چگونه بهترین تشک را برای بچه های خود پیدا کنیم

هر پدر و مادری می فهمد که خواب خوب شبانه تا چه اندازه برای کودک نوپا یا کودکش مهم است. کودکان برای سالم و شاد بودن به خواب خود احتیاج دارند. در واقع ، مطالعات نشان داده است که آنها هر روز به 14 ساعت خواب نیاز دارند!

جای تعجب نیست که کیفیت تشک کودک شما نقش زیادی در کیفیت خواب او دارد ، به همین دلیل برای والدین بسیار مهم است که قبل از خرید تشک جدید وقت بگذارند و به نیازهای فرزند خود فکر کنند.

این که آیا کودک نوپای خود را به اولین تخت بزرگ کودک خود منتقل می کنید ، یا خرید یک تشک متناسب با یک کودک پیش نوجوان که به سرعت رشد می کند ، پیدا کردن بهترین تشک برای کودک شما در نظر گرفتن عادات خواب و کیفیت ، مواد و استحکام آنها است تشکی که می خواهید بخرید.

ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم ، به همین دلیل ما با این راهنمای مفید در انتخاب بهترین تشک برای فرزند شما آشنا شده ایم.

یافتن بهترین اندازه تشک برای بچه های خود

سرویس خواب بچه گانه دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند. یافتن مورد مناسب ، توازن در نظرگرفتن نیازهای فعلی و آینده کودک ، فضای اتاق خواب و عملکرد وی است. بسیاری از والدین وسوسه می شوند تشک ها و تخت های کوچکتر را برای کودکان کوچکتر انتخاب کنند ، اما لازم به یادآوری است که یک تشک با کیفیت خوب می تواند تا 10 سال دوام داشته باشد - کودک شما در آن زمان رشد زیادی خواهد کرد!

در گیلدار طیف وسیعی از فریم های تختخواب مناسب برای همه اندازه های تشک و برخی از برندهای برتر تشک برای کودکان موجود است. اگر در فضا تنگ هستید ، تشک های یک نفره ، بلند و یک نفره کاملاً مناسب برای داشتن فضای کافی برای استراحت راحت در شب بچه ها هستند ، حتی با افزایش قد.

برای نوجوانانی که آماده اند کمی فضای بیشتر و یک اتاق خواب بزرگتر داشته باشند ، تشک و قاب تختخواب دو نفره و ملکه ما ایده آل است.

ما برای بزرگترین اتاق خواب بچه ها یا برای بزرگسالی فقط گوشه ای تختخواب به اندازه یک پادشاه داریم .

یافتن بهترین نوع تشک برای کودکان خود

ساخت و مواد استفاده شده در تشک کودک شما هرگز نباید نادیده گرفته شود. همه تشک ها برابر نیستند! بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند تشک های فومی ارزان و بی کیفیت بخرند تا هزینه تعویض تشک ها را کاهش دهند زیرا بچه های آنها بیش از حد بزرگ می شوند اما این ایده بدی است. کودکان برای خواب راحت در شب به پشتیبانی مناسب نیاز دارند. تشک های با کیفیت پایین نه تنها از خواب راحت نیستند بلکه می توانند به رشد جسمی کودک شما آسیب برسانند.

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، آیا باید فنر داخلی ، سیم پیچ جیبی یا مموری فوم بخرید؟ بهترین راه برای فهمیدن این است که شما و کوچولوی خود در فروشگاه به ما مراجعه کنید و چند تشک را آزمایش کنید! متخصص تشک به شما کمک می کنند بهترین تشک را برای کودک خود پیدا کنید.

 

یافتن بهترین سفتی تشک برای بچه های خود

داشتن احساس مناسب تشک برای کمک به کودک در داشتن بهترین خواب شبانه مهم است. کودکان سبک تر و کوچکتر از بزرگسالان هستند ، بنابراین تشک های نرم تر می توانند خواب شبانه بهتری به آنها بدهند اما هر کودک متفاوت است.

کودکان از بزرگسالان نیازهای مختلف پشتیبانی دارند ، برای رشد سالم ، تشک کودک شما باید آنقدر محکم باشد که استخوانهایشان را یکدست نگه دارد و از فرو رفتن آنها جلوگیری کند.

تشک افتاده می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در مورد ترازبندی ستون فقرات برای کودک شما شود و با بزرگ شدن کودک مشکلاتی برای او ایجاد کند. تشک هایی با سطح پشتیبانی مناسب به شما کمک می کنند تا کودک شما در نیمه شب از روی تخت نچرخد.

موارد دیگر را باید در نظر گرفت

چند مورد دیگر که باید هنگام خرید یک تختخواب یا تشک مخصوص کودکان بخاطر داشته باشید. تختخواب کودک شما ممکن است نیاز به انجام دو وظیفه داشته باشد ، به دنبال قاب های تخت خواب با گزینه های ذخیره سازی باشید!

مهمانی های خواب بچه ها را فراموش نکنید ، خرید یک تخت دو طبقه یا یک تخت خواب سنگین برای کودک خود در نظر بگیرید.

محافظ تشک را برای آن "تصادفات" غیر منتظره فراموش نکنید! محافظ تشک ضد آب از تشک کودک شما در برابر لکه ها ، نشت ها و مواد حساسیت زا محافظت می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید