چگونه اندازه مناسب برای میز تلویزیون را بیابیم

خرید میز تلویزیون با اندازه مناسب تضمین می کند که تلویزیون شما محکم و تماشای راحتی را داشته باشدخواندن را ادامه دهید تا در مورد ابعاد پایه تلویزیون و چگونگی پیدا کردن جای مناسب درخانه خود یاد بگیرید.

میز تلویزیون چقدر بزرگ باید باشد: ابعاد میز تلویزیون

مرحله 1: تلویزیون خود را اندازه بگیرید

برای یافتن اندازه گیری میز تلویزیون مناسب ، فاصله را از گوشه سمت چپ بالای تلویزیون خود تا گوشه پایین سمت راست اندازه بگیرید. میزهای تلویزیون با حداکثر اندازه تلویزیونی که می توانند در آن جای بفروشند ، که توسط آن اندازه گیری مورب توصیف می شود ، نه از نظر ارتفاع و عرضاگر تلویزیون شما یک صفحه نمایش مسطح یا پلاسما نیست ، عمق تلویزیون خود را نیز اندازه گیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که بدون هیچ گونه خرابکاری در مرکز سرگرمی شما به راحتی جا می گیرد.

مرحله 2: مکانی برای تلویزیون خود پیدا کنید

جایی که واحد سرگرمی یا تلویزیون را در اتاق خود قرار می دهید به چیدمان ، محل اتصالات کابل و سایر عوامل بستگی داردبا این حال ، در اینجا چند قانون برای رعایت نکاتی وجود دارد.

تلویزیون یا مرکز سرگرمی را جلوی پنجره قرار ندهیدنور پس زمینه از پنجره دیدن صفحه نمایش را دشوار می کند و شما مانع از ورود نور طبیعی به اتاق می شویدبرای مشاهده ایده آل ، سعی کنید وسط تلویزیون خود را با وسط بزرگترین منطقه صندلی اتاق خود قرار دهید.

هنگامی که مکانی برای میز تلویزیون دارید ، فضای کف (عرض و عمق) موجود برای غرفه یا واحد را بدانیدبرای لذت بخش ترین تجربه تماشای ، باید فضای بین فضای بیننده و تلویزیون را در اختیار شما بگذاریدبرای یک تلویزیون 29 "بین 3 و 4" فضای آزاد ، یک تلویزیون 39 "به فضای 4" یا 5 "نیاز دارد ، یک تلویزیون 46" به 5 "یا 6" از فضای نیاز دارد و هر چیزی بزرگتر از 7 نیاز دارد. و 8 of از فضای اطمینان حاصل کنید که در اندازه گیری ایستاده های تلویزیون عامل باشید - شما یک غرفه را نمی خواهید که آنقدر اتاق را اشغال کند که تماشای تلویزیون سخت باشد .اندازه ایستاده تلویزیون باید متناسب با اتاق باشد.

مرحله 3: قد نشستن را اندازه بگیرید

برای تعیین اینکه ایستاده تلویزیون شما چقدر بلند است ، روی مبل خود بنشینید و از کف تا چشمان خود را اندازه بگیریدبرای مشاهده راحت ، نیمه پایین صفحه تلویزیون هنگام نشستن باید از سطح دید شما باشدقفسه ای که تلویزیون در آن قرار دارد نباید کمتر از 12 اینچ از اندازه گیری باشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید