3 نکته برای کمک به شما در بازگشت به خواب

عادات اتاق خواب

دراز کشیدن بیدار شدن از خواب در نیمه شب می تواند بسیار ناامید کننده باشد. این که آیا شما با سر و صدای خارج از خانه ، شریک زندگی خروپف یا کودکی که از کابوس رنج می برد ، بیدار شده است ، وقتی می آید از مبارزه جدا شوید ، می تواند واقعاً واقعی باشد. دفعه بعد که شما و یا افراد کوچک مشکل پیدا کردن برگشت به سمت نخاع را دارید ، این ترفندها را امتحان کنید تا سریعتر به آنجا برسید.

به تلفن خود نرسید

اولین غریزه ما هنگام بیدار شدن غالباً رسیدن به تلفن همراه برای بررسی زمان است. نه تنها نور صفحه شما مغز شما را در فکر می کند که زمان خواب نیست ، اشتباه می کند بلکه تماشای ساعت می تواند مانع تلاش شما برای بازگشت به سرزمین نود شود. بررسی ساعت وسواس باعث می شود احساس بدتر شدن از خواب بیدار شویم و باعث اضطراب شود که به نوبه خود به معنای خوابیدن سخت تر است. و دور و دور می رود. البته این واقعیت کوچک وجود دارد که شما ممکن است وسوسه شوید وقتی تلفن شما در دست شماست ، پیام های خود را بررسی کنید یا در رسانه های اجتماعی نگاه کنید ، که فقط از آن لحظات گرانبها استراحت می گذرد.

دروغ نگو 

اگر خوابیدن در رختخواب و بسته نگه داشتن چشمان آن را قطع نمی کند ، سعی کنید سطح کم فعال داشته باشید تا خود را از نگرانی های خواب خود منحرف کنید. وقتی بیش از بیست دقیقه بیدار شدید یا به این ترتیب ، این می تواند به شما در تنظیم مجدد خواب کمک کند ، بنابراین می توانید دوباره شروع کنید. می توانید خواندن نور را امتحان کنید یا به موسیقی آرامش بخش گوش دهید. همیشه ایده آل است که به توالت نیز سر بزنید اما در صورت امکان از روشن کردن هر چراغ روشن خودداری کنید. هدف این است که نسبتاً آرام باشید و بدن خود را در حالت دوستانه در خواب نگه دارید. بنابراین بیرون رفتن از رختخواب و سپس بالا رفتن از عقب می تواند کمک کند.

از تکنیک های تنفس و آرامش استفاده کنید

در حالی که شمارش گوسفند لزوماً به شما کمک نمی کند که کنار بیایید ، پیروی از روش های آرامش بخش تنفس یا حتی استفاده از تکنیک های خود هیپنوتیزم درمانی همیشه ارزش دارد. تنفس خود را بطور طبیعی امتحان کرده و آرام کنید و خود را در مکانی آرامش بخش یا شاید حتی در خواب ببینید. بسیاری از افراد با تکنیک تنفس 4-7-8 قسم می خورند . مالیدن گوش های شما یا چرخاندن چشمانتان به سمت بالا نیز می تواند به ایجاد حالت خواب آلودگی کمک کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید