10 اشتباهی که تقریباً همه در طراحی داخلی آن را انجام می دهند

آیا شما حتی متوجه نشدید که در یک دکوراسیون عظیم اشتباه کرده اید؟ بسیاری از اشتباهات رایج برای جلوگیری از وجود دارد.

این برای همه اتفاق می افتد - شما در حال خرید هستید و لوازم جانبی دکوراسیون منزل عالی را مشاهده می کنید. فوراً فکر می کنید ، اوه! این در اتاق تلویزیون من کامل به نظر می رسد!

البته ، شما به خرید انگیزه تسلیم می شوید و با هیجان گنج تازه یافته خود را به خانه می آورید - فقط برای کشف این که آنچه که به نظر می رسد لوازم جانبی ایده آل هنگام نصب است ، مضراب به نظر می رسد و شما باقی مانده اید که بگویید ، من چه فکر می کردم؟ کجا  اشتباه کردم؟

آنچه اکثر ما درک نمی کنیم این است که طراحی داخلی چشم بسیار مشتاق و آگاهانه ای به خود می گیرد. ما ممکن است در حال خریدن باشیم و چیزی را که دوست داریم ببینیم ، اما این لزوماً به معنای این نیست که در خانه ما کاملاً عالی به نظر می رسد. طراحان داخلی می فهمند که رنگ ، روشنایی ، اندازه اتاق ، مقیاس و محل قرارگیری همه چطور بر نحوه نگاه اقلام در یک اتاق تأثیر می گذارد و دیکته می کند که آیا آنها یک طراحی اتاق را ایجاد می کنند یا می شکنند.

اشتباهات رایج زیادی وجود دارد که تقریباً همه در هنگام طراحی فضای داخلی خود مرتکب اشتباه می شوند. در اینجا ما به 10 اشتباه رایج و چگونگی جلوگیری از ایجاد آنها می پردازیم:

اشتباهات را یاد بگیرید و از آنها دوری کنید ، و اطمینان حاصل کنید که به خانه ای با طراحی مناسب خواهید رسید.

1) مقیاس در طراحی داخلی

ما دوست داریم که لیندا فلوید چگونه مقیاس و نسبت طراحی را توضیح می دهد ، "او می گوید:" وقتی وارد یک اتاق می شوید ، باید مانند یک شهر محلی باشد ... ترکیبی از ارتفاعات مختلف. شما هرگز نمی خواهید همه چیز در یک اتاق یک اندازه یا یک اندازه باشد. این کار را با وسایل / اندازه های مختلف در مبلمان ، مکان قرارگیری هنری و درمان های پنجره انجام دهید. "

مقیاس خطای شماره یک است که تقریباً همه در هنگام طراحی داخلی مرتکب آن می شوند. احتمالاً این مورد به این دلیل است که برای تزئین یک اتاق با مقیاس بی عیب و نقص یک چشم استعداد دارد. بعضی از افراد چیزهای کوچک زیادی را در یک اتاق قرار می دهند ، در نتیجه اتاق را به هم می زنند و جایی برای زمین نمی دهند.

در حالی که برخی دیگر وسایل بسیار بزرگ و حجیم را در یک اتاق قرار می دهند و باعث می شوند آن را پر از کوچک و کوچک جلوه دهند. راز مقیاس مناسب ترکیبی از اشکال ، ارتفاعات و اندازه های مختلف است. اگر فقط یک مورد وجود دارد که شما یک طراح داخلی برای آن استخدام می کنید ، با نسبت و مقیاس کمک می کند. با مقیاس مناسب اتاق شما در راه رسیدن به یک طراحی موفق است.

مقیاس سخت ترین ترفند طراحی داخلی برای انجام است.

2) قبل از خرید نسبت به بودجه خرید کنید

همه ما مستعد خرید ضربه هستیم. این بدان معنا نیست که شما نباید چیزی را خریداری کنید که عاشق آن شوید ، اما شاید فقط رسید را در صورتی که به همان روشی که در ابتدا فکر می کردید کار نکند ، بخرید.

قبل از رفتن به سالن مبلمان ، بهتر است برنامه و بودجه کاملاً مشخص داشته باشید. ابتدا باید اتاق های شما اندازه گیری شود. قرار دادن و اندازه مبلمان لازم به درستی برنامه ریزی شده است. خوشبختانه ، بسیاری از وسایل چیدمان اتاق آنلاین وجود دارد که رایگان و قابل استفاده هستند.

با یک برنامه در محل وارد یک نمایشگاه شوید و به شما کمک کند آنچه را که می خواهید بشناسید و مطمئن شوید که در بودجه خود چسبیده اید. پشیمانی خریداران احساس وحشتناکی است ، بنابراین ابتدا برنامه ریزی کنید و بعداً بخرید.

قبل از خرید کف سالن نمایشگاه برنامه و بودجه خود را تهیه کنید.

3) از مشاوره راهنمایی و طراحی داخلی بخواهید

حتی ماهرترین طراحان نیز اشتباه می کنند. مشاهده اشتباهات ما دشوار است هنگامی که ماه هاست که در مورد طراحی یکسان اتاق مشاجره می کنیم . گاهی اوقات یک اتاق برای مشخص کردن مشکلات به یک چشم تازه نیاز دارد.

از یک دوست بخواهید نظر صادقانه در مورد انتخاب رنگ ، پارچه یا آرایش اتاق داشته باشد. اگر امکان پذیر است ، یک طراح داخلی را برای راهنمایی استخدام کنید - لازم نیست یک نفر را برای کل یک پروژه طراحی استخدام کنید ، زیرا تعداد زیادی از طراحان هستند که ساعت ها شارژ می کنند. طراحان داخلی مملو از نکات و ترفندهای طراحی هوشمندانه ای هستند که می توانند خانه شما را تغییر دهند.

اگر با نظر دوم مخالف هستید ، یک سوم بگیرید. گوش دادن به مشاوره ، به این معنی نیست که ما باید از آن استفاده کنیم - طراحی خانه شما منحصراً مال شماست و اگر آن را دوست دارید ، پس این همه چیز مهم است ، درست است؟

طراحان داخلی و دوستان با استعداد می توانند هنگام تلاش برای انتخاب طرح ، مشاوره طراحی بسیار مفیدی را به شما ارائه دهند. 

4) ترتیب لوازم جانبی و مجموعه ها

همه ما آنها مجموعه داریم. به نوعی با یک پرنده سرامیکی کوچک شروع شد و اکنون مجموعه ای از پرندگان را در اندازه ها و رنگ هایی با اشکال مختلف که در طول سالها سرگرم آنها شده اید ، دارید. روش مناسب برای نمایش یک مجموعه مانند این چیست؟

خوب ، بیایید با روش نادرست و اشتباهی که بیشتر ما انجام می دهیم شروع کنیم - پراکندگی قطعات در کل خانه شما. یک پرنده کوچک ممکن است از یک مانتوی شومینه صدای جیر جیر کند ، در حالی که پرنده کوچک دیگر به نوعی با تمام وجود پرواز می کند تا روی میز قهوه فرو رود.

مهم نیست که لوازم جانبی چیست ، بهتر است آنها را به صورت چیدمان و گروه بندی نمایش دهید. برخی از قوانین ثابت برای چیدمان وسایل در گروه ها وجود دارد - بنام قانون سه . بنابراین ، آنچه را که دوست دارید در گروه بندی جمع کنید و آنها را با افتخار و درست نمایش دهید.

مجموعه های خود را به درستی ترتیب دهید. پراکنده کردن آنها در سرتاسر خانه یک اشتباه بزرگ تزئینات است.

5) هنر آویزان

شما به معنای واقعی کلمه می توانید هر دیوار خانه خود را به گالری هنری شخصی خود تبدیل کنید. همه باید نوعی هنر را در خانه خود به نمایش بگذارند - خواه این یک نقاشی روغن نادر است یا یک نقاشی گرامی از روزهای پیش دبستانی فرزند شما. مسیری که بیشتر با آن روبرو می شوید این است که چگونه هنر را به درستی آویزان کنیم .

بهترین راه برای اطمینان از عدم وجود خطا ، و سوراخ های ناخوشایند ناخن ، ردیابی و برش رئوس قاب های روی کاغذ است. به سادگی برش های کاغذ را بر روی دیواره خود بچسبانید ، گزینه های بیشماری برای قرار دادن را امتحان کنید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید.

از تنظیمات خود ، بازی با اندازه ، رنگ و بافت لذت ببرید ، به خاطر داشته باشید که از اشتباه شماره یک که در مقیاس دیگران انجام می شود جلوگیری کنید (به شماره 1 در بالا مراجعه کنید).

مجموعه هنری خود را مانند یک گالری هنری به نمایش بگذارید. منبع تصویر: پالم اسپرینگز خانه و خانه

6) ابتدا پارچه و منسوجات را خریداری کنید

یک اشتباه معمول که اکثر ما مقصر هستیم - اول نقاشی. آن قلم مو را بگذارید پایین! ابتدا باید پارچه های اتاق ها و منسوجات اصلی مانند فرش و پرده را انتخاب کنید.

چرا این هست؟ از آنجا که پیدا کردن پارچه هایی که ما دوست داریم بسیار ساده تر است و سپس رنگ را برای هماهنگی انتخاب می کنیم. در حالی که پیدا کردن پارچه ای که ما عاشق آن هستیم بسیار سخت تر است ، اما با رنگی که قبلاً روی دیوارهایمان گذاشته ایم همخوانی دارد.

بنابراین ، با توجه به بودجه و اندازه اتاق در نظر بگیرید ، به یک گشت و گذار در خرید بروید. نمونه هایی از پارچه ها ، فرش ها ، بالش ها و غیره را جستجو کنید ... آنچه را که دوست دارید پیدا کنید و پس از اینکه از انتخاب طرح خود خوشحال شدید ، یک سایه رنگ یا سایه از پارچه های انتخاب شده انتخاب کنید. اکنون می توانید برس رنگ را انتخاب کنید.

همیشه پارچه ها و منسوجات خود را قبل از رنگ آمیزی انتخاب کنید.

7) نویسه را اضافه کنید

در حالی که واقعاً سرگرم کننده است که از طریق نمایشگاه هایی که پر از مبلمان مدرن و کاملاً جدید است ، جستجو کنید و از آنجا دور نشوید و همه چیز را در یک زمان و یک مکان خریداری کنید.

انجام این کار منجر به یک اشتباه معمول در طراحی داخلی می شود - خرید همه چیز مطابق با صفحه و در نتیجه خانه ای فاقد شخصیت است . چگونه شخصیت اضافه کنیم؟ به آرامی ، با گذشت زمان. سالها طول می کشد تا خانه شما کاملاً کامل و کاملاً طراحی شود.

این کاراکتر با اضافه کردن آن صندلی عجیب و غریب که در بازار کک و یا نقاشی شگفت انگیزی که یک فروشنده خیابانی می فروخت ، در طراحی داخلی شما ساخته شده است. تعطیلات آخر هفته یک خرید کوچک را امتحان کنید ، به آرامی با گذشت زمان چیزهایی را که دوست دارید پیدا کنید و شخصیت خانه های خود را بسازید.

شخصیت برای ساختن زمان لازم دارد. خرید همه چیز را در یک مکان و یک زمان اشتباه نکنید.

8) یک نقطه کانونی اضافه کنید

هر اتاق به یک نقطه کانونی نیاز دارد. مکانی برای استراحت چشم و اتاق با کارکرد اختصاص می یابد (توجه: اتاق های بزرگتر می توانند بیش از یک نقطه کانونی داشته باشند). این یک اشتباه بسیار معمول است - فراموش کردن دادن به هر اتاق هدف یا نکته ای که باید به آن توجه کنید.

بعضی از اتاق ها ساده هستند. در یک اتاق تلویزیون نقطه کانونی معمولاً تلویزیون و دستگاهی است که در آن قرار دارد ، در حالی که تمام اشیاء اصلی اتاق (یعنی نیمکت ها یا صندلی ها) متمرکز شده و به سمت تلویزیون حرکت می کنند.

اتاقهای دیگر کمی دشوارتر هستند ، مانند اتاقهای نشیمن یا تپه. مبلمان را فقط در مورد اتاق پراکنده نکنید - ابتدا یک اتاق یا یک هدف را برای اتاق پیدا کنید و سپس مبلمان را در آن نقطه کانونی قرار دهید. به عنوان مثال شومینه ، یک میز بازی ، یک نقاشی بزرگ یا حتی یک میز قهوه که میهمانان را به نشستن و مکالمه ترغیب می کند.

یک اتاق به یک کانون اصلی نیاز دارد. مکانی برای استراحت چشم یک دقیقه مانند این نقاشی بزرگ روغن

9) اگر آن را دوست ندارید عتیقه مادربزرگ را نگه ندارید

همه ما مبلمان دست پایین داریم . برخی از آنها دارایی با ارزش هستند ، در حالی که برخی دیگر با ضعف و گناه ما را وزن می کنند.

آیا شما یکی از آن اشیاء "گناهکار" در خانه خود دارید؟ می دانید ، آن قطعه ای که به شما واگذار شده است - از آن متنفر هستید ، می خواهید آن را در زیرزمین مخفی کنید ، اما نمی توانید چون این یک هدیه از مادربزرگ بود؟ چرا این تزئین را اشتباه می کنید؟ چرا چیزی در خانه شما وجود دارد که شما را شاد و خوشبخت نمی کند؟

ما پیشنهاد می کنیم برای همه کسانی که دست از دست من برمی دارند ، هدف جدیدی پیدا کنید. چه نقاشی کنید ، آن را به یکی از اقوام دیگر تحویل دهید یا به خودتان اجازه دهید که آن را بفروشید و چیزی را که دوست دارید در جای خود بخرید. خود را آزاد کنید و خانه خود را پر از چیزهایی کنید که شما را خوشحال می کنند.

زندگی برای داشتن چیزهایی در خانه شما که دوستشان ندارید خیلی کوتاه است. نگه داشتن وسایل را از گناه اشتباه نکنید.

10) شخصیت خود را نشان دهید

خانه شما باید با کسی که هستید صحبت کنید. باید مثل خاطرات شخصی از سفرها ، عشقهای شما ، زندگی شما باشد. هیچ چیز بدتر از راه رفتن به داخل خانه کسی نیست که از دیوارهای بژ ، مبلمان قهوه ای و یک چاپ انبوه بر روی دیوار استقبال شود و وانمود کند که هنر است.

اتاق فوق الذکر فقط فریاد می زند BORING! و می دانیم که خوانندگان ما خیلی خسته کننده نیستند بنابراین ، هنگام تزئین دکوراسیون منزل خود خجالتی نباشید.

همه چیزهایی را که دوست دارید بیاورید ، و خانه خود را به یک واحه منحصر به فرد تبدیل کنید که در پایان یک روز سخت از شما استقبال می کند و همچنین داستانی جذاب برای بازدید کنندگان خود برای شما بازگو می کند.

با وجود همه قوانین ، شما باید خانه خود را به شکلی تزئین کنید که با شما صحبت کند - از افزودن شخصیت شخصی خود نترسید.

همانطور که خوانده اید ، اشتباهات متداول زیادی وجود دارد که هنگام طراحی داخلی می توان به راحتی آن را مرتفع کرد. خوشبختانه ، راه حل های بسیار ساده ای نیز برای رفع این اشتباهات وجود دارد - گاهی اوقات به راحتی خلاص شدن از دست دادن من از آن متنفر هستید که از آن متنفر هستید اما خود را ملزم به نگه داشتن آن می کنید ، در حالی که در مواقع دیگر ممکن است نیاز به کمک و چشم مشتاق داشته باشید. از یک دوست اگر همه چیز از بین نرود و شما از تمام تصمیمات دکوراسیون و موانعی که با آن روبرو هستید بسیار ناامید شده اید ، یک طراح داخلی حرفه ای را استخدام کنید. آنها آگاه هستند و می توانند به شما در رسیدن به خانه رویایی خود کمک کنند - بدون هرگونه اشتباه.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید