باشد. در واقع، مینیمالیسم در بهترین حالت کاملا برعکس است.

کیفیت را به کمیت انتخاب کنید

چالش کار با زیبایی شناسی این است که واقعاً چقدر باید با آن کار کنید. این روند تصمیم گیری را حتی پیچیده تر از حد معمول می کند. شما واقعاً باید هر قطعه را قبل از ورود به اتاق به دقت در نظر بگیرید، اما این همچنین به این معنی است که نتیجه نهایی به زیبایی طراحی شده است. هدف شما ایجاد فضایی است که هر کسی بخواهد زمانی را در آن سپری کند.

با فلسفه یک درون، یک بیرون زندگی کنید

شگفت آور است که یک نفر چقدر می تواند در یک بازه زمانی کوتاه به دست آورد. کشوهای خالی آشپزخانه، کمد اتاق خواب، و کمدهای حمام از زمانی که برای اولین بار به آنجا نقل مکان کردید ناگهان پر از کالاهای غیرضروری و استفاده نشده است که اکنون گرد و غبار را جمع می کنند. حتی زمانی که نمی توانید آن را ببینید، این "مواد" فضای سر شما را به هم ریخته و فضای ارزشمندی را در خانه شما اشغال می کند. وقت آن رسیده که آن کشوی آشغال را خالی کنید.

از بافت های مختلف با رنگ های مشابه استفاده کنید

یک اتاق مینیمالیستی با رنگ‌های خنثی می‌تواند احساس سردی یا ملایمی داشته باشد، اما یک ترفند اشتباه وجود دارد که هر بار این مشکل را برطرف می‌کند: بافت. دما را با پرتاب های بافتنی، بالش های مهره دار، فرش های پوست گوسفند و تزئینات مخملی برای آن فاکتور راحتی که بسیار مورد نیاز است، افزایش دهید. در حالی که معمولاً خودداری توصیه می‌شود، با این نقاط لمسی حسی راحت باشید (تا زمانی که در یک خانواده تنی هستند).

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید