چگونه در زمان های دشوار بهتر بخوابیم

در این مواقع چالش برانگیز ، ممکن است همه ما بخواهیم به رختخواب خود برویم!

و در حالی که گفته های قدیمی به این دلیل است که احساس می کنیم قادر به کنار آمدن با کارها نیستیم ، ما از مردم می خواهیم که به رختخواب خود بروند ... برای داشتن یک خواب خوب و با کیفیت.

وقتی خوب بخوابیم ، توانایی بیشتری در کنار آمدن با نگرانی ها و اضطراب و رفع مشکلات رو به رو داریم ، با تیز بینی بیشتری فکر می کنیم ، می توانیم روی کارهایی تمرکز کنیم (کار در خانه با بچه ها برای آموزش بسیار سخت تر است!) و روحیه و تحریک پذیری آنها کمتر است.

با این حال آخرین بررسی شورای خواب تأکید می کند که افراد بیشتری از کیفیت خواب خود راضی نیستند و 43٪ به دلیل ناراحتی در اطراف Covid-19 دشوارتر می شوند که به خواب روند.

 

در اینجا چند نکته مهم برای بهتر خوابیدن در این اوقات دشوار آورده شده است:

محیط اتاق خواب مهم است

در مورد بهتر خوابیدن اصول را فراموش نکنید. محیط اتاق خواب شما نقشی در دستیابی به خواب خوب دارد. باید هوا خنک ، ساکت و تاریک باشد. رایانه ها را به هم ریخته و از اتاق خواب درهم و برهمی کنید.

این اتاقی است که باید در آن احساس آرامش و تمیز بودن کنید. خود تختخواب برای خواب با کیفیت از اهمیت حیاتی برخوردار است. پایه خواب خوب یک تختخواب راحت است و تشک مناسب می تواند تفاوت بین خواب شبانه ترمیمی و خواب بی کیفیت را که منجر به خستگی و خستگی می شود ، ایجاد کند.

تحقیقات نشان می دهد که خوابیدن روی تخت ناراحت کننده می تواند خواب یک ساعته شما را از بین ببرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید یک تختخواب جدید اینجا را کلیک کنید .

 

یک روال را حفظ کنید

شما ممکن است در خانه کار کنید ، یا فرزندانی دارید که از مدرسه دور هستند ، اما سعی کنید بر روی برنامه خواب / بیداری خود که در دوره های ناآرامی مهم است کنترل کنید این روند نه تنها باعث تمرکز شما می شود بلکه به هماهنگی ساعت داخلی بدن نیز کمک می کند.

هر وقت خواستید چرت نزنید و نمی خوابید. این برنامه شما را از مسیر خارج می کند و خواب اضافی می تواند خواب رفتن شما را برای شب حتی سخت تر کند.

 

سعی کنید فعال بمانید

ورزش (اما نه چندان نزدیک به زمان خواب) همچنین می تواند به خواب با کیفیت بهتر کمک کند و یک تقویت کننده روحیه عالی است. این باعث بهبود سلامت قلب و فشار خون می شود. استخوان و عضله را می سازد و تقویت می کند. به مبارزه با استرس کمک می کند و به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید. نیازی نیست که ورزش به صورت رفتن به ورزشگاه یا کلاس ورزش باشد ، شما می توانید با رقصیدن روی موسیقی ، تمیز کردن ، استفاده از تمرینات آنلاین و حتی یک پیاده روی آرام فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود جای دهید.

تا آنجا که ممکن است نور طبیعی بگیرید

کار در خانه ، فاصله اجتماعی یا حتی منزوی کردن از خود ممکن است به این معنی باشد که شما برای لذت بردن از بودن در نور طبیعی تلاش می کنید. این به نوبه خود می تواند بر سلامت روحی و جسمی شما تأثیر منفی بگذارد.

در صورت امکان سعی کنید روزانه به یک پیاده روی آرام بروید ، مدتی را در باغ بگذرانید و پنجره ها را برای هوای تازه باز کنید. اگر از خانه کار می کنید ، سعی کنید محل کار خود را نزدیک پنجره قرار دهید. نور طبیعی - حتی در یک روز ابری - به تنظیم مجدد ساعت داخلی بدن و هوشیاری ما کمک می کند.

 

از تیپل شبانه خودداری کنید

ممکن است خودتان را پیدا کنید که به یک تیپل عصرانه روی بیاورید تا بتواند شما را آرام کند و خواب شبانه بهتری داشته باشید اما تأثیر دارد. گرچه ممکن است در ابتدا به شما کمک کند تا سریعتر بخوابید ، اما بعد از نوشیدن الکل کیفیت یکسانی از خواب ندارید و روز بعد اغلب احساس نشاط می کنید.

 

از دستگاه ها دور باشید

این واقعیت مشهور است که ما باید یک ساعت قبل از خواب به دلیل تابش نور آبی از استفاده از وسایل الکترونیکی دست بکشیم. با این حال ، ما همچنین توصیه می کنیم که از آنها استفاده نکنید زیرا فعالیت هایی که روی آنها انجام می دهیم می تواند ما را بیدار و هوشیار نگه دارد.

با توجه به بحران موجود ، ممکن است مشاهده اخبار یا اخبار رسانه های اجتماعی کاملاً ناراحت کننده یا نگران کننده باشد ، بنابراین اگر احتمال دارد احساس اضطراب بیشتری ایجاد کنید ، از تماشای قبل از خواب خودداری کنید.

 

و نفس بکش ...

یافتن راه هایی برای آرامش قبل از خواب نکته اصلی و مهمتر از این است که احساس اضطراب یا استرس می کنید. تکنیک های آرام سازی و تمرینات تنفس عمیق را تمرین کنید. برخی ممکن است برای احساس آرامش استفاده از مراقبه هدایت شده ، ذهن آگاهی یا سر و صدای سفید را ترجیح دهند ، برخی دیگر خواندن یا گوش دادن به موسیقی آرامش را ترجیح می دهند. کاری کنید که احساس خوبی به شما دست می دهد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید