تخت های دو نفره

تخت خواب

بهترین شروع برای روز شما خواب خوب است. تخت های دو نفره مقاوم ما در سبک های مختلف ارائه می شود تا حداکثر راحتی و کیفیت را به شما ارائه دهند. بسیاری از آنها دارای ویژگی های هوشمندی هستند ، مانند فضای ذخیره سازی داخلی یا اندازه آنها بنابراین می توانید جعبه ها را در زیر آن بلغزانید. یک تختخواب از گیلدار انتخاب کنید تا چندین سال رویاهای شیرین را تأمین کنید.

به دنبال اندازه های دیگر تخت هستید؟

تخت خواب آرزوهای خود را با یک تخت دونفره از گیلدار بسازید و ایجاد کنید. ما انتخاب گسترده ای از تختخواب های دو نفره و فریم های تختخواب دو نفره متناسب با هر سبک ، سلیقه و فضای زندگی داریم. یک تخت دونفره اغلب یک مبلمان مرکزی در یک اتاق خواب است. این می تواند فضای زیادی را اشغال کند و ما زمان خوبی را در آن صرف می کنیم.

از صبح های خواب آلود تا شب های آرام ، یک تخت دونفره بهترین دوست شما در بسیاری از نقاط روز است. انتخاب یک تخت دونفره به معنای در نظر گرفتن اولویت های راحتی ، نیازهای اندازه و سبک شخصی شماست.

اندازه استاندارد تختخواب دو نفره

یک تخت دونفره استاندارد دارای تشکی به طول 200 سانتی متر و عرض 135 سانتی متر است. این بزرگترین اندازه تخت نیست ، اما همچنان به اندازه کافی بزرگ است که دو نفر می توانند فضای تخت را به اشتراک بگذارند و راحت بخوابند. یک فریم تختخواب دو نفره هم طولانی تر و هم عرضتر از تشک خواهد بود ، بنابراین در هنگام اندازه گیری فضایی که می خواهید قاب را در آن قرار دهید ، باید این نکته را در نظر بگیرید.

مطمئن نیستید که یک تخت دو نفره کاملاً بزرگ است؟ اگر شما می خواهید یک تخت حتی بزرگتر، نگاهی به ما تخت اندازه پادشاه و تخت اندازه شاه فوق العاده .

همه ما در خانه های خود لوکس فضا نداریم! برای آن دسته از ما که دارای محل زندگی جمع و جورتر و اتاق های خواب دکوراسیون یا آپارتمان های استودیویی هستیم ، گاهی اوقات احساس می کنیم که برای صرفه جویی در فضا باید با یک تختخواب کوچکتر کنار بیاییم. ما آن را دریافت کردیم - فضا بسیار گرانبها است و یک تخت دونفره به اندازه استاندارد مقدار زیادی از آن را اشغال می کند.

اما آیا فریم های تختخواب دو نفره با محلول های ذخیره سازی داخلی را در نظر گرفته اید؟ این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - قاب تخت خواب شما دو برابر فضای ذخیره سازی در صفحه یا زیر تشک به صورت قرعه کشی یا قفسه است. این ویژگی هوشمندانه به این معنی است که شما مجبور نیستید در فضا سازش کنید - و اطمینان می دهد که وسایل مهم همیشه در دسترس تختخواب شما هستند!

به عنوان مثال ، یک قاب تختخواب دو نفره که دارای نقاشی های داخلی است می تواند برای نگهداری وسایل تختخوابی ، لحاف یا حتی لباس ها عملی باشد. و در مورد قاب تختخواب که به شما امکان می دهد پایه تخت را به سمت بالا برگردانید ، چه می کنید ، بنابراین می توانید از کل فضای زیر برای ذخیره سازی وسایل خود استفاده کنید؟

حتی اگر ترجیح می دهید با یک تختخواب دو نفره با راه حل های ذخیره سازی همراه نشوید ، بسیاری از فریم های تخت خواب ما به اندازه کافی بلند هستند تا جعبه های زیر آن را بکشند. نگاهی به راه حل های ذخیره سازی زیر تخت ما بیاندازید تا از نحوه به حداکثر رساندن فضای زندگی خود الهام بگیرید.

شما فقط نمی توانید یک خواب خوب را از بین ببرید. با شبی پر از استراحت و آرامش خود را برای موفقیت آماده کنید تا انرژی خود را برای روز تقویت کنید. با فریم های تختخواب ما دوام و سبک را ترکیب می کنیم تا به شما کیفیت و عملکردی بدهیم که برای سالها دوام داشته باشید. طیف خارق العاده فریم های تخت خواب ما را مرور کنید تا تخت خواب خود را پیدا کنید.

قاب های تختخواب زیبا - از یک نفره تا دو نفره

هنگام انتخاب قاب تختخواب ، مهم است که به این فکر کنید که چه کسی از تخت استفاده می کند ، آیا آن را به صورت مشترک ، با تعداد و اندازه اتاق بزرگ می کنید. تختخوابهای دو نفره ما ، چه در اشتراك و چه در اشتراك قرار دادن ، امری امن هستند. با فریم های تختخواب دو نفره ما فضای راحتی برای پهن کردن یا نوازش کردن خواهید داشت.

اگر با این تصور زندگی می کنید که بزرگتر همیشه بهتر است ، پس قاب های تختخواب ما برای شما قاب هستند. با فضای کافی برای حرکت و حرکت در طول شب ممکن است بخواهید با یک تختخواب سایز بزرگ یک قدم جلوتر بروید، برای نهایت لذت و تجمل می توانید در تمام طول روز استراحت کنید ، فقط مطمئن شوید که فضای لازم را در اتاق خود دارید. برای فضاهای کوچکتر و خوابهای انفرادی ، فریم های تخت خواب یک نفره انتخاب شماست. به اندازه کافی بزرگ برای جا دادن به یک بزرگسال بزرگسال و باریک برای فشردن به اتاق های هر اندازه ، شما به راحتی نمی توانید اشتباه کنید.

پارچه افسانه ، مواد شگفت انگیز

مواد قاب تخت خواب شما نقش مهمی در چگونگی پیوند دادن همه چیز در اتاق شما دارد. فضایی هماهنگ با مبلمان اتاق خواب ایجاد کنید که از یکدیگر تعریف کنند ، با محصولات متنوع ما ، دیگر نیازی به جستجوی بیش از حد نخواهید داشت. از پارچه ها و مواد خیره کننده متناسب با فضا و نیازهای خود انتخاب کنید.

همه موارد ضروری

قاب تختخواب خود را با یک تشک کامل و نرم نیز تکمیل کنید. محدوده تشک خوش آب و هوا را مرور کنید ؛ با حداکثر 3000 چشمه مستقل در یک تشک برای راحتی و دوامی که می توانید روی آن حساب کنید. برای داشتن یک تجربه خواب بیشتر ، در محدوده تشک فوم حافظه ما بگردید .

در اصل از مواد ویژه ای ساخته شده توسط ناسا به نام ویسکوالاستیک ساخته شده است ، پارچه ای که به تشک اجازه می دهد تا با دمای بدن شما سازگار شود و به شکل شما درآید. پشتیبانی شخصی از کل بدن شما اگر تمایل به درد مفاصل و کمر دارید ، یک انتخاب ایده آل است. با بالش های مخصوص حافظه فوم خود تجربه فوم حافظه خود را به پایان برسانید .

سرانجام ، مجموعه های زیبای ملافه را بررسی کنید تا تمام اهمیت نهایی تختخواب شما را اضافه کنید. از الگوهای ظریف گل ، اشکال هندسی خنک ، پالت های رنگی آرام ، بافت های مجلل و موارد دیگر استفاده کنید. سلیقه ، سبک و مضمون مورد نظر خود را دنبال کنید ، همه اینها را درست در اینجا به شما ارائه داده ایم.  تخت دونفره چه اندازه ای است؟

عرض یک تخت دونفره 4 فوت 6 اینچ (135 سانتی متر) و طول 6 فوت 3 اینچ (190 سانتی متر) است که باعث می شود آنها یک فوت و 6 اینچ از یک تخت یک نفره گسترده تر باشند . اتاق اضافی یک تخت دونفره را برای به اشتراک گذاشتن یا کسی که از اتاق تکان دادن بیشتر در شب بهره مند می شود ، عالی می کند.

با درک اینکه این تخت ها اغلب مقدار زیادی از اتاق خواب و فضای کف شما را اشغال می کنند ، مهم است که شما تختخواب مناسب و مناسب خود و خانه خود تهیه کنید. با این حساب ، ما تخت های دو نفره کوچک را نیز تهیه می کنیم . ابعاد این تخت ها با 4 فوت (120 سانتی متر) عرض ، 6 اینچ (15 سانتی متر) باریکتر از یک تختخواب است ، و آنها را برای اتاق های با اندازه کوچکتر ایده آل می کند. تخت های دو نفره کوچک هنوز هم به اندازه کافی برای دو نفر جادار هستند ، اما در صورت وجود فضای محدود می توانند یک راه حل باشند.

دو تخته

با طیف دونفره تختخواب ما یک خواب عالی داشته باشید. برای یافتن انبوهی از سبک ها و طرح های مختلف برای تکمیل دکوراسیون خود ، به مرور آن بپردازید. ما دیوان هایی با کشوهای عمیق برای نگهداری همه چیز از ملافه و حوله گرفته تا جامپرس و کلاه های پشمی داریم. به مجموعه شگفت انگیز فریم های ما نگاهی بیندازید:

ما مدل های زیبایی با سر تخته های گل میخ برای یک بوآر منحط ، همراه با سبک های چوبی برای ظاهری سنتی داریم. حتی می توانید با توجه به نوع انبار خرید را انجام دهید: از میان کشوهای زیرین یا قاب هایی که برای رونمایی از فضای اضافی بلند می شوند ، یکی را انتخاب کنید.

قاب های دو تخته

ما طیف گسترده ای از فریم های تختخواب دو نفره را در اینجا در Very یافتیم: از گزینه های پوشیده از پارچه با سر تخته تزئین شده تا مدل های کلاسیک چوبی با حال و هوای کلبه ای در کشور. شما می توانید تختخواب خود را با یک قاب پررنگ و پررنگ به عنوان قطعه اصلی فضای خود قرار دهید ، اما بقیه رنگ ها را برای یک کنتراست خنک خنثی نگه دارید. به سراغ یک تخته اسکرول شکل بروید تا احساس مجللی در اتاق خواب ایجاد کند. روش دیگر ، یک قاب فلزی برای ظاهری مدرنیستی انتخاب کنید و وسایل نرم تک رنگ را اضافه کنید تا دکوراسیون شما تمام شود.

چه نوع تخت های دو نفره وجود دارد؟

تختخواب های دو نفره هم برای فضای خواب و هم برای فضای کف یک روش عالی ارائه می دهند. به راهنمای سریع ما در زیر نگاهی بیندازید تا بفهمید کدام یک از این موارد برای شما مناسب است:

تختخواب های ذخیره سازی - اگرچه همه ما فضای کافی برای کمد ، کشو و سایر مبلمان اتاق خواب را نداریم ، اما این بدان معنا نیست که باید فضای ذخیره سازی را از دست بدهیم! با یک تخت دونفره عثمانی یا دیوان ، فضای ذخیره سازی درون خود تختخواب ارائه می شود. در پایه تخت آسانسور یا کشو موجود است ، می توان آنها را برای ذخیره وسایل دور نگه داشت که فضای موجود را به حداکثر می رساند ، بنابراین اگر اتاق شما کمی از جناح کوچک است و مطمئن نیستید که آیا قادر به یک تختخواب دو نفره مناسب است ، تختخواب ذخیره سازی می تواند یک راه حل عالی باشد.

تختخواب های فنی و تلویزیونی - اگرچه بهترین کار این نیست که زمان زیادی را قبل از خواب به تماشای صفحه نمایش بگذارید ، اما هیچ چیز کاملاً خواباندن یکشنبه صبح تماشای تلویزیون نیست. ما مجموعه ای از تختخواب های تلویزیون و فناوری را ارائه می دهیم که برای ساخت اتاق شما به یک مرکز تفریحی واقعی مناسب هستند. اگر طرفدار فیلم ها و نمایش های تلویزیونی هستید ، این تختخواب ها ارزش سرمایه گذاری را دارند. نه تنها بهترین لوکس بودن را به شما می دهند بلکه باعث صرفه جویی در فضا می شوند زیرا نیازی به پایه تلویزیون جداگانه ندارند.

تختخواب دو نفره - تخت خواب های تودوزی پارچه ای یکی از محبوب ترین انتخاب های موجود است. دلیل این امر آن است که در حالی که سطح رویی دارند ، می توانند متناسب با طیف گسترده ای از فضای داخلی باشند. یک تخت خواب دو نفره روکش دار به شما این امکان را می دهد که در مورد رنگ و سبک ، انتخاب بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال ، یک قاب تخت مخملی صورتی کم رنگ زیبایی زیبایی به هر اتاق خواب می بخشد ، در حالی که یک تخت خواب پارچه ای خاکستری به اندازه کافی متناسب است و می تواند هر طرح رنگی را تکمیل کند.

تخت های قابل تنظیم - اگر از درد مفصل یا مشکلات حرکتی رنج ببرید ، یک تخت قابل تنظیم به راحتی و با لمس یک دکمه بالا می رود ، می تواند یک گزینه ایده آل باشد زیرا آنها به شما در یافتن موقعیت خواب راحت کمک می کنند. طیف وسیعی از تختخواب های قابل تنظیم ما در انواع سبک ها و مواد متناسب با دکوراسیون اتاق خواب شما موجود است.

انتخاب سبک تختخواب دو نفره خود

سبک تختخواب دو نفره ای که انتخاب می کنید می تواند به همان اندازه و نوع کارایی شما مهم باشد. همه تخت های دو نفره ما در طیف گسترده ای از سبک ها ، رنگ ها و طرح ها موجود است ، بنابراین راهنمای ما را در مورد انتخاب بهترین اتاق خواب خود بخوانید:

چوبی - وقتی نوبت به قاب تخت می رسد ، گزینه های چوبی کلاسیک هستند. ایده آل برای خانه های سنتی یا افزودن رنگ و بوی روستایی به اتاق خواب های معاصر. فریم های تخت چوبی در سایه های مختلف ، از بلوط تیره تا سفید وجود دارد. از تختخوابهای مروارید گرفته تا تخت خواب به سبک سورتمه انتخاب کنید تا ظاهر بی نقص شما ایجاد شود.

فلز - یک قاب تخت فلزی انعطاف پذیری فراوانی را ارائه می دهد ، از گزینه های زینتی مخصوص ریخته گری مناسب برای یک سبک پرنعمت ، تا کروم پریشان که بازتاب زیبایی زیبایی صنعتی است. این قاب های تخت خواب برای اتاق های خواب مدرن بسیار مناسب هستند.

وبهلسترد - تخت خواب های روکش پارچه ای یکی از محبوب ترین انتخاب های موجود است. دلیل آن این است که آنها می توانند طیف گسترده ای از فضای داخلی را در حالی که سطح براق را ارائه می دهند ، متناسب کنند. یک تخت خواب دو نفره روکش دار به شما این امکان را می دهد که در مورد رنگ و سبک انتخاب بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال ، یک قاب تخت مخملی صورتی کم رنگ زیبایی زیبایی به هر اتاق خواب می بخشد ، در حالی که یک تخت خواب پارچه ای خاکستری به اندازه کافی متناسب است و می تواند هر طرح رنگی را تکمیل کند.

تخت های دو نفره چرمی - تخت های چرمی مصنوعی و همچنین تخت خواب های تودوزی ، با ظرافت صاف ، حس پیچیدگی دارند. اینها دوباره در طیف وسیعی از رنگهای خنثی از جمله خاکستری ، قهوه ای و مشکی موجود هستند تا اطمینان حاصل شود که به طور یکپارچه با اتاق خواب شما ترکیب می شوند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید