7 بهترین راه برای افزایش نور طبیعی در خانه شما

نور طبیعی همیشه بهتر از نور مصنوعی است. اتاق شما را در یک رنگ پر طیف کامل غرق می کند که لامپ های لامپ فقط می توانند به تکراری امیدوار باشند. سطح سروتونین "احساس خوب" بدن شما را افزایش می دهد. و از همه مهمتر ، دقیقاً صفر دلار قیمت دارد. چقدر عالی است؟

متأسفانه بسیاری از خانه ها با توجه به نور طبیعی ساخته نشده اند. کوتاه در انتخاب خانه خود و چرخاندن آن در جهت خورشید - یا در کل جابجایی آن به مکانی آفتابی - چند پروژه بازسازی شده وجود دارد که می توانید انجام دهید که باعث افزایش قابل توجهی نور طبیعی داخلی می شوند.

توری های سفید خود را رنگ کنید

همین حالا از پنجره خود بیرون بروید. آن دسته از فراز و فرودهای ایجاد شده توسط سقف شما را می بینید؟ اینها تشییع است. یا در حالت باز قرار می گیرند (همانطور که در این تصویر نشان داده شده است) یا با یک سوفی افقی پوشیده شده اند.

در هر صورت ، این بخش نور طبیعی را به خانه شما منعکس می کند. رنگ آمیزی كلاههای سفید شما یك روش كاملاً شناخته شده برای تقویت نور طبیعی در هر اتاق منزل است.

حتی اگر نمای بیرونی خانه شما رنگ دیگری باشد ، هنوز هم می توانید پیش پرده های خود را فقط به رنگ سفید بکشید. به دلیل چگونگی زاویه ای است که به گوشه خانه می رسد ، ظاهر حاشیه ای تاثیری نخواهد داشت. در درجه اول آنها را فقط از داخل خانه مشاهده خواهید کرد.

از دیوارهای سبک تر ، روشن تر داخلی و رنگ های سقفی استفاده کنید

نقاشی دیوارها و سقف های سفید یا رنگ روشن دیگر ممکن است برای اضافه کردن نور بیشتر به نظر برسد و چنین باشد. اما اگر کاملاً قانع نیستید ، این نکات را در نظر بگیرید:

بهترین شرط بندی شما:  رنگ دیوار داخلی شماره یك راه برای بازتاب نور طبیعی به اتاق شما است. مقدار بازتاب نور یا LRV می تواند از 100 درصد برای رنگ سفید خالص تا 0 درصد برای رنگ سیاه باشد. همه رنگهای بین LRV بزرگتر یا کمتر خواهند بود.

سفید روشن ترین است:  هیچ چیز روشن تر از سفید نیست. اگر واقعاً سفید را دوست ندارید اما واقعاً نور بیشتری می خواهید ، به رنگ سفیدها با برخی رنگهای دیگر نگاه کنید. رنگ سفید در طیف وسیعی از سایه های متفاوت متفاوت دیده می شود.

سقف ها مهم هستند:  بیشتر سقف ها به یک دلیل سفید هستند: سفید منعکس کننده نور است. و از آنجایی که سقف ها هنگام بازدید از دکوراسیون اتاق غافل می شوند ، هیچ جریمه ای برای طراحی با سفید وجود ندارد. سفیده صاف بر روی جلدهای براق ترجیح داده می شود زیرا پوشش مات باعث کاهش درخشندگی می شود و سقف ها به شستشوی رنگ براق احتیاج ندارند زیرا به طور مرتب لمس نمی کنند ، مانند دیوارها و تر و تمیز کاری.

دیوارهای خود را با آراستگی بالاتر با آینه ها روشن کنید

شروین ویلیامز تولید کننده رنگ یادآور می شود: "هرچه سطح براق بالاتر باشد ، بازتاب نور بیشتر می شود - نور بیشتری از سطح رنگ شده با یک رنگ براق بالا از سطح رنگی با براق مات بیرون می زند."

به عبارت دیگر ، با استفاده از رنگ براق کننده برای دیوارهای خود ، جلوه ای شبیه به آینه به آنها می دهید. و همانطور که همه می دانند ، آینه ها نور را منعکس می کنند.

این بدان معنا نیست که شما باید از رنگهای براق استفاده کنید (هر چند در صورت تمایل می توانید). این بدان معنی است که یک شکاف در یک جهت براق تر حرکت خواهید کرد. بنابراین ، اگر عاشق مات هستید ، پوسته تخم مرغ را امتحان کنید. اگر عاشق پوسته تخم مرغ هستید ، نیمه براق را امتحان کنید. اگر یک اتاق کاملاً تاریک دارید ، ممکن است بخواهید برای دیوارهایتان رنگ براق در نظر بگیرید ، حتی اگر به طور معمول از آن روی دیوارها استفاده نشود. فقط توجه داشته باشید که درخشش بیشتر به معنای درخشش بیشتر از نور قوی ، به خصوص نور مصنوعی است.

از کاشی های شیشه ای یا بسیار انعکاس پذیر در آشپزخانه یا پشت پرده حمام استفاده کنید.

کاشی های شیشه ای بهترین کار برای نصب آینه های روی آشپزخانه یا حمام پشتی شما است.

در نور مناسب ، کاشی های شیشه ای نزدیک به 100 درصد از نوری را که به آنها برخورد می کند منعکس می کنند.

دوم به شیشه ، کاشی های سرامیکی بسیار براق را برای تأثیر تقریباً مساوی بازتابی نصب کنید. مواد کم پشت بازتابی (و مرسوم ، مد روز) مانند بتن یا چوب پالت را حتی در برابر  خردکن کاشی مترو سفید متشکل از هم مقایسه کنید . از نظر انعکاس نور ، کاشی مترو مواد دیگر را از آب بیرون می کشد. و با 2 دلار در هر فوت مربع نیز بسیار ارزان تر است.

برای حداکثر بازتاب ، نور را حتی بیشتر روشن کنید و کاشی های پشتی فلزی را نصب کنید.

فضای دیوار را با بلوک های شیشه ای جایگزین کنید

نه ساده ترین راه حل بلکه یک راه حل موثر ، جایگزین کردن بخش هایی از دیوار بیرونی شما با بلوک شیشه ای باعث ایجاد نور طبیعی نسبتاً کافی می شود که در غیر این صورت هیچ نوری نمی تواند وارد خانه شما شود.

بلوک شیشه ای است و نه یک جایگزین ساختاری برای یک سیستم گل میخ دیوار، به طوری هدر باید بیش از بخش های بلوک نصب شده باشد، شما می توانید با هر واحد پنجره یا درب.

چراغ های سقفی را در سقف خود نصب کنید

چراغهای رومیشی یک روش شگفت آور و مؤثر برای کشیدن نور طبیعی است. در واقع ، چراغهای جلوه ای اغلب "پنجره هایی برای سقف" نامیده می شوند. آنها نه تنها به اندازه یك پنجره با اندازه متوسط منطقه لعاب آور را ارائه می كنند ، بلكه به سمت بالا نیز روبرو می شوند - جایی كه خورشید در آن قرار دارد.

چراغهای روشنایی همچنین تابش نور بیشتری نسبت به بیشتر پنجره ها به وجود می آورند زیرا نورهای کم نور در سایه اشیاء در فضای بیرون کمتر سایه می زنند و نور خورشید که از ابرها منعکس می شود درست در داخل خانه قرار می گیرد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید