راهنمای خرید ست های اتاق خواب

ست اتاق خواب 
ست های اتاق خواب روشی معقول و ساده برای خرید همه مبلمان اتاق خواب شما به صورت یکجا استغالباً در دانستن اینکه همه مبلمان شما با هم همخوانی دارند ، می توانند آرامش خاطر داشته باشند و این باعث می شود روند تزئینات آسان تر شوددر اینجا سه ​​نوع مجموعه اتاق خواب آورده شده است:

  1. مجموعه های اصلی اتاق خواب شامل سه تخته می باشد : یک تختخواب با پیشانی ، تخت شبانه و کمد.
  2. مجموعه های اتاق خواب گسترده شامل قطعات اصلی و همچنین یک یا چند مورد از موارد زیر است: یک شبانه روز دوم ، قفسه سینه ، نیمکت ، یک آرمورو ، آینه ها ، لامپ ها و شاید حتی ملافه.
  3. مجموعه های اتاق خواب قابل تنظیم به شما آزادی بیشتری می دهد تا فقط قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کنیدبیشتر اوقات ، مجموعه های قابل تنظیم فقط تختخواب مورد نیاز را دارند ، در حالی که سایر مبلمان مبلمان اختیاری است.

در حالی که برای خرید اتاق خواب ایده آل خود می خواهید ، اندازه تختخواب خود را در نظر بگیرید ، اتاق خواب خود را اندازه بگیرید و سبک مبلمان مناسب برای دکوراسیون و منزل خود را به بهترین شکل تعیین کنید.

 

اندازه اتاق خواب و چیدمان

اندازه اتاق خواب شما مبلمانی را که می توانید خریداری کنید دیکته می کندیک اتاق خواب کوچکتر با بسیاری از قطعات بزرگ تنگ خواهد شد ، بنابراین یک مجموعه اصلی ممکن است ایده آل باشداگر یک اتاق بزرگتر دارید ، یک مجموعه گسترده با قطعات زیادی ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اتاق خود را ، از جمله عرض درب و ارتفاعات پنجره ، به طور کامل اندازه گیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که مجموعه شما به راحتی در فضای جا قرار گرفته استارتفاع پنجره اندازه گیری مهمی است زیرا اگر شما یک تختخواب یا کمد زیر آن قرار می دهید ، نمی خواهید این پنجره را با هم همپوشانی داشته باشد

 

سبک و رنگ

ست های اتاق خواب در اکثر سبک ها ، از معاصر گرفته تا کلبه ، عرضه می شوندمجموعه ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون موجود در خانه شما مطابقت داشته باشد تا احساس منسجم ایجاد کنداز آنجا که مجموعه اتاق خواب شامل بیشتر مبلمان موجود در اتاق خواب شما است ، برای یافتن ست ایده آل برای اتاق و سبک خود وقت بگذارید

در اینجا پنج مورد از محبوب ترین سبک ها و ویژگی های تعیین کننده آنها آورده شده است: * مجموعه های سنتی معمولاً از چوب هایی با رنگ متوسط ​​و تیره تهیه می شوند و دارای جلوه ای باشکوه تر و مرتفع تر هستنداز ویژگی های رایج می توان به حجاریهای زینتی ، پاهای خمیده یا پایان لاک زده اشاره کرد.

مجموعه های معاصر اغلب دارای خطوط تمیز ، شیشه ، سفید روشن و سیاه هستندمجموعه های مدرن به طور برجسته و غلات چوب طبیعی و خطوط ارگانیک را به نمایش می گذارند.

مجموعه های کلبه یا کشور دارای ویژگی های زنانه و روستایی مانند رنگ پریشانی یا چوب ، تکمیل های رنگی روشن و جزئیات دست ساز است.

مأموریتها یا مجموعه های شاکر دارای خطوط ساده ای به خصوص تابلو یا تخته های تخته سنگی هستند و دانه چوب را به نمایش می گذارند.

 

نکته!

قبل از خرید ، بودجه واقع بینانه ای تعیین کنید که در نظر داشته باشید که قصد خرید عمده را دارید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید