راهنمای نهایی اندازه تخت برای انتخاب تشک مناسب

در این مقاله ، ما محبوب ترین اندازه تشک ها را به شما معرفی می کنیم و اطلاعاتی در مورد بهترین کارها برای شما و خانواده ارائه می دهیم. زیرا در گیلدار ، ما می خواهیم همه شما بهترین خواب شبانه را داشته باشیم!

در مورد انتخاب تشک جدید برای تخت شما باید چند نکته را در نظر بگیرید. همراه با فاکتورهای واضحی مانند بودجه ، همچنین باید نحوه خوابیدن ، تختخواب مشترک ، اندازه اتاق خواب و اندازه شما را نیز در نظر بگیرید!

این اولویت ها برای هر فرد متفاوت خواهد بود ، بنابراین با کارشناسان گیلدار صحبت کنید و ما همه نکات و حقایق مفیدی را که برای کمک به شما در انتخاب یک تشک مناسب برای نحوه دوست داشتن شما به شما کمک می کنیم ، به شما ارائه خواهیم کرد.

تشک تخت خواب یک نفره

920 میلی متر (W) 1، 1880 میلی متر (L)

همانطور که از نامش پیداست ، این تختخواب اندازه استاندارد یک نفره است. تشک یک نفره در ردیف اندازه های تختخواب کوچکترین ، برای کودکان یا برای اتاق های کوچکتر مناسب است. با گفتن این حرف ، ممکن است انتخاب درستی برای هر ایرانی که با حیوانات خانگی خود می خوابند نباشد! 

تشک تخت خواب یک نفره

920 میلی متر (W) 2 2،040 میلی متر (L)

بدست آوردن اندازه مناسب تختخواب لزوماً یک سفارش بلند نیست! اکنون می توانید روی یک تخت یک نفره با طول 160 میلی متر اضافی به تشک خود کشیده شوید. حتی بهتر از این ، خوابیدن مجرد به این معنی است که شما یکی از 52٪ افرادی نیستید که خرخر شریک زندگی خود را بخاطر خواب بد شبانه خود می دانند!

تشک دو تخته

1،380 میلی متر (W) 8 1،880 میلی متر (L)

اندازه تخت دو نفره فضای اضافی را که آرزو داشته اید به شما می دهد ، به خصوص اگر شما جزء کسانی هستید که در رختخواب تنقلات می خورید! این گزینه  ارزش زیادی را ارائه می دهد و اغلب آن را به اولین انتخاب برای زندگی در آپارتمان تبدیل می کند.

نوع تشک            متریک                امپراتوری

تنها                    92 18 188 سانتی متر                    3 'x 6'2 "

مجرد طولانی         92 20 204 سانتی متر                    3 'x 6'8 "

 مجرد          107 20 204 سانتی متر                  3'6 "x 6'8"

دو برابر               138 18 188 سانتی متر                  4'6 "x 6'2"

گیلدار با استفاده از این ابزار مفید به انتخاب تشک جدید شما کمک می کند. در اینجا متداول ترین اندازه های تخت و ابعاد تشک وجود دارد. فراتر از اندازه تختخواب طیف وسیعی از عواملی وجود دارد که باعث خواب راحت می شود.

تشک خود را پیدا کنید

خواه گزینه های خود را اندازه کنید و هم به اندازه بعدی فکر کنید ، گیلدار طیف گسترده ای از اندازه تختخواب ها را با کیفیت متناسب با همه دارد. ما به شما کمک می کنیم تشک مناسب برای تختخواب خود پیدا کنید!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید