راهنمای خرید میز تلویزیون

نحوه خرید میز تلویزیون

با وجود چنین مجموعه عظیمی از میزهای تلویزیون برای انتخاب، یافتن میز مناسب می تواند ترسناک باشد. در این راهنمای خرید، ما این روند را ابهام زدایی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که پیدا کردن میز تلویزیون که برای شما مناسب است چقدر آسان است:

از کجا شروع کنیم؟

تلویزیون شما چقدر بزرگ است؟

نوع میز تلویزیونی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به نوع تلویزیونی که برای آن میز می خرید بستگی دارد. میز را جداگانه و نه همزمان با خرید تلویزیون و/یا پخش کننده دی وی دی خود بخرید (یا در مورد هر دو خرید زودتر تحقیق کنید).

حتما یک پایه تلویزیون بخرید که بزرگتر از تلویزیون شما باشد. خرید تلویزیون کوچکتر به این معنی است که احتمال خراب شدن تلویزیون شما بیشتر است. همچنین به خرید پایه ای بزرگتر از تلویزیون خود فکر کنید. این به شما این امکان را می دهد که لمس های تزئینی و همچنین رسانه های خود را ذخیره کنید.

همچنین ضروری است مطمئن شوید که عمق قفسه هر واحدی که خریداری می کنید به اندازه کافی گسترده باشد تا تلویزیون و سایر تجهیزات صوتی/تصویری شما را در خود جای دهد.

اتاق شما چقدر بزرگ است؟

اندازه اتاق شما نیز نقش دارد. به طور طبیعی، اگر ساکن فضای کوچکی هستید، می خواهید به گزینه هایی مانند پایه تلویزیون گوشه ای یا پایه تلویزیون شناور نگاه کنید. هر دوی این سبک ها فضای کف را آزاد می کنند و می توانند بهتر از یک واحد سنتی در یک پلان طبقه مشکل کار کنند. یک پایه تلویزیون با اندازه کوچک معمولی همیشه گزینه دیگری است.

یک میز تلویزیون را در نظر بگیرید

بسیاری از میزهای تلویزیون دیگر برای ایستادن واقعی تلویزیون استفاده نمی شوند. یکی از گزینه های محبوب امروزه این است که تلویزیون ال سی دی یا پلاسما خود را با استفاده از پایه تلویزیون ثابت یا چرخشی به دیوار نصب کنید. در این سناریو، پایه تلویزیون به کنسول رسانه و منطقه نمایش تبدیل می شود.

اجزای خود را بشمارید

همه افراد دارای یک سیستم سرگرمی منحصر به فرد هستند. این که آیا شما یک PVR، سیستم بازی یا پخش کننده DVD (یا هر سه دستگاه) دارید، بر تصمیم شما تأثیر می گذارد. شاید شما نیز از پایه تلویزیون برای قرار دادن یک سیستم موسیقی یا مجموعه سی دی یا نمایش برخی وسایل تزئینی استفاده می کنید. همه نیازهای خود را در نظر بگیرید و برنامه ریزی از قبل را فراموش نکنید! اگر در آینده اسباب‌بازی‌های جدیدی می‌بینید، حتماً فضای کافی برای آن‌ها ایجاد کنید.

انعطاف پذیر

باشید اکثر مردم می خواهند کنسول تلویزیون خود را در یک نقطه بگذارند، اما برخی دیگر نیاز به انعطاف بیشتری دارند. اگر این شما هستید، حتماً به سراغ یک مرکز تفریحی بروید که با چرخ‌هایی (چه قابل مشاهده یا پنهان) طراحی شده است. این یک راه حل عالی برای برخی از فضاهای کوچک است. برای عملکرد بهینه، یک پایه تلویزیون با قفسه های قابل تنظیم انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد واحد را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

کابل‌های خود را در نظر بگیرید

از آنجایی که میزهای تلویزیون و قفسه‌های باز برای نگهداری چندین قطعه از تجهیزات طراحی شده‌اند، کابل‌ها و سیم‌های درهم می‌توانند ظاهر کلی مرکز سرگرمی شما را کاهش دهند. اگر این یک نگرانی است، واحدی را انتخاب کنید که شامل سیستم مدیریت سیم یا کابل باشد.

چه نوع پایه ای را باید انتخاب کنم؟

طبیعتاً نوع پایه تلویزیونی که انتخاب می کنید باید بر اساس نیاز شما باشد. قبل از تصمیم گیری نهایی، باید بودجه، سبک، اندازه تلویزیون و اندازه اتاق خود را بسنجید

ما در اینجا راهنمای دقیقی برای انتخاب تلویزیون داریم. اما برای راهنمایی سریع، در اینجا انواع اصلی پایه های تلویزیون آورده شده است:

پایه های تلویزیون ال سی دی به طور خاص برای نگهداری تلویزیون های ال سی دی طراحی شده اند. تلویزیون های ال سی دی به اندازه کافی سبک هستند که مستقیماً روی دیوار نصب شوند. این بدان معنی است که این پایه های تلویزیون ممکن است اصلا تلویزیون را در خود جای ندهند، اما در عوض فضایی را برای رسانه و وسایل جانبی شما فراهم می کنند. اگر تصمیم دارید یک تلویزیون LCD را به دیوار آویزان کنید، یک پایه دیوار، سقف یا بازوی چرخشی را امتحان کنید تا بهترین دید را برای فضا ایجاد کنید.

پایه های تلویزیون پلاسما گزینه های نمایش و قفسه بندی را ارائه می دهند که به طور خاص برای تلویزیون های پلاسما سنگین تر طراحی شده اند. پایه های تلویزیون فوق عریض با ترکیب استحکام با پایداری، معمولاً می توانند صفحه های پلاسما بزرگتری را در خود جای دهند.

مراکز سرگرمی و میزهای تلویزیون، از جمله کنسول‌های تلویزیون ، قطعاتی از مبلمان سرگرمی هستند که برای دسترسی شما به اجزای سازنده طراحی شده‌اند و در عین حال برای هر وسیله‌ای که می‌خواهید از دید شما دور نگه دارید، ذخیره می‌کنند. از آنجایی که اجزا محصور خواهند شد، کابینتی را انتخاب کنید که تهویه بهینه و دسترسی به منابع برق را فراهم کند.

پایه تلویزیون گوشه ای کاملاً در گوشه ای از اتاق قرار می گیرد. ایده آل برای یک اتاق کوچک یا یک فضای نامناسب، یک پایه تلویزیون گوشه ای می تواند یک صرفه جویی در فضا باشد. آنها نسبت به پایه تلویزیون های استاندارد فشرده تر هستند، اما بسیاری از پایه های تلویزیون گوشه ای به راحتی صفحه های تخت بزرگتر را در خود جای می دهند.

یک پایه چرخان تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که زاویه دید تلویزیون را می توان در صورت نیاز تنظیم کرد. می تواند قفسه بالایی یا پایه پایینی داشته باشد که قابلیت حرکت را دارد، از چرخش محدود تا 360 درجه. پایه تلویزیون چرخان نیز برای اتاقی که دارای مشکلات تابش خیره کننده است یا مستعد تابش بیش از حد نور خورشید در یک زمان خاص از روز است، انتخاب خوبی است.

پایه تلویزیون چیزی بیشتر از مکانی برای قرار دادن تلویزیون شماست. در بسیاری از اتاق ها، نقطه کانونی نیز هست. بنابراین مهم است که یکی را پیدا کنید که بین فرم و عملکرد تعادل برقرار کند. اما با وجود این همه انتخاب در بازار امروز، از کجا شروع کنیم؟ ما فرآیند خرید را به چند مرحله آسان برای دنبال کردن تقسیم کرده ایم.

هنگام خرید پایه تلویزیون یا کابینت، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. برخی از مهمترین آنها استحکام و دوام، تهویه، اتاق برای گسترش و دسترسی است.

چه سبکی از پایه تلویزیون را انتخاب کنم؟

روزگاری که شما را به یک میز تلویزیون سیاه رنگ حجیم می بردند، گذشته است! پایه های تلویزیون در حال حاضر به هر سبکی که قابل تصور است در دسترس هستند. به سراغ سبک‌های مدرن، روستایی یا سنتی در رنگ‌هایی مانند مشکی، سفید، اسپرسو و خاکستری بروید.

مبلمان انتقالی ترکیبی از سبک مدرن و سنتی است. ویژگی های معمول طراحی معاصر خطوط منحنی و پایان اسپرسو است. تنش بین دو سبک طراحی مختلف، مراکز رسانه ای انتقالی را همه کاره و از نظر بصری جالب می کند.

مبلمان طراحی مدرن با سطوح صیقلی، اشکال هندسی و پالت های خنثی مشخص می شود. اگرچه شیشه و فلز رایج‌ترین مواد مورد استفاده در مبلمان معاصر هستند، یک مرکز سرگرمی فلزی و شیشه‌ای با لهجه‌های چوبی ممکن است مناسب فضای سنتی‌تر باشد.

مبلمان سنتی بر اساس سبک ها و روندهای دوره های تاریخی، مانند دوران ویکتوریا، الگوبرداری شده است. پایه کابریولی که اغلب برای اثاثیه سنتی استفاده می شود، اولین بار در زمان سلطنت ملکه آن محبوبیت پیدا کرد. سبک سنتی که با جزئیات آراسته مانند کنده کاری های استادانه و پرداخت های چوبی تیره مشخص می شود، می تواند تأثیرات منظم و کاربردی Shakers را نیز در بر گیرد.

مبلمان روستایی نشان دهنده یک سبک زندگی معمولی است. بسیاری از این پایه های تلویزیون یک پوشش طبیعی از چوب کاج یا چوب همراه با جزئیات ساده ارائه می دهند. سبک کانتری فرانسوی نسخه بزرگسال تر است. روکش‌های سفید و جزئیات طراحی منحنی از ویژگی‌های بارز طراحی کشور فرانسه هستند.

چه نوع ماده ای را باید انتخاب کنم؟

فاکتورهای زیادی تعیین می کند که چه نوع متریالی را هنگام خرید پایه تلویزیون انتخاب کنید. اگر دکوراسیون شما مدرن است، پایه تلویزیون فلزی و شیشه ای انتخاب فوق العاده ای خواهد بود. اگر سبک شما سنتی تر است، یکی را انتخاب کنید که از چوب ساخته شده است و روکشی غنی دارد.

چوب های مهندسی شده مانند تخته سه لا، تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) و تخته خرده چوب گزینه هایی هستند که از محصولات چوبی بازیافتی تولید شده اند. این مواد بازیافتی به الیاف چوب شکسته می شوند و سپس با استفاده از گرما و فشار به هم چسبانده می شوند تا پانل هایی ایجاد شود. پایه تلویزیون ساخته شده از ام دی اف مقرون به صرفه تر از پایه ای است که از چوب اصلی ساخته شده است.

پایه های تلویزیون را می توان از چوب های اصیل نیز ساخت. درختان قطع می شوند و درجات مختلفی از الوار تولید می شود. الوار را می توان از چوب های سخت یا نرم تهیه کرد. اصطلاحات "چوب سخت" و "چوب نرم" به چگالی چوب اشاره نمی کنند. چوب‌های سخت از درختانی هستند که در پاییز برگ‌های خود را از دست می‌دهند، در حالی که چوب‌های نرم از درختان مخروطی هستند، مانند کاج یا سرو که سوزن خود را نمی‌ریزند. یک پایه تلویزیون ساخته شده از چوب اصلی برای مدت طولانی دوام می آورد.

پایه تلویزیون با روکش لمینت معمولاً از نوعی چوب مهندسی شده ساخته می شود که لمینت روی آن اعمال شده است. لمینت ها با فشار دادن لایه های پلاستیک، فلز، چوب یا ترکیبی از مواد به هم تولید می شوند و سپس با یک رزین ترموست مهر و موم می شوند. روکش لمینت می تواند دانه های چوب شبیه سازی شده داشته باشد، یک رنگ ثابت باشد یا ظاهری بافت دار یا فلزی داشته باشد. اگر به ظاهر چوبی با روکش بادوام نیاز دارید، این انتخاب مناسب برای شماست.

یک پایه تلویزیون با روکش روکش می‌تواند ظاهر و احساسی شبیه به یک پایه‌ی ساخته شده از چوب طبیعی داشته باشد. روکش‌ها از برش‌های نازک چوب واقعی تولید می‌شوند که سپس روی قسمت مبلمان اعمال می‌شوند که معمولاً از چوب مهندسی شده مانند تخته خرده چوب، تخته سه لا یا MDF ساخته می‌شود. روکش روکش هزینه ها را پایین نگه می دارد و در عین حال محصولی با کیفیت با ظاهر چوب واقعی ایجاد می کند.

بسیاری از انواع پایه تلویزیون از ترکیب فلز و شیشه ساخته می شوند. برای استحکام، دوام و ظاهر خوب، یکی از آلومینیوم، آهن فرفورژه یا فولاد را انتخاب کنید. برای ایمنی بیشتر، یک پایه تلویزیون با قفسه های شیشه سکوریت انتخاب کنید. شیشه سکوریت که برای شکستن قطعات کوچک طراحی شده است، با استفاده از حرارت یا محلول شیمیایی، قوی تر و شکستن آن سخت تر می شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید