چگونه اتاق خواب خود را مرتب کنیم

روز شما در اتاق خواب شروع و به پایان می رسد بنابراین باید فضای آرامش و آرامش باشد. و ما فقط در مورد چگونگی تزئین اتاق خواب خود صحبت نمی کنیم بلکه نحوه سازماندهی و به حداکثر رساندن فضا - مهم نیست که اتاق به چه اندازه است. به طوری که عاری از آشفتگی باشد و همه چیز جای مناسبی داشته باشد.

زندگی بدون اینکه وارد اتاق خواب شود به اندازه کافی آشفته و پر استرس است. شما نمی خواهید بیش از حد ناخواسته روی زمین بیفتید یا به انبوه لباسشویی خیره شوید. در حقیقت ، مطالعه ای که توسط دانشگاه سنت لارنس نیویورک انجام شد ، نشان داد که یک اتاق خواب نامرتب می تواند منجر به خواب نا مناسب شبانه و افزایش اضطراب شود.

اگر برخی از نکات مربوط به سازمان و ایده های اتاق خواب را برای خانه می خواهید ، به موارد زیر مراجعه کنید:

 

نکات شسته و رفته برای اتاق خواب

از اتاق خواب به عنوان محل تخلیه بقیه خانه استفاده نکنید. این یک فرمت از اتاق نشیمن یا اتاق نرم افزار شما نیست. انبوهی از لباس های شسته شده ، کتاب ها و "ریل تردمیل که لباس هایش را می آید" باید برداشته شود.

اگر اتاق خواب شما پر از آشغال است ، کمی وقت بگذارید تا به درستی آن را مرتب کرده و دوباره سازماندهی کنید. به یاد داشته باشید اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش است.

موارد مربوط به کار را نیز بردارید. اگر در اتاق خود رایانه ، میز کار یا کاغذ بازی دارید ، خلاص شوید. اینجا جایی نیست که آنها تعلق دارند.

ایده های سازمانی برای اتاق خواب

از فضای زیر تخت خود عاقلانه استفاده کنید. فضای ذخیره سازی زیر روشی یک روش عالی برای به حداکثر رساندن فضا است زیرا قابل مشاهده نیست ، اما با این وجود به راحتی قابل دسترسی است. می توانید از سبد ، جعبه های مخصوص زیرانداز استفاده کنید و یا حتی یک تخت دیوان با کشوهای توکار یا سبک عثمانی (جایی که پایه بلند می شود) انتخاب کنید. فضای مناسبی برای کفش ، لباس خارج از فصل ، لباس تعطیلات ، چمدان و بسته بندی کادو.

میزهای کنار تخت را با تزئینات ، کتاب و قاب عکس شلوغ نکنید و آنهایی را انتخاب کنید که بیش از یک کشو برای نگهداری اضافی لباس یا وسایل شخصی دارند.

کمد لباس را مرتب کنید. لباسهایی را که متناسب نیستند و یا ساییده نشده اند بیرون بیاندازید (اگر لباسهای مطلوبی دارید ، به فروشگاه خیریه بفرستید) و در سیستمی سازماندهی کنید که برای شما مناسب باشد یعنی رنگها ، وسایل ، فصول یا مناسبت ها.

فضای دیوار را با قفسه بندی هوشمندانه برای کتابها یا دستگیره های احساسی و غیره به حداکثر برسانید. برای لباسهای کثیف به جای کف ، از سبد لباسشویی استفاده کنید! در حالت ایده آل آن را از اتاق خواب دور نگه دارید اما در صورت عدم انتخاب موردی که متناسب با دکوراسیون اتاق باشد و کاملاً محتاطانه باشد.

تخت را مرتب نگه دارید. قلب اتاق خواب تختخواب است و یک اتاق بهم ریخته فریاد نمی کشد تا شما برای یک صدای خوب در آن قدم بزنید. تختخواب خود را هر روز صبح مرتب کنید و بیش از حد این کار را با بالش ، کوسن و پرتاب انجام ندهید که به نظر می رسد کثیف به نظر می رسد.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید