7 روش ساده برای افزودن سبک فرانسوی به خانه شما

طراحی داخلی فرانسوی به دلیل احساس گاه به گاه و ظرافت بی انتها شهرت دارد. برای تسلط بر ظاهر شیک و بدون زحمت از این نکات طراحی استفاده کنید.

فرانسوی ها به چند چیز معروف هستند: کروسان کره ای ، برج ایفل و طعم بی عیب و نقص آنها. در خانه ها ، سبک فرانسوی یک ظرافت گاه به گاه را در خود جای داده است که در همان لحظه احساس می شود بی دردسر و با دقت و نظارت ، محفوظ و در عین حال کاملاً شخصی. فضای داخلی به سبک فرانسوی که اغلب مملو از ترکیبی از سبک ها و دوره های بسیار کم است ، غیر ممکن شیک به نظر می رسد ، اما تقلید از این ظاهر غیرممکن نیست. برای درک جذابیت های ساده طراحی داخلی فرانسه نیازی نیست در یک آپارتمان تاریخی پاریسی یا یک خانه کشاورزی قرن 18 در حومه پرووانسال زندگی کنید. برای تسلط بر هنر سبک فرانسوی در خانه خود از این قوانین طراحی پیروی کنید.

1. قدیمی و جدید را مخلوط کنید.

فضای داخلی به سبک فرانسوی اغلب بسیار متمایز و التقاطی است و دارای مبلمان و دکوراسیون از طیف وسیعی از دوره ها ، سبک های طراحی و منابع است. برای دستیابی به این نگاه ، بازار کک کنار هم با قطعات معاصر یا اشیای عتیقه اروپایی با وسایل مدرن میانه قرن پیدا می کند . با تکرار چند رنگ اصلی در کل فضا ، برای اتصال عناصر مختلف ، به جای هرج و مرج نگاه منسجم داشته باشید.

2. جزئیات معماری را جشن بگیرید.

در خانه شما ممکن است قالب های پیچیده سقف و کفپوش های شاه ماهی یک پنت هاوس در نزدیکی رود سن وجود نداشته باشد ، اما با این وجود می توانید جزئیات معماری یک اتاق را بازی کنید. توجه خود را به یک شومینه شومینه زیبا با گلدانهای تزئینی یا هنر جلب کنید ، یا از فرشی چشم پوشی کنید تا غنای کفپوش چوبی شما را برجسته کند. اگر خانه شما فاقد معماری متمایز است ، برای تقویت شخصیت ، از جمله افزودن قالب تاج در اتاق نشیمن یا نصب محافظ ضد زنگ در اتاق ناهار خوری ، به روزرسانی های کوچک توجه کنید . برای یک ظاهر فرانسوی روستایی ، کف اتاق ها را در ورودی یا آشپزخانه با کاشی های تراکتوتا یا آجر استخوان شاه ماهی اصلاح کنید.

3. تزئین با رنگ های ملایم.

بخشی از سادگی فضای داخلی به سبک فرانسوی از پالت رنگ ناشی می شود. دیوارهای سفید شکننده و وسایل خنثی معمولاً غالب هستند ، و تعداد کمی رنگ از آنها برای علاقه بهم خورده است. به دنبال رنگهای خاموش با ته رنگ خاکستری مانند سبز مریم گلی ، آبی استیل یا گل غباری باشید تا با حفظ جلوه ای پیچیده و پیچیده ، به پالت خنثی عمق دهید. برای ایجاد زمینه ، از طریق سخت افزار یا وسایل روشنایی در مقادیر کم رنگ سیاه لایه بندی کنید.

4. یک زرق و برق جذاب اضافه کنید.

هر اتاق به سبک فرانسوی به عنصری از زرق و برق نیاز دارد. با آویختن یک لوستر کریستالی ظریف یا نصب آینه عتیقه طلاکاری شده ، می توانید فوراً فضایی را با استخوان های فروتن ارتقا دهید . فقط یک یا دو لوازم جانبی پر زرق و برق را برای معرفی هوای لوکس و بدون جذابیت همه جانبه انتخاب کنید.

5. زیبایی پیری را در آغوش بگیرید.

در فضای داخلی به سبک فرانسوی ، زیبایی به معنای کامل نیست. فرانسوی ها از شخصیت چوب کهنه ، رنگ تراش خورده و فلز پخته شده استقبال می کنند . با وسایلی که سن آنها را به خوبی نشان می دهد ، مانند آینه ای که دارای لکه های خراشیده و خالدار است یا یک میز نقاشی عتیقه با جلد لایه برداری ، به خانه خود حس تاریخچه دهید .

6. فضایی را برای زندگی ایجاد کنید.

یکی از مشخصه های داخلی فرانسه این است که هرگز خیلی عالی به نظر نمی رسند. برای تقلید از این روش ، زیاد نگران تزئین پیرامون یک سبک خاص نباشید. در عوض ، با مواردی که برای شما معنای ویژه ای دارند مانند کتاب ، آثار هنری یا میراث خانوادگی ، لوازم جانبی خود را تهیه کنید تا فضایی را که دوست دارید ، به صورت ارگانیک ایجاد کنید.

7. زیاد تزئین نکنید.

همانطور که لوازم جانبی را با ترکیبی از وسایل آشپزی انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که این کار را زیاد انجام ندهید. فضای داخلی به سبک فرانسه منعکس کننده زیبایی زیبایی تجزیه شده ای است که احساس شلوغی و شلوغی نمی کند. هنگام سبک دادن به فضا ، وسایل و دکوراسیون را فقط به وسایلی که هدف دارند یا شخصیت شما را منعکس می کنند ویرایش کنید. تزئین با عناصر کمتری به شما کمک می کند تا مورد علاقه شما ، چه یک صندلی عتیقه یا یک گلدان دست ساز ، مورد علاقه شما باشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید