چهار روش ساده برای سبک دادن به اتاق خواب خود

جابه جایی برای اولین بار از خانه بسیار هیجان انگیز است ، حداقل یک بار که کار ترسناک بسته بندی و بسته بندی وسایل خود را به پایان برسانید. این یک آپارتمان یک تخته دنج یا یک خانه مشترک با همسرتان باشد ، همه چیز در مورد آزادی یافتگی جدید شما و ایجاد فضای جدید شما در خانه است.

برای کمک به شما ، ما نکات مفیدی را گردآوری کرده ایم که در کمترین زمان اتاق خواب شما را عالی جلوه می دهد. در اینجا 4 روش آسان برای سبک دادن به اتاق خواب خود وجود دارد.

1. هک ذخیره سازی آسان

یک تختخواب با زیرپوش یا سرتخت ذخیره کنید

بدون مهارت های ذخیره سازی سطح تتریس ، احتمالاً مکان هایی برای قرار دادن کارها خیلی سریع تمام خواهد شد. وقتی این کار را انجام می دهید ، ممکن است وسوسه شوید که وسایل را روی زمین جمع کنید یا از صندلی راحتی خود به عنوان کمد موقت استفاده کنید.

ما راه حل بهتری پیدا کردیم. به دنبال یک تختخواب باشید که فضای ذخیره سازی اضافی داشته باشد ، در زیر تخت یا سر تخت مخفی باشد. ایده آل برای تبدیل فضای هدر رفته به یک نجات دهنده ذخیره سازی بدون اینکه از سبک خود بگذرید.

اگر برای فضا تلاش می کنید ، محدوده فریم های تخت خواب ما را که دارای فضای ذخیره سازی اضافی هستند ، بررسی کنید .

2. به اتاق خواب خود روح ببخشید

با یک گیاه (یا دو گیاه) اتاق خود را زنده کنید

گیاهان داخل سالن یک روش عالی برای تازه سازی اتاق جدید شما است. و چه کسی منبع شخصی اکسیژن تصفیه شده خود را نمی خواهد؟

حتی اگر تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید ، زنده ماندن بیشتر گیاهان تقریباً غیرممکن است.

خوشبختانه برخی گیاهان وجود دارند که نیاز به توجه زیادی ندارند ، بنابراین حتی بدترین فرد متخلف در میان ما هنوز هم می تواند از یک سر و صدا از فضای سبز در خانه لذت ببرد.

صنعتی مدرن را با یک کارخانه زنگبار در یک گلدان بتونی امتحان کنید یا با یک قوطی فلزی برنز و زبان مادرشوهر کمی ظرافت بیاورید .

این گیاهان در اثر غفلت رشد می کنند ، نور کم را تحمل می کنند و می توانند مدت طولانی بدون نیاز به آب ادامه دهند - مناسب برای صاحب فراموشکار گیاه.

3. تشک در یک جعبه

راه آسان برای خواب راحت تر در شب

جابجایی در خانه طاقت فرسا است ، بنابراین پس از آن همه بلند کردن ، حمل و مرتب کردن ، به یک خواب خوب احتیاج دارید. اما وقتی تشک شما تقریباً به اندازه شما قدیمی است چگونه می توانید؟

مطمئناً ، ممکن است فکر کنید تشک قابل اعتماد شما کار را انجام می دهد اما احتمالاً بیشتر از آنچه تصور می کنید روی خواب شما تأثیر می گذارد. به لطف اختراع "تشک درون یک جعبه" ، ارتقا به یک تشک جدید هرگز آسان نبوده است.

"تشک در یک جعبه" در حال حاضر ، و به همین دلیل ، یک انتخاب محبوب است. خرید و بردن آن به راحتی انجام می شود (از آنجا که می تواند در قسمت عقب اتومبیل با اندازه معمولی جا گیرد) ، جابجایی آن در فضای کوچک یا بالا رفتن از یک پله آسان است و برای خوابیدن بسیار راحت است.

4. مبلمان و فرشی خاص

یک مبلمان سرگرم کننده یا یک فرش بیندازید

اگر خانه ای اجاره می کنید ، رنگ دیوارها را اغلب نمیتوانید تغییر بدهید . با این حال ، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کمی شخصیت به فضای جدید خود اضافه کنید.

یک صندلی با رنگ روشن ، برخی کوسن های بافت دار یا یک فرش طرح دار می تواند ویژگی عالی در برابر دیوارها و کف های خنثی باشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید