15 ایده خلاقانه برای تزئین اتاق کودک شما

دکوراسیون اتاق کودک یکی از جالب ترین موارد برای والدین است. همانطور که برای ورود کوچولوی خود آماده می شوید ، می خواهید همه چیز عالی باشد و این شامل اتاق او نیز می شود. می توانید اتاق کودک خود را همانطور که می خواهید تزئین کنید. کمی خلاق باشید و ایده ها شروع به جریان می کنند. با این حال ، اگر فرد خلاق زیادی نیستید ، ما ایده هایی برای دکوراسیون اتاق کودک داریم که به شما کمک می کند تا اتاق کوچک مانیتور خود را تزئین کنید.

ایده های دکوراسیون اتاق کودک که دوست خواهید داشت

گرچه به راحتی می توانید با تمام طرح های دوست داشتنی و تزیینات دیواری که در مجلات و فروشگاه های مبلمان مشاهده می کنید ، تحمل کنید ، اما چیزی که باید بدانید این است که با بزرگ شدن کودک ، دکوراسیون اتاق او نیز تغییر خواهد کرد. بنابراین ، دکوراسیونی ساده و زیبا را انتخاب کنید. در اینجا برخی از ایده های موضوع مهد کودک وجود دارد:

1. ضروریات ساده برهنه

هنگام تزئین اتاق کودک همیشه به یاد داشته باشید که باید فضای کافی برای کارهای اساسی اساسی وجود داشته باشد. کودک شما زمان زیادی را در مهد کودک خود سپری خواهد کرد. یک  تخت کودک  باید از همان ابتدا آنجا باشد. به خاطر داشته باشید که کودک کوچک شما به چه چیزهایی نیاز دارد و در صورت لزوم تزئین کنید. این کار را ساده انجام دهید ، زیرا بعداً می توانید همیشه اتاق او را صنوبر کنید.

2. مهد کودک سیلوئت هنر

این یک روش جالب ، ارزان و آسان برای تزیین اتاق کودک شماست. شما باید سیلوئت های دلخواه خود را چاپ کرده ، برش دهید و در پس زمینه ای جامد بچسبانید. چاپ سایه های صورتی پرنسس های دیزنی یا جن ها و چسباندن آنها در پس زمینه سفید یا خاکستری یک ایده عالی برای تزئین اتاق کودک دختر است.

3. ناسازگار نویسی

مکان های زیادی وجود دارد که می توانید دیوارهای حروف دیواری را پیدا کنید. در غیر اینصورت ، می توانید با برش دادن آنها از مقوا به سبکهای مختلف ، خود را خلق کنید. همچنین می توانید آنها را در رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید. با استفاده از این حروف چیز جالب مانند نام او را برای کودک بیان کنید. این به کودک شما کمک می کند تا با اشکال حروف آشنا شود.

4. رنگ من را دنج

اتاق کودک خود را با رنگ هایی دلپذیر رنگ آمیزی کنید. اگر می دانید که دختر دارید ، به دنبال رنگ صورتی یا هلو بروید ، در حالی که اگر پسر دارید ، اتاق را در سایه های روشن آبی و سبز رنگ کنید. رنگ های زرد و خاکستری خنثی از جنسیت هستند. اگر از جنسیت کودک خود آگاهی نداشته باشید و بعداً بتوانید اتاق را با توجه به جنسیت کودک تزئین کنید ، این رنگ ها ایمن هستند.

5. قلاب شیرخوارگاه حیوانات

موارد زیادی وجود دارد که هنگام مراقبت از کودک باید به وضوح در اتاق دیده شود. آویختن موارد ضروری بر روی قلاب ها یک راه حل عملی است. تعدادی مجسمه حیوانات اسباب بازی تهیه کنید و آنها را از وسط نصف کنید. آنها را محکم بر روی یک تخته چوبی ثابت کرده و به دیوار آویزان کنید. سر حیوانات قلاب های بزرگی درست می کنند.

6. کودک پرنده موبایل / Dream Catcher

تمام آنچه شما نیاز دارید یک حلقه کاردستی ، رشته ای و پرهای تزئینی است. با استفاده از رشته پرها را به حلقه ببندید و اجازه دهید آویزان شود. با همین کار می توانید ردیف دوم بسازید ، اما اجازه دهید رشته پایین بیاید. یک گیرنده رویا در اتاق کودک زیبا به نظر می رسد.

7. صندلی گهواره ای

در بسیاری از مهد کودک ها حداقل یک صندلی گهواره ای در آن قرار دارد تا به مادر کمک کند کودک او را بخوابد. اما اگر احساس می کنید خیلی کسل کننده هستند ، به جای آن از صندلی آویز استفاده کنید.

8. Woodblocks نقاشی شده

اگر بلوک های چوبی اضافی دارید که نمی دانید با چه کاری انجام دهید ، از آنها برای تزئین اتاق کودک خود استفاده کنید. مطمئن شوید که بلوک را سنباده زده و سپس برای مقداری رنگ تازه آماده می شود. می توانید چند عکس از اتومبیل یا سیاره را نیز بچسبانید.

9. دیوار خاطرات

بخشی از دیوار کودک خود را اختصاص دهید تا  "دیواری از خاطرات" ایجاد کنید . در ابتدا می توانید از کارت های دوش کودک خود برای تزئین آن استفاده کنید ، اما با بزرگ شدن کودک می توانید به آن چیزهای بیشتری اضافه کنید مانند تصاویر کودک ، لحظات خانوادگی ، کلاه کودک یا بوت که دیگر متناسب نیست. بیشتر.

10. تختخواب های باحال

تختخواب کودک در طرح های مختلف موجود است و از آنجا که کودک شما زمان زیادی را در آن صرف خواهد کرد ، شما باید روی یک تخت خوب سرمایه گذاری کنید. هنگام خرید گهواره اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی بزرگ است. تختی که به تختخواب کودکی کودک تبدیل شود ، سرمایه خوبی خواهد بود.

11. به یک موضوع بچسبید

هنگام برنامه ریزی برای تزیین اتاق نوزاد ، فرار والدین برای آنها معمول است. اما گیج نشوید ، به موضوعی پایبند باشید و اتاق کودک شما بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد. یک موضوع را انتخاب کنید و مطمئن شوید که تقریباً همه چیز مطابق با آن موضوع است.

12. سقف را تزئین کنید

کودک شما زمان زیادی را دراز کشیده و در تخت خواب خود سپری خواهد کرد ، بنابراین فراموش نکنید که سقف را صنوبر کنید و چیزهای جالب توجهی به او بدهید. به دنبال ستاره های درخشان تاریکی بروید یا برخی از تزئینات آویز را بچسبانید تا نگاه کند.

13. یک دیوار کتابخانه

دیوار قفسه کتاب یک راه بسیار خوبی برای نمایش یادگاری علاقه کودک خود را است. برای نگهداری چیزها به صورت سازمان یافته ، از دیوار قفسه کتاب نیز بسیار استفاده خواهد شد.

14. الگوها و رنگ های متضاد

رنگ های متضاد مانند سیاه و سفید ، آبی یا زرد یا قرمز و سیاه همیشه محبوب بوده اند. الگوها و رنگ های متضاد نه تنها ظریف به نظر می رسند بلکه باعث می شوند کودک رنگ های مختلف را درک کند. بنابراین ، از این رنگ ها در اتاق کودک خود استفاده کنید.

15. گوشه والدین

حتی والدین وقت زیادی را در مهد کودک می گذرانند. به عنوان یک والدین ، باید زمان زیادی را در اتاق کودک خود بگذرانید ، چه برای خواباندن او و چه فقط برای مراقبت از او. بنابراین ، گوشه کوچکی از اتاق را به نفع خود اختصاص دهید. یک مبل راحتی تختخواب شو برای شما آرامش بخش خواهد بود.

هنگام تزئین اتاق کودک به یاد داشته باشید که کودک شما برای مدت طولانی در همان سن یا اندازه نخواهد ماند و نیازهای او سریع تغییر می کند. افزودن مبلمان هایی که حتی در طول سالهای کودکی آنها می توانند برای شما دوام بیاورند ، یک نعمت است. در این کار زیاده روی نکنید ، به دنبال گزینه های ارزان قیمت باشید زیرا وقتی کودک خود را بزرگتر می کنید اتاق خود را تغییر شکل نمی دهید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید