چرا باید تختخواب خود را صبح تنظیم کنید

چرا باید تختخواب خود را مرتب کنید؟

برخی معتقدند که این یک کار غیر ضروری است (بالاخره چه فایده ای دارد که بعداً دوباره آن را بهم بزنید!) ، دیگران کاملاً عقیده دارند که این کار روز شما را رقم می زند.

 

دریادار نیروی دریایی مکراون ، فرمانده نهم فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده گفت: "اگر می خواهید در جهان تغییر ایجاد کنید ، با تنظیم تختخواب خود را شروع کنید ... اگر نتوانید کارهای کوچک را به درستی انجام دهید ، هرگز کارهای بزرگ را درست انجام نخواهید داد "

تختخواب کردن شما می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. این اولین وظیفه روز است که انجام شده است و می تواند شما را برای انجام کارهای بیشتر تحریک کند. همچنین برای برخی می تواند درمانی باشد زیرا تخت خواب قرار دادن آنها در ذهن شما برای بقیه روز است.

 

دلایل دیگر اینکه هر روز باید تختخواب خود را مرتب کنید عبارتند از:

فضای اتاق را بهم ریخته و نامرتب می کند: ممکن است فکر کنید مهم نیست زیرا کسی قصد دیدن آن را ندارد ، اما نگاه به یک تخت مرتب و مرتب بهتر است. به علاوه یک تخت مرتب شما را ترغیب می کند تا بقیه اتاق خواب را مرتب نگه دارید که باعث می شود ذهن شما مرتب باشد!

وقتی زمان خواب می رسد فضای آرامش بخشی بیشتری دارد: وقتی زمان رفتن به رختخواب است ، یک تختخواب مرتب فضای آرامش بخش تری را فراهم می کند. به علاوه قرار گرفتن در تختخواب خوش ساخت احساس خوبی دارد و می تواند روحیه شما را بالا ببرد.

ایجاد یک روال: این که هر روز صبح تختخواب خود را مرتب کنید بخشی از یک روال می شود. و بسیاری از ما به صورت روزمره پیشرفت می کنیم. به علاوه هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، سریعتر انجام می شود!

به یاد داشته باشید بلافاصله تختخواب خود را مرتب نکنید. روکش های خود را به عقب بریزید و اجازه دهید تشک و ملافه تخت برای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار که محیط های گرم و مرطوب را دوست دارند!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید