انتخاب بالش مناسب به اندازه انتخاب تشک مهم است

آیا می دانید اینکه گردن شما شامل هفت مهره از 33 مهره ستون فقرات است؟ آیا شما همچنین متوجه شدید که درد گردن ، کمر درد و حتی سردردهای مداوم می تواند به راحتی نتیجه عدم پشتیبانی بالش هنگام خوابیدن در تخت باشد؟

یک بالش خوب باید سر شما را در یک چیدمان صحیح نگه دارد. یعنی در همان رابطه ای با شانه ها و ستون فقرات مانند اینکه به حالت ایستاده ایستاده اید و حالت صحیح دارید.

مشاوره تختخواب میگوید انتخاب بالش مناسب به اندازه انتخاب تشک مهم است اگر گردن و شانه های شما از پشتیبانی کافی برخوردار نباشند ، یا در زاویه ای قرار بگیرند که باعث پیچ خوردگی ، ایجاد انحراف یا جمع شدن شود ، این امر باعث می شود ستون فقرات و بدن شما از یک راستای خارج شده و باعث ایجاد فشار و ناراحتی در گردن ، شانه ها و پشت شما شود ، و همچنین بی خوابی.

مانند تشک شما ، راحتی و پشتیبانی نیز در انتخاب بالش مناسب مهم است. بهترین بالش برای شما بالشی است که بتواند راحت سر خود را بر روی آن قرار دهد و از سر ، گردن و شانه های شما پشتیبانی کند و با تشک شما مطابقت داشته باشد.

همانند خرید برای تختخواب جدید ، قبل از تصمیم نهایی باید انواع مختلف بالش را امتحان کنید. در صورت امکان باید بالش (یا بالش ها) را روی تختی شبیه به تخت خود ، که می توانید به پهلو دراز بکشید ، امتحان کنید. از کسی بخواهید بررسی کند که آیا گردن و قسمت فوقانی کمر شما در یک خط قرار دارد یا خیر. بالش ها باید به خوبی در گردن و شانه جمع شوند تا سر کاملاً پشتیبانی شود.

به یاد داشته باشید خوابیدن به پشت یا پهلو خوب است اما در صورت امکان از خوابیدن روی شکم خودداری کنید ، زیرا گردن شما را فشار می دهد زیرا به طور دائمی در طول شب تاب خورده است.

این که شما ترجیح می دهید با یک یا چند بالش به حمایت صحیح از سر و گردن برسید ، انتخاب شخصی است. اما آنها باید بتوانند شکل خود را حفظ کنند و در طول شب از شما پشتیبانی مداوم داشته باشند.

بالش ها با الیاف مصنوعی ، کف یا پایین و پر پر می شوند. مشهورترین آنها نوع پر از پلی استر است. در انواع مختلف از بسیار نرم تا بسیار محکم و طیف گسترده ای از قیمت ها. بالش های پلی استر با کیفیت بهتر را می توان با ماشین شستشو داد. الیاف مارک دار اغلب تضمین کیفیت هستند.

مشاوره تختخواب انتخاب بالش مناسب به اندازه انتخاب تشک مهم است بالش های پایین / پر ، لوکس بودن و دوام عالی را ارائه می دهند. خیلی ها هم خیلی خوب می شویند. نرمی و هزینه آن متناسب با درصد پایین موجود در آن افزایش می یابد. نوع پرهای استفاده شده را بررسی کنید: بالاترین کیفیت مربوط به غاز است و به دنبال آن اردک است. پرهای مرغ صاف هستند و باید به صورت مصنوعی فر شوند. درمانی که در نهایت از بین می رود.

پوشش نیز مهم خواهد بود: بافت باید بسیار ظریف باشد تا از پر شدن مسیر پرها جلوگیری کند. برای اطمینان از کیفیت ، برچسب ها را به دقت بررسی کنید و مواظب باشید: برخی از افراد ممکن است به آلرژی ها به پایین یا پرها واکنش نشان دهند.

بالش های پشمی به طور طبیعی ضد حساسیت هستند و در برابر کپک و گرد و غبار مقاوم هستند. آنها رطوبت را از بین می برند و می توانند در تنظیم دما در هنگام خواب ، گرم نگه داشتن شما در زمستان و خنک بودن در تابستان موثر باشند. بالشهای پشمی تمایل به سفتی دارند اما اگر از مزایای پشم با احساس نرمتر می خواهید ، به دنبال آنهایی باشید که دارای پشم آلپاکا باشند.

بالش های فوم لاتکس سفت تر از پلی استر یا پایین هستند و یک جهش مشخص به سمت آنها دارد. آنها شکل خود را به خوبی حفظ می کنند ، ماندگاری بالایی دارند و ضد آلرژی محسوب می شوند. بالش های مموری فوم نیز تمایل دارند که در لبه محکم باشند و نسبت به لاتکس کمتر گزاف گویی کنند اما تسکین فشار بسیار خوبی دارند.

بالش های مخصوص مراقبت از گردن که معمولاً ساخته می شوند ، معمولاً از فوم حافظه یا لاتکس ساخته می شوند. و اغلب برای استفاده در کنار بالش نرم و نرم دیگری در نظر گرفته شده اند. دامنه قیمت دوباره گسترده است.

برخی از بالش ها حتی حاوی 'فنرهای جیبی کوچک' هستند که در هر دو حافظه ، کف لاتکس یا پلی اورتان قرار دارند. آنها شکل خود را به خوبی حفظ می کنند و ادعا می شود که تهویه بسیار خوبی را ایجاد می کنند ، در طول شب سر کاربر را خنک نگه می دارند.

بالش های ساپورت کمر نیز وجود دارد که معمولاً از پلی استر به پایین ساخته می شوند تا شما را در رختخواب راحت کنند.

ابعاد بالش نیز می تواند متفاوت باشد - اگرچه اندازه استاندارد بین 71-74cm x 46-48cm (28-29in x 18-19in) است. شما ممکن است بالش مربع شکل به سبک قاره ای ، 65 65 65 سانتی متر (مربع 26 اینچ) را ترجیح دهید.

از آنجا که بالش ها وضعیت خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهند و در کنار پوست و سوراخ های بینی شما قرار می گیرند ، ایده خوبی است که روی بالش های با کیفیت سرمایه گذاری کنید و حداقل هر دو یا سه سال یک بار آنها را برای یک محیط خواب سالم جایگزین کنید. هنگامی که آنها "انبوه" (قد) خود را از دست داده و گلوله ، بدرنگ یا بد رنگ شدند ، قطعاً آماده جایگزینی هستند. به یاد داشته باشید ، یک بالش شسته نشده و قدیمی نیز می تواند تا 10٪ از وزن خود را در قالب پوسته پوسته ، گرد و غبار مرده و زنده و مدفوع مملو از مواد آلرژی زا داشته باشد!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید