ایده های اتاق خواب خلاق برای کودکان

دو کودک مشترک در یک اتاق خواب مشترک هستند و در اکثر خانه ها یک ضرورت است. شاید شما یک کودک جدید را در راه داشته باشید ، یا شما نیاز دارید که اتاق خواب خود را به یک دفتر یا فضای ضروری دیگر تبدیل کنید - به هر دلیلی ، بسیاری از خانواده ها در هنگام مراجعه به اتاق خواب بچه ها ، نیاز به خلاقیت دارند. 

1. ایده های مشترک اتاق خواب برای اتاق های کوچک

وقتی فضای کوتاهی دارید ، داشتن دو کودک به اشتراک گذاشتن یک اتاق خواب می تواند به نظر یک نظم بلند باشد. اما فقط به دلیل کوچک بودن اتاق ، به معنای این نیست که شما نمی توانید دو خواهر و برادر با هم به راحتی و بدون ایجاد خطر در تصور یا خلاقیت فضا به اشتراک بگذارند. در اینجا چند ایده اتاق خواب مشترک برای اتاق های کوچک وجود دارد که به شما کمک می کنند اتاق خواب مشترک مناسب حتی با فضای محدود ایجاد کنید:

در تختخواب های تختخوابی با ذخیره سازی سرمایه گذاری کنید

تختخوابهای توکار هنگامی که دو خواهر و برادر مشترک با یکدیگر در یک اتاق خواب کوچک دارند ضروری است ، زیرا نیمی از فضای کف دو تخت معمولی را در خود جای می دهند. اما آیا می دانستید که می توانید فضای خود را با یک تخت تختخواب سفارشی و فضای داخلی داخلی بیشتر کنید؟

از زیر شلوارهای انبارداری زیر تختخواب و جعبه های نگهدارنده هوشمندانه که در پله های دسترسی بالای پناهگاه ساخته شده اند - مانند تختخواب مایا بانک در بالا  گزینه های زیادی وجود دارد که شاید تاکنون وجود آنها را نمی دانید. این تختخوابها در هنگام صرفه جویی در فضای کف و نگه داشتن اتاق های کوچک کوچک مرتب و عاری از درهم و برهمی ، واقعاً مجهز به وسایل زندگی هستند و برای تهیه نیازهای مختلف در انواع طرح های خلاقانه ای قرار می گیرند.

از لوازم جانبی اضافی برای تخت خواب استفاده کنید

اگر هنوز فضای کمی ندارید یا هنوز نمی توانید در یک تخت کاملاً جدید سرمایه گذاری کنید ، هنوز می توانید فضا را تقویت کرده و لمس های تزئینی شایان ستایش را با مواردی مانند قفسه های تختخواب سفارشی و جیب تخت اضافه کنید. این لوازم جانبی کوچک مبتکرانه که به راحتی قلاب روی ریل های جانبی تخت های تختخواب می چسبد ، طراحی شده است که به هر یک از افراد کوچک شما فضای شخصی اختصاصی خود را برای ذخیره اسباب بازی ها ، کتاب ها و گنج های مورد علاقه خود را - هر یک ، بنابراین دیگر نیازی به اشتراک گذاری نیست!

2. ایده های مشترک اتاق خواب برای اشتراک گذاری برادر و خواهر

داشتن یک پسر و یک دختر به اشتراک گذاشتن همان اتاق خواب هرگز یک راه حل طولانی مدت ایده آل نیست ، اما ، در حالی که آنها کوچک هستند ، یک برادر و خواهر می توانند خوشبختانه یک اتاق خواب را به طور هماهنگ به اشتراک بگذارند. برای کمک به آسانتر کردن تجربه برای همه ، در اینجا چند ایده اتاق خواب مشترک برای اشتراک گذاری یک برادر و خواهر آورده شده است:

یک تقسیم کننده اتاق را امتحان کنید

اگر فضای کف اجازه می دهد ، یک تقسیم اتاق ساده می تواند کمی به زندگی شما و حتی در یک اتاق مشترک ، احساس کمی از حریم خصوصی و احساس "فضای خاص خود" بدهد. چیزی به راحتی به عنوان یک قفسه کتاب می تواند به عنوان یک تقسیم کننده اتاق عالی عمل کند بدون اینکه اتاق احساس دائمی تقسیم و یا بسیار محدود داشته باشد. آنها به طور موثری اتاق را بدون قرار دادن فضای کف زیاد از هم جدا می کنند ، ضمن اینکه فضای اضافی برای کتاب ، اسباب بازی و وسایل دیگر را نیز اضافه می کنند ، بنابراین شما با یک سنگ دو پرنده را می کشید. صفحه نمایش اتاق های سنتی تاشو نیز گزینه ای برای زمانی است که شما واقعاً فضای کف قفسه را ندارید.

از چادرهای بازی یا چادرهای تختخواب استفاده کنید

قرار دادن هر کودک به چادری شایان ستایش خود ، فضایی خصوصی را برای بازگشت برای مدتی ساکت به تنهایی فراهم می کند. این همچنین به آنها فرصتی می دهد که چادر خود را کاملاً خودشان بسازند. پر کردن آن را با اسباب بازی ها و کتاب های مورد علاقه خود مانند اتاق کوچک مینی اتاق خواب خود.

سایبان تخت خواب بیش از یک یا هر دو تخت نیز می تواند به ایجاد توهم دو فضای مجزا کمک کند ، همانطور که تونل های تختخوابی و چادرهای تخت خواب نیز دارند. آنها نه تنها یک عنصر تزئینی عالی را به اتاق خواب اضافه می کنند ، بلکه باعث حفظ حریم خصوصی نیز می شوند - به ویژه برای دختران و پسران در یک اتاق مشترک مهم هستند.

بگذارید رنگ آنها را انتخاب کند

به شرط آنکه به کل یک اتاق خنثی جنسیتی در کل اتاق چسبیده باشید ، اجازه دادن به هر کودک برای انتخاب رنگ های خود یک راه عالی برای کمک به هر دو کودک است که احساس می کنند فضای و هویت خاص خود را بدون توجه به جنسیت و سن دارند. این بدان معنی است که شما اتاق را به دو نیم تقسیم می کنید ، هر کدام به شکل دیگری نقاشی می شوند ، یا این بدان معنی است که شما یک رنگ دیوار خنثی دارید و به کودکان اجازه می دهید رنگ تختخواب ، چادر ، تختخواب و تزئینات دیگر خود را انتخاب کنند.

3. ایده های مشترک اتاق خواب برای سنین مختلف

گاهی اوقات اجتناب از داشتن کودکانی در سنین متفاوت و (و بنابراین نیازهای) به اشتراک گذاشتن یک اتاق خواب غیرممکن می شود. در اینجا چند ایده اساسی برای اتاق خواب مشترک وجود دارد که برای کودکان در سنین مختلف نیاز به یک اتاق دارند.

تمایل دارید که یک تم سن خنثی باشد

هنگامی که شما بیش از 5 سال در سن کودکی به دنیا آورده اید ، نیازها و "سلیقه" آنها بسیار متفاوت خواهد بود. به همین دلیل ساده تر است که به دنبال یک موضوع دکوراسیون بروید که روی یک هواپیمای خنثی تر نشسته است. یک نگاه پرنعمت و پر زرق و برق ، راه مناسب برای رفتن (فکر می کند اثرات چوب شیک و شیک است) ، یا شاید یک موضوع دریایی با کلید کم یا حتی یک جنگل بیرون از منزل یا موضوع طبیعت مناسب باشد. این به شما کمک می کند تا یکی از فرزندانتان در فضای اتاق خواب خود احساس بی نظیری کند.

تختخواب هایی با اندازه های مختلف دریافت کنید

اگر یک کودک نوپا بزرگتر با کودک به اشتراک می گذارید ، کودک نوپای شما ممکن است نسبت به هم اتاقی جدید خود تحت تأثیر قرار گیرد. برای کمک به آنها که کمی احساس اشتیاق بیشتری نسبت به اوضاع داشته باشند ، سعی کنید با پیشرفت آنها به یک تخت بزرگتر ، احساس خاصی را برای آنها ایجاد کنید. به این ترتیب ، آنها می توانند برادر یا خواهر بزرگ خود را در آغوش بگیرند ، در حالی که احساس می کنند چیزی در اتاق خواب مشترک خود دارند.

یک نوجوان با یک خواهر و برادر کوچکتر به اشتراک گذاشتید؟

مطمئناً ایده آل نیست ، اما اتفاق می افتد! موارد را جداگانه نگه دارید و با استفاده از میز ، قفسه کتاب و پرده تخت ، مرزهای طبیعی و واضحی ایجاد کنید تا کمی اتاق خواب را تقسیم کنید. به این ترتیب ، نوجوان شما می تواند فضای خصوصی خود را داشته باشد و فرزند خردسال شما کم تر تمایل به سرگردانی در مناطقی را داشته باشد که ممکن است خیلی خوشایند نباشند.

امیدواریم در میان ایده های مشترک اتاق خواب ما برای بچه ها چیز مفیدی پیدا کنید. با کمی تخیل و چند اثاثیه خوب مبلمان ، می توانید دو یا چند کودک را کاملاً خوشحال و هماهنگ در اتاق خواب مشترک خود نگه دارید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید