راه حل های صرفه جویی در فضا از اتاق 

زندگی مدرن اغلب نیاز دارد که یک اتاق نیازهای چندگانه را برآورده کند. به عنوان مثال اتاق های خواب اغلب باید نه تنها به عنوان فضاهای خواب ، بلکه برای کار ، استراحت و آرامش نیز کار کنند. هنگامی که با یک فضای کوچک به چالش کشیده می شود ، انتخاب انتخاب اثاثیه که علاوه بر خوشایند بودن از نظر زیباییشناختی ، حداکثر کارایی را که در آن حساب می شود فراهم می کند ، شاید بسیار مهم باشد. با استفاده از این قطعات ساخته شده اندیشه از اتاق و تخته ، ایجاد یک اتاق خواب راحت و قابل زندگی با فضای محدود بی دردسر است.

نیمکت

نیمکت ، در روکش خاکستر ، وظایف مضاعف را هم به عنوان صندلی و هم برای ذخیره سازی دارد. دو کشو با کشو های فلزی براق فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه ای را فراهم می کند ، در حالی که کوسن های اختیاری این تکه را برای استفاده به عنوان صندلی اضافه می کنند.

کابینت

کابینت، فضای ذخیره سازی عملی را در اختیار شما قرار می دهد ، در عین حال دارای یک سطح کار بیرون است که می تواند در هنگام استفاده از آن برای راندمان صرفه جویی در فضا جمع نشود. پایه ی فولادی طبیعی و گوشه های معتبر به قطعه ای که به تنهایی استفاده می شود ، یا در کنار همپوشانی با کمربند کپنهاگ استفاده می شود ، جذابیت بی موقع و زیبایی را به قطعه می بخشد.

 قفسه دیوار

در یک اتاق خواب کوچک ، فضای محدود در بستر اغلب می تواند چالش برانگیز باشد. قفسه دیواری ، تنها با ارتفاع شش اینچ ، می تواند به عنوان یک کابین شناور براق برای ملزومات تخت خواب استفاده شود. باز شدن برش در قسمت پشتی قفسه پایین ، دسترسی آسان برای شارژ دستگاه الکترونیکی را تسهیل می کند.

تخت خواب

تخت خواب زیبا گیلدار که در مجموعه ای از بهترین سرویس خواب  است ، دارای یک کشو مخفی مخفی زیر تخت برای قابلیت های اضافی است. با استراحت روی پایه، نیاز به چشمه یا فونداسیون جعبه از بین می رود.

 آیینه

یک آینه با موقعیت استراتژیک می تواند به بازتاب نور در یک اتاق کوچک کمک کند و باعث می شود فضای روشن تر و بزرگ تر شود. آینه کاری دستی هادسون دارای یک قاب خاکستری جامد با گوشه های تیز شده است و یک شبح کم رنگ را ایجاد می کند که به زیبایی هر اتاق خواب را برجسته می کند.

 میز گرد

میز آریا با پایه پایه که از یک قطعه فولاد چرخان ساخته شده است ، یک راه حل کوچک چند منظوره مناسب برای فضا است. در حالی که پایه پایه برای فضای صندلی فضای پای خود را آزاد می کند ، قسمت بالایی که در انواع مختلف مواد (چوب جامد ، شیشه ، کوارتز ، گرانیت ، سنگ مرمر و فیبر با چگالی متوسط) موجود است می تواند به عنوان میز کنار تخت خواب دو برابر شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید