نکاتی درباره مبلمان، نکته برای افزایش انرژی مثبت در خانه شما

آیا به دنبال نکات مربوط به تنظیم مبلمان هستید تا خانه شما سازگار باشد؟ متن را بررسی کنید و سطح انرژی مورد نظر را به خانه خود بیاورید.

"انرژی حتی در زمان که هیچ چیز وجود دارد."

هر چیزی که در اطراف خود می بینیم دارای یک انرژی از خود است و بسته به نوع آن ، شدت انرژی می تواند متفاوت باشد. علم معماری ، سالها نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان دنبال می شود. این امر بهترین استاندارد های ساختمانی و دکوراسیون را برای ما فراهم می کند ، که می تواند باعث تقویت انرژی در خانه ، محل کار و غیره شود. امروز در مورد برخی از بهترین مکان های مبلمان برای مناطق مختلف بحث خواهیم کرد که این امر باعث می شود خانه شما از انرژی سازگار باشد. نگاهی بیاندازید.

نکاتی درباره مبلمان اتاق نشیمن

یک مکان در خانه ما که در آن ما انجام بسیاری از فعالیت های به عنوان یک خانواده است زندگی اتاق. همچنین ، این اولین اتاق است که بازدید کنندگان شما پس از ورود به خانه می بینند ، بنابراین اطمینان از سطح بالای انرژی بسیار مهم است. این نکات مطمئناً به شما در ایجاد یک اتاق نشیمن سازگار کمک می کند:

• مجموعه های مبل ، روح یک اتاق نشیمن ، باید از شرق (یا جنوب) با آن روبرو باشد زیرا حداکثر تابش نور خورشید در خانه ما از شرق است.

• جهت جنوب شرقی بهترین گزینه برای قرار دادن میز تلویزیون / کابینت شماست. این کار باعث افزایش سطح راحتی در فضای زندگی شما می شود و در صبح ، شما مستقیم از نور خورشید دریافت خواهید کرد که این امر سطح انرژی شما را در طول روز بالا نگه می دارد.

نکته حرفه ای: فضای خود را بدون درهم و برهمی و به خوبی روشن نگه دارید. می توانید مجموعه ای از کابینت و چراغ های مشابه را ببینید.

نکات مربوط به مبلمان اتاق خواب

قرار دادن صحیح مبلمان در اتاق خواب باید تضمین شود تا این احساس خانگی را به دست آورد. مطابق با دیزان خاص برای اتاق خواب ، اشیاء سنگین مانند کمد باید در جهت جنوب ، جنوب غربی یا غرب قرار بگیرند. گاوصندوق باید به سمت دیوار جنوبی قرار گیرد و از باز بودن آن به سمت شمال اطمینان حاصل کنید. در اینجا چند نکته دیگر درباره مبلمان برای اتاق خواب شما آورده شده است:

• هنگام تنظیم اتاق خواب مبلمان چوبی را انتخاب کنید. از مبلمان ساخته شده از فلز خودداری کنید زیرا این امر می تواند ارتعاشات منفی ایجاد کند.

• بهترین موقعیت تختخواب مطابق با در جنوب و غرب است ، بنابراین تختخواب خود را در مقابل دیوار از هر جهت (جنوب ترجیحی) قرار دهید. هنگام خواب ، پاهای شما باید به سمت شمال یا شرق باشد ، زیرا هر دو بهترین جهت خواب محسوب می شوند.

• میز رختکن نیاز اصلی هر اتاق خواب است ، اما اغلب نادرست است. قرار دادن میز باید به گونه ای انجام شود که آینه با تخت شما روبرو نشود. همچنین ، در هنگام راه اندازی المیرا / کمد لباس ، جهت جنوب ، جنوب غربی یا غرب را انتخاب کنید.

نکته حرفه ای: اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب شما بدون محل زندگی است و به طور کامل سازماندهی شده است زیرا یک مکان کثیف می تواند ورودی انرژی مثبت را مسدود کند.

نکات صندلی آشپزخانه

یک آشپزخانه منظم و جادار برای ایجاد انرژی بیشتر در خانه و بالا بردن ارزشهای سالم مناسب است. یک آشپزخانه بی نظم و کثیف آخرین چیزی است که شما می خواهید داشته باشید زیرا این امر نه تنها بر سطح انرژی موجود تأثیر می گذارد ، بلکه هرگونه انرژی مثبت ورودی را نیز مسدود می کند. مبلمان آشپزخانه مدولار گزینه مناسبی برای شماست و موارد زیر چند نکته برای آشپزخانه است:

• کابینت ها و قفسه های ماژولار برای نظم بخشیدن بیشتر آشپزخانه شما مناسب هستند . هنگام تنظیم کابینت ها و واحدهای ذخیره سازی ، اطمینان حاصل کنید که ورودی آن به هیچ وجه مسدود نمی شود.

• واحدهای ذخیره سازی باید روی دیوارهای جنوبی و غربی یا در نزدیکی آنها قرار گیرد. از قرار گرفتن در شمال و شرق خودداری کنید.

نکته طرفدار: مبلمان شما باید در مقابل پنجره شما باشد تا حداکثر نور خورشید بتواند به داخل فضا برسد.

نکاتی درباره میز ناهار خوری

مکانی که تمام خانواده پس از یک روز خسته کننده ، یک غذای آرامش بخش جمع می کنند. مبلمان باید به گونه ای تنظیم شود که بتواند محیطی آرامش بخش ایجاد کند. برخی از نکات مهم اتاق غذاخوری  را ببینید:

• میز ناهار خوری را درست در وسط اتاق قرار ندهید. اطمینان حاصل کنید که جدول در زیر تیر قرار نگرفته است.

• میزهای ناهار خوری مستطیلی و مربعی ترجیح داده می شوند. همچنین ، میز را به گونه ای قرار دهید که هنگام صرف غذا ، در شرق یا شمال آن قرار بگیرید.

نکات حرفه ای: از قرار دادن واحدهای تلویزیونی در مقابل میز ناهار خوری خودداری کنید ، زیرا در حین غذا پریشانی ایجاد می کند و انرژی غذایی که شما مصرف می کنید به طور کامل مصرف نمی شود.

نکاتی درباره مبلمان اتاق مطالعه

اتاق مطالعه ، فضایی در خانه ما که ما بیشترین کارها را انجام می دهیم. وستو برای اتاق مطالعه باید به گونه ای انجام شود که از غلظت بالایی اطمینان حاصل شود. در زیر برخی از مهمترین نکاتی که باید رعایت کنید:

• بهترین جهت برای جدول مطالعه جنوبی یا غربی است ، بنابراین هنگام مطالعه ، صورت شما به سمت شرق / شمال خواهد بود. این امر باعث افزایش تمرکز و بهره وری می شود.

• از صندلی مناسب برای نشستن استفاده کنید و از گرفتن بقیه دیوارها یا درها خودداری کنید ، زیرا این امر روی غلظت تأثیر می گذارد.

• از قرار دادن جدول مطالعه در زیر هر پرتو خودداری کنید زیرا این امر بر غلظت نیز تأثیر می گذارد.

نکته نرم افزار: از قفسه های کتاب و کابینت استفاده کنید تا اتاق مطالعه خود را به خوبی یک اتاق مرتب نگه دارید زیرا باعث ایجاد حواس پرتی می شود.

بنابراین ، اینها برخی از مهمترین نکاتی است که از طریق آنها می توانید مهمترین فضاهای خانه خود را بر اساس دیزان خاص سازگار کنید. اما فضای دیگری وجود دارد که اغلب دست نخورده باقی مانده و در صورت مدیریت صحیح می تواند انرژی خانه شما را بیشتر کند.

نکاتی درباره مبلمان ورودی خانه

راه‌اندازی محل اقامت سازگاری با دکوراسیون  توجه زیادی را می طلبد ، و بسیار مهم است که هر گوشه را به پایان برساند. ورودی بخشی از خانه ما است که اگر دست نخورده باقی بماند می تواند بر تعادل خانه شما تأثیر بگذارد. یکی از بهترین راه های دعوت از انرژی مثبت تر ، سازماندهی ورودی شما است. یک قفسه کفش چوبی در نزدیکی درب اصلی شما می تواند آن کار را انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که هنگام ورود به خانه ، مبلمان به عنوان مانعی عمل نمی کنند.

نکته طرفدار: ورودی خود را تمیز و روشن نگه دارید. برای این کار می توانید مجموعه شگفت انگیز ما از چراغ های آویزان را بررسی کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید