تمیز کردن و نگه داری مبلمان

برای تمیز کردن مبلمان، ابتدا ذرات خشک را با یک مکنده یا جارو بردارید. سپس از یک پارچه مرطوب با محلول تمیزکننده ملایم، مبلمان را پاک کنید. برای نگه داری، از نشاسته و گره کردن برچسب‌ها پرهیز کرده و از نور مستقیم آفتاب و حرارت زیاد دوری کنید تا جلوی خستگی و ساییدگی مبلمان را بگیرید.

برای تمیز کردن مبلمان، اگر مبلمان چرمی دارید، از پارچه مرطوب با آب و ملایم‌ترین مایعات تمیزکننده استفاده کنید. برای مبلمان پارچه‌ای، می‌توانید از محلول آب و مایع ظرفشویی ملایم استفاده کنید. همچنین، برای پاک کردن لکه‌ها، از پاک‌کننده‌های مخصوص مبلمان استفاده کنید.

در نگه داری، از محلول‌های مرطوب کننده یا کرم‌های مرطوب کننده برای حفظ رطوبت چرم استفاده کنید. برای مبلمان پارچه‌ای، مواظبت از رنگ و بافت با استفاده از محافظ مخصوص مبلمان مفید است. همچنین، از دست دادن برچسب‌ها و استفاده از نشاسته برای جلوگیری از رطوبت ممکن است کمک کند.

اطمینان حاصل کنید که مبلمان از نور مستقیم آفتاب و حرارت زیاد دوری شود، زیرا این عوامل می‌توانند باعث خستگی و ساییدگی مبلمان شوند.

تمیز کردن و نگه داری مبل کلاسیک 

برای تمیز کردن مبل کلاسیک، از یک مکنده یا جاروی مخصوص مبل استفاده کنید تا ذرات خشک و غبار را بردارید. سپس از یک پارچه نرم و خشک، مبل را پاک کنید.

برای لکه‌ها یا آلودگی‌های مختلف، از پاک‌کننده‌های ملایم و مخصوص مبلمان یا مبل کلاسیک استفاده کنید. قبل از استفاده از هر گونه مایع تمیزکننده، تست کوچکی روی قسمتی پنهان از مبل انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که به مبل آسیبی وارد نمی‌کند.

برای نگه داری، مبلمان کلاسیک نیاز به مراقبت دقیق دارد. از نور مستقیم آفتاب و حرارت زیاد دوری کنید. همچنین، به منظور حفظ درخشندگی چوب ها و جلوگیری از خشکی، از محلول‌های نرم‌کننده چوب استفاده کنید. در نهایت، مبلمان را از زلزله‌ها و نوسانات حاد دما محافظت کنید.

برای نگه داری مبل کلاسیک، مواظبت از پارچه‌های مبلمان نیز حائز اهمیت است. از پارچه‌های مرطوب با آب و ملایم‌ترین مواد تمیزکننده برای پاک‌کردن پوشش مبل استفاده کنید. همچنین، مواظب باشید که پارچه خیس به مدت طولانی بر روی مبل قرار نگیرد تا از آسیب به چوب یا جلد مبل جلوگیری شود.

از دست دادن برچسب‌ها و آنها را جلوگیری کنید، زیرا ممکن است روی مبل خطوط بی‌جذاب ایجاد کنند. همچنین، اگر مبل دارای دکوراسیون چوبی است، از مواد مرطوب کننده چوب مخصوص استفاده کرده و به منظور حفظ درخشندگی و زیبایی چوب، مرتباً مبل را پولیش کنید.

در صورت داشتن پد یا زیرپایی برای مبل، از آنها استفاده کنید تا از خطوط و خشکی بر روی کف‌ها جلوگیری شود. با رعایت این نکات، مبل کلاسیک شما می‌تواند به طول عمر بیشتری دست پیدا کند و به شکل زیبای خود حفظ شود.

تمیز کردن و نگه داری مبلمان اسپرت

برای تمیز کردن مبلمان اسپرت، ابتدا از یک مکنده یا جاروی مخصوص مبل استفاده کنید تا ذرات خشک و غبار را از روی مبل بردارید. در صورت وجود لکه‌ها یا آلودگی‌ها، از پاک‌کننده‌های مخصوص مبلمان یا پارچه مرطوب با مایع تمیزکننده استفاده کنید.

اگر مبلمان اسپرت دارای پارچه‌های قابل تعویض باشد، اطمینان حاصل کنید که می‌توانید آنها را به راحتی جدا کرده و شستشو دهید. برای پاک کردن پارچه‌ها، از آب ملایم و مایع ظرفشویی یا شوینده ملایم استفاده کنید.

در نگه داری، از نور مستقیم آفتاب و حرارت زیاد دوری کنید تا از گسیختگی و ساییدگی جلوگیری شود. همچنین، به منظور حفظ شکل اسفنج‌ها و پارچه‌ها، از آنها با دقت استفاده کنید و از نشاسته برای جلوگیری از الکترواستاتیک استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید