آیا یک پتو وزنه دار به خواب بهتر کمک می کند؟

تشک پیشرفته؟  بالش حمایتی؟ ورق های تنظیم کننده دما ؟

ممکن است فکر کنید تختخواب شما با جدیدترین فناوری خواب چیده شده است ، اما آیا سعی کرده اید از پتوی وزنه دار استفاده کنید؟ درباره مزایای پتو وزنه بیشتر بدانید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این روند خواب برای شما مناسب است یا خیر.

ممکن است باعث افزایش سروتونین شود

پتوهای وزنی برای ایجاد فشار گرم و ملایم بر روی کاربر طراحی شده اند که احساس در دست گرفتن را تقلید می کنند (معروف به Deep Touch Pressure). نشان داده شده است که این نوع فشار باعث افزایش سروتونین ، یک انتقال دهنده عصبی در تنظیم خواب می شود که اثر آرام بخشی دارد. به همین ترتیب ، این احساس که از روی یک پتوی سنگین نگه داشته می شوید ، بدن شما را به تولید اکسی توسین ترغیب می کند ، که می تواند ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن ، درد و استرس را تسکین دهد. همچنین می تواند به شما در خواب بهتر شب کمک کند.

این می تواند اضطراب را کاهش دهد

آیا غالباً خود را با افکار مسابقه ای می بینید که به محض دراز کشیدن شروع می کنند و مانع از خواب رفتن شما می شوند؟ یک پتوی وزنه دار می تواند با کاهش فعالیت در سیستم عصبی و کاهش اضطراب کمک کند. همراه با مدیتیشن آرام ، یک پتو وزنه دار ممکن است همان چیزی باشد که به شما کمک می کند تا سریع بخوابید.

این بی قراری را کاهش می دهد

اگر متوجه شدید که در طول شب مشغول پرت کردن و چرخش هستید ، یا شریک زندگی شما را با حرکت در اطراف بیدار می کند ، یک پتوی وزنه دار ممکن است راه حل شما باشد. این پتو دارای وزنه های توزیع شده یکنواخت است که نیروی ملایمی به سمت پایین در بدن ایجاد می کند. این نیرو به جلوگیری از حرکت و تشویق سکون در هنگام خواب کمک می کند.

در حالی که پتوهای وزنه دار هنوز مفهومی نسبتاً جدید هستند ، به لطف وعده آنها در مورد پرتاب و چرخش کمتر و بیدار شدن های شبانه کمتر ، محبوبیت آنها در حال افزایش است. به حداقل رساندن اختلالات خواب شب باعث بهبود کیفیت خواب شما می شود .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید