17 ایده شگفت انگیز روشنایی مدرن

روند تزئینات می آیند و می روند ، اما صادقانه بگویم ، دکوراسیون مدرن در اواسط قرن ، به ویژه نورپردازی با الهام از این دوره نمادین ، برای ماندن است . برای همیشه. به همین دلیل است که ما هنوز هم دوره هایی را می بینیم که به طور حتم در سال 1947 شروع شده است ، حتی پس از 70 سال یا هنوز هم همچنان ادامه دارد. اگر می خواهید به طرح فعلی خود جذابیت بی موقع دهید ، این فضاهای زیبا به شما الهام می بخشد تا با روشنایی مدرن در اواسط قرن ، موارد را روشن تر کنید.

نورپردازی نمادین هرگز از سبک نمی رود

لوستر اسپوتنیک کلاسیک

علاوه بر میز قهوه به شکل کلیوی ، هیچ شیء دیگری خلاصه سبک مدرن اواسط قرن مانند لوستر Sputnik نیست. نسخه های مختلف بسیاری از فیکسچر کلاسیک وجود دارد. اما همه اینها از نخستین ماهواره فضایی ساخته شده بودند كه در پاییز سال 1957 به دور كره جهان نامیده می شدند. تقریباً اندازه یك توپ ساحل بود و چندین آنتن از وسط داشت. این لوستر Sputnik در یک اتاق ناهار خوری توسط کلی مارتین داخلی ، دارای لهجه های کریستالی ، لامپ های جهان و یک برنج شیک است. رنگ طلای آن نه تنها در مقابل کاغذ دیواری آبی خنک ظاهر می شود ، بلکه با مبلمان چوبی و چرمی هماهنگی دارد.

روشنایی یکپارچهسازی با سیستمعامل صنعتی در رنگهای پر جنب و جوش

ساخت و سازهای مرتفع

ساخت و ساز Upscale این اتاق زیر شیروانی یک بار را به یک فضای بازی با نشاط تبدیل کرد . چراغهای نگهدارنده در طول روز از نور طبیعی بیشترین استفاده را می کنند. در شب ، دو چراغ یکپارچهسازی با سیستمعامل صنعتی همه چیز را روشن می کند. وسایل ایمنی زرد رنگی روشن و روشن را به اتاق پر جنب و جوش اضافه می کند.

روشنایی مدرن مجسمه ای در قرون وسطی

این اتاق نشیمن کوچک توسط تیم طراحی Homepolish با یافته های پرنعمت پرنعمت فریب خورده است. چراغ مورد علاقه ماست. لامپ میزهای میانه قرن در سمت چپ ، یک پایه سفالی دوست داشتنی دارد که دارای الگوی شبکه ای عجیب و غریب است. در سمت راست یک چراغ کف چند لایه با یک پایان طلا قرار دارد. هر دو عنصر مجسمه ای دارند که به یک وجهی بودن اتاق می افزاید.

آویزهای آویز لوستر مدرنیستی

این لوسترهای طلای پلازا با سبکی با الهام از Mad Men در حال پیرایش هستند. سقف مشکی موجود در این اتاق ناهار خوری توسط طراح داخلی Zoë Feldman  وسایل را به عنوان ایستادگی انتخاب می کند. به منابع دیگر روشنایی تزئینی توجه کنید. همه کمی طلا دارند ، که به متحد کردن رنگ بندی اتاق کمک می کند.

وسایل نقلیه مدرن وسط نور مدرن ساعت مچی

یکی دیگر از شکل های مدرن که در قرن میانه برای روشنایی شناخته شده است ، ساعت شنی است. تزئین این اتاق غذاخوری شیک توسط طراح داخلی  Leslie Cotter ، لوستر ساعت شنی یکپارچهسازی با سیستمعامل با یک پوشش پودری سفید است. همراه با کاغذ دیواری ، یک لمس عجیب و غریب را به این فضای ناهار خوری انتقالی اضافه می کند.

یک نورپردازی مدرن در روشنایی مدرن قرن قرون وسطی

لوستر Sputnik ، کلاسیک مدرنیستی که قبلاً به آن اشاره کردیم ، الهام بخش این برنج ، فیبر نوری بیان شده با لامپهای لوله‌ای ادیسون بود. این قطعه به زیبایی تکمیل کننده اثاثیه های پرنعمت در این اتاق نشیمن با طعم یکپارچه شده توسط شرکت طراحی داخلی Scheer و Company است.

نورپردازی آویز گلوب Dipped

نور آویز زرق و برق دار کره اصلی یک دکور دکور است. در اینجا ، یک نسخه با طلای کوچک ، یک اتاق غذاخوری کوچک در یک مهمانخانه توسط طراح داخلی  کیمبرلی ماری را روشن می کند . خطوط و منحنی های تمیز هر دو مشخصه های سبک midcentury هستند - همه چیز در این اتاق غذاخوری متناسب با لایحه است.

کوه مدرسه ای که الهام گرفته از قله فلش قرون وسطی است

مطابق با شرکت طراحی داخلی استودیو مک گی ، نورپردازی کوه فلاش می تواند به اندازه نور آویز دیدنی و جذاب  باشد. و این فضای پخت و پز که آنها طراحی کرده اند نکته آنها را اثبات می کند. وسایل خانه مدرسه با نوارهای آبی دریایی باعث جذابیت خاصی از این آشپزخانه سفید و مزرعه شده توسط خانه می شود.

لوستر کریستالی مدرن Midcentury

در اینجا یک لوستر مدرن وسط کریستال براق ، لحن پر زرق و برق برای این ناهارخوری الهام گرفته از هالیوود توسط نولن هومز ایجاد می کند . پایه تن طلای فیکس آن را با سایر ویژگی های فلزی موجود در آن مکان از جمله قاب های آینه ای با الهام از اسپوتنیک و قاب عکس های برنجی متحد می کند.

رشد روشنایی برای یک مهد کودک

بدنه های دیواری همیشه به طور مدرن نسبت به اواسط قرن احساس می کنند ، همانطور که در این مهد کودک یکپارچهسازی با سیستمعامل توسط طراح داخلی  هالی ویدنباوم نشان داده شده است  . وسایل برنجی گنبدی کودکانه نیستند و این یک چیز خوب است. خرید مبلمان و دکوراتی که کودک نمی تواند از آن کاسته شود یک سرمایه گذاری هوشمندانه است.

لامپ طبقه بالا

مولی B. طراح داخلی Havenly ، خانه خود را با الهام از مدرن در اواسط قرن با یک لامپ طبقه بالا در برنج به سطح بعدی برد. در شب این ویژگی باعث می شود تا فضای کافی برای خواندن بخاطر پر کردن بقیه فضا با نور محیط اضافه شود.

مبلمان مدرن قهوه ای را سبک کنید

در حالی که دکوراسیون مدرن اواسط قرن می تواند رنگارنگ باشد ، اکثر قطعات کلاسیک قهوه ای هستند (فکر کنید: چوب یا چرم) با لهجه های مشکی یا طلایی. این اتاق نشیمن را در هاونلی نشان داد . لامپ های میز سفید مطابق با یک لمس خاص را ایجاد می کند که ظاهر مبلمان تیره را نرم می کند.

لامپ میز مدرن میانه قرن

اتاق خواب شما باید مانند یک عقب نشینی دنج و مقاومت ناپذیر باشد. به همین دلیل است که داشتن چراغ کار مناسب برای خواندن ضروری است. توجه داشته باشید چراغ میز برنجی در این پناهگاه راحت توسط استودیوی مک گی . این یک ویژگی مدرن midcentury است که به عنوان یک چراغ شب شیک عمل می کند.

یک چراغ Wow Factor

وسایل نورپردازی فانتزی فقط مخصوص مناطق اصلی زندگی نیست. این اتاق خواب راحت و با الهام از اسکاندیناوی  توسط مارتا اوهارا داخلی ساخته شده از لوستر Sputnik در برنج و نیکل است. این کمی خواب به فضای خواب آرام اضافه می کند.

تازه از لوستر اسپوتنیک استفاده کنید

خوش شانس و شرکت

ما ایده هایی را دوست داریم که چرخش جدیدی روی چیزهای کلاسیک مانند این پیچ و تاب تازه روی لوستر Sputnik می گذارد. بث از شرکت طراحی داخلی ، خوش شانس و کمپانی ، زیبایی چشمگیر را برای حمام استاد تازه بازسازی شده خود انتخاب کرد . لهجه تعادل بینایی هیجان انگیز بین دو آینه ایجاد می کند. ما عاشق فضاهایی هستیم که فلزات را با هم مخلوط می کنند. توجه داشته باشید که چگونه غرور دارای نیکلهای پر جنب و جوش نیکل است ، و آینه ها و sconce دارای یک برس برنجی لوکس هستند.

دکوراسیون مطابقت-مطابقت تقارن و تعادل می افزاید

تزئینات مطابق با هم می تواند ظاهر سختی برای لاغر شدن باشد ، مگر اینکه در مورد کلاسیک های میان قرن مانند این مجموعه لامپ های سرامیکی صحبت کنید. آنها تقارن و توازن را با این طرح شیک و جذاب دفتر ، توسط طراح داخلی آنجلا کمربند به ارمغان می آورند.

نورپردازی با الهام از فضا

این چراغ های آویز آبی نمونه دیگری از دکوراسیون های مدرن و مدرن با الهام از فضا است. در این آشپزخانه توسط یک طراح Homepolish ، وسایل منزل اتاق سفید را با رنگهای آبی رنگ سوراخ می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید