انواع بالش

در مورد بالش پر کننده های مختلفی وجود دارد. با این وجود دو نوع اصلی پر کننده های طبیعی و مصنوعی هستند که هر دو راحتی و پشتیبانی را ارائه می دهند.

 

بالش های طبیعی:

بالش های پر و پایین نوعی بالش طبیعی است که حاوی 85٪ پر اردک و 15٪ پرهای نرم و لطیف سینه اردک است. این بالش ها همچنین دارای پوشش نخی برای ایجاد یک بالش پر سبک و نرم هستند.

بالش های پشمی حاوی الیاف طبیعی ضخیمی هستند که از پشتیبانی محکم برخوردار هستند. ضد آلرژی و تنفس ، این یک گزینه عالی آلی است.

بالش های مصنوعی:

بالش ها از ترکیبی از 50:50 پلی استر کلاسیک و توخالی مانند فنر ساخته شده اند. این ترکیب ویژه راحتی و پشتیبانی را به علاوه ظاهر بالش کاملاً فنر دار و فوق العاده تضمین می کند.

بالش های مموری فوم از مواد الاستیک الاستیک با کیفیت بالا ساخته شده اند که دارای کیفیت بی نظیری در کاهش فشار هستند. بهترین بالش های مموری فوم باعث می شوند سر ، گردن و شانه ها در وضعیت طبیعی استراحت کنند.

بالش های ضد حساسیت به ویژه در برابر مواد حساسیت زای ناشی از کنه های گرد و غبار خانه درمان می شوند. این موارد برای کسانی که از آلرژی رنج می برند یا مستعد ابتلا به پوست حساس هستند ایده آل است.

 

بعد از چه مدت زمان باید بالش خود را تعویض کنید؟

بالش متوسط ​​باید هر 2 سال تعویض شود ، به دلیل وزن مداوم و حرکت از سر شما. با این حال ، اگر با گردن سفت و دردناک از خواب بیدار می شوید ، به این معنی است که پر شدن بالش شما خیلی صاف یا کلوخه است تا هنگام خوابیدن گردن شما را تحمل کند ، بنابراین زمان بالش جدید فرا رسیده است.

همچنین اگر بالش شما تغییر رنگ داده است ، یا احساس خس خس یا بینی شما مسدود شده است ، احتمال دارد که در آن بسیاری از مایع های گرد و غبار یا عرق جای گرفته باشد و زمان نوسازی آن فرا رسیده است.

نحوه انتخاب بالش

بالش بسیار زیاد است و دشوار است که بفهمید کدام بالش بهترین است. یک نکته مفید این است که بالش خود را بر اساس تشک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر تشک مموری فوم دارید ، بالش مموری فوم همانند سایر اعضای بدن از سر و گردن شما پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، بهترین نوع بالش برای شما بر اساس وضعیت خواب و هرگونه شرایط پزشکی ، یعنی گردن درد یا بارداری است.

 

بهترین بالش برای موقعیت خواب شما کدام است؟

ابتدا به نحوه خوابیدن خود فکر کنید. شناسایی موقعیت اولیه خواب و نقاط فشار می تواند بر نوع بالش توصیه شده تأثیر بگذارد تا حداکثر راحتی و پشتیبانی را برای شما فراهم کند. بالش مناسب باید نقاط فشار شما را جمع کند و به شما اجازه منحنی طبیعی ستون فقرات را می دهد.

 

بهترین بالش ها برای خواب های کناری

برای خواب های کناری بهتر است یک بالش ساکتی محکم یا متوسط ​​انتخاب کنید. این بالش ها ارتفاع شما را فراهم می کنند ، در حالی که از سر و گردن برای ترازبندی مطلوب ستون فقرات پشتیبانی می کنند. همچنین لازم است بالشهایی با پشتیبانی از گردن اضافه کنید ، بنابراین مموری فوم گزینه خوبی است.

 

بهترین بالش ها برای خوابهای جلویی

برای خوابان معده بهتر است یک بالش ساکتی نرم انتخاب کنید. پرکردگی های طبیعی مانند پر و پایین گزینه مناسبی برای شما خواهد بود ، زیرا پرکننده ها نرم تر هستند و به شما کمک می کند ستون فقرات خود را از حالت طبیعی خارج نکنید.

 

بهترین بالش ها برای پشت خواب ها

یک بالش ساکتی متوسط ​​برای کسانی که به پشت می خوابند توصیه می شود ، بنابراین مواد پرکننده الیاف یا پشم را در نظر بگیرید. این بالش ها دارای اضلاع عمیق تری هستند که کاملاً لبه دار هستند. آنها پشتیبانی ملایمی را برای کمک به حفظ وضعیت طبیعی خواب بدون فشار دادن سر به جلو فراهم می کنند.

 

بهترین بالش های بارداری

بالش های مخصوص بدن برای خانم های باردار طراحی شده اند که معمولاً به شکل C یا U طولانی هستند و در اطراف برجستگی شما قالب می شوند. اینها می توانند سر شما را پشتیبانی کرده و بین زانوها قرار بگیرند و از کل بدن پشتیبانی کنند.

اگر به چنین بالش بزرگی علاقه ندارید که فضای شما را اشغال کند ، بالش های معمولی وجود دارد که می تواند به شما در سهولت بارداری کمک کند. به عنوان مثال ، بهترین بالش بارداری بالش است که می تواند به شما کمک کند از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کنید.

بهترین بالش برای گردن درد

بهترین بالش برای حمایت از گردن ، بالش های مموری فوم هستند. این بالش های کانتور به جای فشار دادن به سر ، گردن و شانه های شما قالب می شوند. این بدان معناست که گردن شما بدون قوس ناراحتی پشتیبانی و گهواره خواهد شد. این بهترین بالش برای گردن درد در خوابهای کناری ، خوابهای جلویی و کمر درد است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید