بیست و یک برند برتر مبلمان لوکس در سراسر جهان

 نام تجاری Cavalli

مبدا ایتالیا

کاوالی یک سورئالیسم است نه سبک مدرنیسم ، زیرا بیشتر عناصر شخصیتی مانند دکوراسیون سه بعدی ، استفاده جسورانه از رنگ ، عناصر زیبایی شناختی طنز ، کارهای دستی نفیس و سبک مد را در خود جای داده است و این یک نگرش و مفهوم آوانگارد و شیک تر را نشان می دهد. زندگی

نام تجاری : Versace

مبدا ایتالیا

ورساچه ، یک برند مشهور لوکس از ایتالیا ، با سبک طراحی متمایز ، زیبایی منحصر به فرد و نمایانگر بسیار قوی آوانگارد ، یک امپراتوری مد را ایجاد کرده است و آن را در سراسر جهان رقم می زند. سبک طراحی آن مشخص است و نمادی از هنر پیشتاز با احساس زیبایی شناسی قوی است. حال برخی از کارخانه های چین را ایجاد می کنندمبلمان تولید مثل ورساچه.

نام تجاری Baxter

مبدا ایتالیا

"فراتر از حد معمول" - می توانید معنای واقعی این چهار کلمه را در هر محصول Baxter درک کنید. Baxter با بالاترین کیفیت چرم را انتخاب می کند ، از صنایع دستی خالص سنتی استفاده می کند ، به هر جزئیات ، طراحی مد شخصی و رویه انتخاب سخت جاده عقب توجه می کند تا از کیفیت نجیب محصول Baxter اطمینان یابد.

مارک موروسو

مبدا ایتالیا

مبلمان Moroso به طور عمده نشان دهنده بازتاب آوانگارد و هنر نادر بر روی مبلمان است. از نظر ساختاری ، مبلمان Moroso خطوط مختصر تری است ، اما ترکیب خطوط بسیار محبوب است. از نظر سبک ، موروسو معمولاً سادگی مدرن را دنبال می کند. از نظر رنگ ، موروسو معمولاً از آبکاری طلا کنار می رود ، اما ترکیبی جسورانه از رنگ برای دنبال کردن تأثیر بصری قوی است.

نام تجاری A&X

مبدا ایتالیا

A & X نام تجاری مبلمان جانبی انگلستان ARMANI & XAVINA INDUSTRY CO.، LTD. A&X در ابتدای تأسیس خود ، خون اشرافی ARMANI & XAVINA را به ارث برده و به دلیل داشتن سبک جدید گران قیمت در سبک منحصر به فرد خود ، در دایره مد روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. سبک طراحی آن ، ضمن رعایت مفهوم سادگی ARMANI و XAVINA ، به دنبال جوهره خود و فردیت در زندگی شهری شلوغ است.

نام تجاری B&B

مبدا ایتالیا

B&B ITALIA ، که در سال 1966 تأسیس شد ، به عنوان رهبر مبلمان مدرن در جهان شناخته می شود. محصولات این شرکت تاریخ و دستاوردهای طراحی ایتالیا را نشان می دهد ، تا جهان بتواند تخیل ، خلاقیت ، سلیقه و تخصص ایتالیایی ها را ببیند.

نام تجاری Altamoda

مبدا ایتالیا

مبلمان معروف Altamoda ایتالیا همیشه به دلیل طراحی زیبا و مجلل مشهور بوده است ، با رنگی پر جنب و جوش ، طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل سخت و تزئینات نفیس ، خلق و خوی جدید و مدرن خانه لوکس کلاسیک را استنباط می کند و سبکی از طراحی منحصر به فرد را ایجاد می کند.

نام تجاری Provasi

مبدا ایتالیا

درباره Provasi ، اول از همه این یک داستان از زمان است. شهر Cabiate در نزدیکی میلان شهر اصلی صنعت مبلمان ایتالیا است. از اواخر قرن هجدهم تا آغاز قرن نوزدهم ، اولین نسل پدربزرگ ها و مادربزرگ های استانبولی برای تهیه میز کنار تختخواب و کابینت قفسه سینه یک فروشگاه کوچک با مبلمان دست ساز را اداره کردند. نسل دوم مشغول بازسازی و تولید مثل مبلمان آنتیک است.

مارک فندی

مبدا ایتالیا

در سال 1925 ، برند Fendi به طور رسمی در رم تأسیس شد و در سال 1965 برای اولین بار در تولید محصولات خز باکیفیت فعالیت کرد. به دلیل پیمایش کارل لاگرفلد (کارل لاگرفلد) ، فندی (فندی) به تدریج کیفیت بالای زنان را افزایش داد ، پوشاک مردانه ، چکمه های کفش و عطر. سپس Fendi شروع به مجوز برخی کارخانه های مبلمان برای تولید مبلمان با نام تجاری Fendi کرد.

نام تجاری Poltrona Frau

مبدا ایتالیا

Poltrona Frau در سال 1912 در ایتالیا متولد شد و برترین تولید کننده مبلمان چرمی در جهان است. صد سال ، آنها همیشه اصرار بر انتخاب چرم برتر و مواد طبیعی خالص داشتند. این یک محصول مبلمان است که معمار از آن بسیار دوست است. به عنوان "هواگرد صنعت مبلمان ایتالیا" شناخته می شود.

نام تجاری : Walter_Knoll

مبدأ آلمان

هر یک از محصولات تولید شده توسط والتر نول توسط معماران و طراحان برتر دنیا اداره می شود. از دید ما فروشگاه وی در پکن یا شهرهای دیگر مانند یک کلوپ و یک گالری هنری خواهد بود. مزاج ساده این است که او را بیشتر شبیه به یک گالری هنری کنید زیرا می خواهد سبک های بی شماری از ژانر را "تحمل" کند.

نام تجاری : casamania

مبدا ایتالیا

در سال 1984 تاسیس شد و به دلیل طراحی رنگارنگ و طراحی منحصر به فرد مشهور است. پر از سلیقه هنری و عملکرد عالی است. طراح فابیو نوببر طراحان مجموعه ای از او و او را با رنگ های متنوعی ، با الهام از Panton صندلی ، همچنین یک سازه S شکل و پر از حس زیبایی شناسی خطوط ، و در همان زمان استنتاج شکل برهنه پایین بدن و اجرای آن یک همجوشی زیاد بین بدن انسان و مبلمان.

نام تجاری Roche-bobois

مبدا فرانسه

فرانسه ، زادگاه فرهنگ مد و فرهنگ لوکس ، برندهای برتر جواهرات ، مد ، کالاهای چرمی و سایر صنایع را رقم زده است و در صنعت مبلمان خانگی ، روشهبوسی سه قرن به طول انجامید و افسانه عبور از کلاسیک و مدرن را تشکیل داد.

نام تجاری Vitra

مبدا: آلمان

ویترا ، اولین شرکت جهان در موزه طراحی مبلمان ، همچنین مشهورترین شرکت حرفه ای مبلمان اداری در اروپا است که توسط تعداد زیادی از طراحان برتر بین المللی با دفتر مرکزی در آلمان طراحی شده است.

مارک: کارل هانسن و پسر

مبدأ دانمارک

Carl Hansen & Son ، مارک معروف مبلمان دانمارک ، برای مردم توضیح می دهد که چه ساده و کلاسیک است و چه احساسی واقعی به طبیعت نزدیک است. فناوری منحصر به فرد و جزئیات طراحی بالغ ویژگی های متمایز Carl Hansen & Son و سایر مارک های مبلمان است.

نام تجاری Longhi

مبدا ایتالیا

Longhi نماینده مبلمان درجه یک مبلمان به دلیل شکوه ، ظرافت و نجیب بودن در محافل مبلمان میلان است. چندین دهه با طراحی منحصر به فرد ، طرز کار بدیع و مواد زیبا ، به نفع نجیب جدید دنیا جلب کرده است.

نام تجاری چند شکل

مبدا ایتالیا

Poliform در سال 1942 تاسیس شد. این شیوه طراحی ، ساده و با عزت ، آوانگارد و کلاسیک را دنبال می کند و همیشه به زندگی مد مدرن علاقه داشته است. حالت تولید مدرن و کمی باعث می شود در تولید مدرن از آن متمایز شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید