مبلمان اتاق خواب عالی خود را پیدا کنید

آیا کار انتخاب مبلمان اتاق خواب عالی کمی دلهره آور است؟

انتخاب وسایلی مانند میز کنار تخت ، بچه های بلند ، جعبه های پتو ، صندلی های لباس زیر و کمد برای تأمین نیازهای ذخیره سازی شما دشوار است و همچنین برای ایجاد سبک و ظاهر اتاق خواب ایده آل شما با هم کار می کنند. اغلب انتخاب ها بر اساس زمان محدود ، بودجه محدود و عملی انجام می شود.

قبل از بازدید از فروشگاه محلی خود ، موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:

سبک

اگرچه هنگام صحبت از مبلمان اتاق خواب ، همه چیز سبک نیست ، اما ایجاد فضای مناسب برای استراحت بسیار مهم است. قطعات ، رنگها ، مواد و اشیایی را انتخاب کنید که به اتاق شما اجازه می دهد تا به عنوان پناهگاه خواب ایده آل تبدیل شود. به رنگ ها ، مواد و سبک های موجود که اتاق را اشغال کرده اند نگاه کنید و هنگام انتخاب قطعات جدید قبل از خرید محل قرارگیری و شکل ظاهری آنها را تعیین کنید.

اندازه / ظرفیت

برای چه مکانی به فضای ذخیره سازی نیاز دارید و چه مقدار فضای ذخیره سازی نیاز است؟

این عوامل را تعیین کنید تا از خرید مبلمان خیلی بزرگ یا متناسب با مبلمان موجود خود جلوگیری کنید. وقتی نوبت به فضای کشو می رسد ، بهتر است مواردی را که به فضای ذخیره سازی نیاز دارند اندازه گیری کنید ، زیرا به شما امکان می دهد حداقل ابعاد کشو را تعیین کنید. فضای محدود و گزینه های ذخیره سازی؟

سراغ مبلمان دو منظوره بروید ، مانند یک سر تخته کتاب یا تختخواب با محفظه های ذخیره سازی اضافی.

اتاق خواب را اندازه بگیرید

آخرین مورد و البته مهمترین مورد ، اندازه گیری اتاق خواب و تعیین میزان فضای مورد نیاز برای مبلمان اضافی و همچنین اطمینان از وجود فضای کافی برای بیرون کشیدن کشوها و باز شدن کمدها.

شما اصول را فهمیدید ، بنابراین چه نوع مبلمان موجود است؟

 سینه کشو

همانطور که از اسمش مشخص است "بلندتر" از سایر گزینه های ذخیره سازی مبلمان اتاق خواب طراحی شده است ، به این معنی که اگر فضای ذخیره سازی اضافی را دنبال کنید ، اکنون بسیاری از گزینه ها شامل ویژگی هایی مانند کمد و فضای کشوی کوچکتر ، محفظه های جواهرات و حتی آینه ها هستند.

میز آرایش

میز آرایش اغلب به عنوان یک قطعه مهم در اتاق خواب اصلی استفاده می شود. کشوها فضای ذخیره سازی اضافی مناسبی برای لباس با کشوهای بالایی مناسب برای جواهرات ، لوازم جانبی و آرایش فراهم می کنند میز آرایش همچنین دارای یک امتیاز آینه است ، هر اتاق را تکمیل می کند و همچنین اتاق را بزرگتر نشان می دهد. مشابه تابلو بلند ، بسیاری از گزینه های میز آرایش اکنون دارای ویژگی های اضافی مانند محفظه هایی هستند که مخصوص جواهرات طراحی شده اند و همچنین در نورپردازی ساخته شده اند.

قفسه کتاب و میز

قفسه های کتاب می توانند یک مبلمان مستقل باشند ، فضای ذخیره سازی ایجاد می کنند یا می توانند در کنار میز قرار بگیرند و یک منطقه مطالعه را تشکیل دهند. قرار دادن میز کار در اتاق کودک می تواند یک گوشه مطالعه ایجاد کند و با داشتن مجموعه ای از مجموعه های کودکانه با کتابخانه ها و میزهای متناسب دیگر جای نگرانی برای یک ظاهر طراحی عجیب و غریب وجود ندارد. قطعه ای پیدا کنید که با مبلمان فعلی کودک شما کار کند یا اتاق خواب او را با یکی از سوئیت های ما که هم سبک و هم ترکیب می کند تازه کنید.

امروز برای کمک در انتخاب میز کنار تخت ، تابلوی بزرگ ، کمد ، کتابخانه یا میز کار خود به گیلدار مراجعه کنید. 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید