تختخواب قابل تنظیم چیست؟

پایه تخته قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد با استفاده از موتورهای الکتریکی ، موقعیت تراز پایه تختخواب خود را اصلاح کنید. با گذراندن ⅓ از زندگی در رختخواب ، مهم است که از این زمان در بالاترین سطح راحتی لذت ببریم.

چرا تختخواب قابل تنظیم انتخاب کنید؟

یک خواب بهتر

با یک پایه تختخواب قابل تنظیم می توانید موقعیت خواب خود را تغییر دهید. این تضمین می کند که می توانید مدت طولانی تری در خواب بمانید و با احساس طراوت و شادابی برای روز آینده بیدار می شوید.

 

فواید سلامتی

توانایی دراز کشیدن در موقعیت های مختلف بر اساس نیازهای شما نیز می تواند به نگرانی های مختلف سلامتی کمک کند. این موارد شامل بهبود گردش خون ، کمک به تسکین درد کمر و تسکین سوزش معده است.

 

آرامش عمومی

علاوه بر موارد ذکر شده ، یکی دیگر از مزایای انتخاب پایه تختخواب موتوری راحتی اضافی آن است. چه در رختخواب نشسته باشید و مشغول مطالعه و تماشای تلویزیون باشید ، وضعیت بالا به شما کمک می کند تا دردهای گردن و کمر از بین برود.

موقعیت های مختلف خواب برای زوج ها

تخت های با اندازه بزرگتر ما نیز از سیستم های دوتایی بهره مند می شوند. این بدان معناست که زوجین می توانند موقعیت های خواب خود را به صورت جداگانه با تشک های جداگانه تنظیم کنند و متناسب با نیازهای راحتی فردی خود تنظیم کنند.

 

تختخواب قابل تنظیم چگونه کار می کند؟

سیستم تخته موتوری از یک پایه قابل تنظیم 5 بخشی ساخته شده است که امکان کنترل موقعیت های پا و سر را فراهم می کند. این مکانیزم از موتورهای الکتریکی دوتایی استفاده می کند که در حالی که قدرت بالاتری تا 155 کیلوگرم (24 سنگ) را دارند ، مصرف انرژی کمی دارند. حرکت توسط یک از راه دور آسان برای استفاده کنترل می شود. این از نظر کاربردی بی سیم است.

 

تختخواب قابل تنظیم چگونه به نظر می رسد؟

سیستم پایه تخت قابل تنظیم در اکثر محدوده تخت چوبی موجود است. این بدان معناست که شما می توانید از زیبایی زیبایی خیره کننده قاب های تخت چوبی ما لذت ببرید در حالی که از عملی بودن یک تخت خواب قابل تنظیم لذت می برید. این شامل اکثر تختخواب های کم ارتفاع ، چهار تخت پوستر و قاب های استاندارد قد می باشد ، بنابراین بدون توجه به سبکی که انتخاب می کنید ، انتخاب های زیادی وجود دارد.

 

انتخاب تشک مناسب

اگر قصد خرید یک تخت خواب قابل تنظیم را دارید ، یک تشک انتخابی شما مهم است. فقط گزینه های خاصی سازگار هستند . تشک (یا ضخامت) اشتباه برای تطبیق و شکل گرفتن آن با حرکات پایه های الکترونیکی دشوار است.

 

تشک مموری فوم

مموری فوم از قبل مزیت قالب گیری به کانتور بدن شما را حفظ می کند. این کمک می کند تا وزن بدن شما به طور مساوی پشتیبانی شود. مزیت اضافه شده این است که فوم در صورت استفاده از پایه بستر قابل تنظیم ما به راحتی خم می شود.

 

تشک لاتکس

این انتخاب در تشک مزایای مشابه تشک مموری فوم را دارد. اینها با تخت های قابل تنظیم نیز به خوبی کار می کنند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید